امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دو بازیکنی که برگ برنده استقلال هستند/ توصیه به کاپیتان آبی‌پوشان

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر به شرایط دو تیم استقلال و گل گهر برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر که دوشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا موقعیت خود را در جدول بهتر کنند. تساوی دردی از آنان دوا نمی کند و فقط فاصله آنها را با صدر جدول بیشتر خواهد کرد.

مربی سابق آبی پوشان ادامه داد: استقلال که هفته قبل با بدشانسی دو امتیاز را از دست داد نمی خواهد در خانه امتیازی به حریف واگذار کند. گل گهر هم می داند که اگر پیروز نشود از کورس قهرمانی جا خواهد ماند. بنابراین تلاش می کند تا هر چه در توان دارد به کار بگیرد و برنده این بازی حساس شود.

کارشناس فوتبال در مورد شرایط استقلال هم گفت: آبی ها باید در این دیدار خونسرد و منطقی بازی کنند. خط هافبک دو تیم تعیین کننده این دیدار هستند و هر تیمی که بتواند نبض میدان را در اختیار بگیرد به طور حتم بازی را با پیروزی به پایان خواهد رساند.

دو بازیکنی که برگ برنده استقلال هستند/ توصیه به کاپیتان آبی‌پوشان

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه به تاثیر حضور چند بازیکن در ترکیب این تیم اشاره کرد و گفت: در هفته های اخیر سعید مهری و رضاوند نقش تعیین کننده ای در استقلال داشته اند. رضاوند یکی از بهترین پاسورهای لیگ است و اگر این دو بازیکن با خونسردی و آرامش و به دور از حاشیه بازی کنند می توانند برگ برنده استقلال در این دیدار باشند.

رشیدی در خصوص عملکرد حسین حسینی هم گفت: او در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است اگر چه یک گل از نساجی دریافت کرد که روی یکی از استثنایی‌ترین ضربات ایستگاهی بود، اما در مجموع حسینی در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی داشته است. برای همین نقش او در دیدار با گل گهر دیدار تعیین کننده است.

مربی سابق استقلال ادامه داد: با توجه به اینکه حسینی کاپیتان این تیم است باید آرامش را به بازیکنان منتقل کند، با مدافعین خود صحبت کند. در خروج هایش موفق عمل کند زیرا گل گهر مهاجمان سرزنی دارد که می تواند برای استقلال خطرناک باشند. در مجموع او باید هوشیار باشد و اجازه سرزنی به بازیکنان گل گهر را ندهد.

دو بازیکنی که برگ برنده استقلال هستند/ توصیه به کاپیتان آبی‌پوشان

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم استقلال با همان ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت یا دوباره دچار تغییر خواهد شد گفت: در خصوص این موضوع با توجه به اینکه سرمربی حریف را آنالیز کرده و بیشتر از هر کسی می داند چگونه باید مقابل گل گهر قرار بگیرد خود او پاسخگوی این موضوع است.

منصور رشیدی تاکید کرد: قطعا سرمربی بر اساس شرایط حریف، نوع تاکتیک و بازی حریف این کار را خواهد کرد. البته که ترکیب ثابت در هفته های گذشته یکی از عوامل موفقیت استقلال بود. با این حال باید ببینیم برای دیدار برابر گل گهر، ساپینتو چه نقشه و طراحی ای دارد که بتواند برنده باشد. اعتقاد دارم شاید یک یا دو تغییر ایجاد کند تا بتواند برابر حریف موفق باشد.

رشیدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیم هایی شانس بیشتری برای قهرمانی دارند گفت: امسال با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم های بالانشین نسبت به یکدیگر لیگی جذاب تر تا پایان فصل خواهیم داشت. سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس و حتی گل گهر می توانند جام را بالای سر ببرند به شرط آنکه خود را از حاشیه دور کنند، تمرکزشان بر روی بازیها باشد و با آرامش مقابل حریف به میدان رفته تا بتوانند به قهرمانی برسند. امیدوارم هر تیمی که مستحق قهرمانی است در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *