امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مقصد بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آقاپور بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتسال ایران که عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را هم با پیراهن مس سونگون کسب کرد، فصل آینده در تیم پالما اسپانیا بازی خواهد کرد.

پس از بازتاب اظهارات اخیر آقاپور در اسپانیا مبنی بر اینکه از تیم‌هایی در این کشور پیشنهاد دارد، خبرنگاران اسپانیایی به گمانه زنی درباره مقصد این بازیکن جوان پرداختند.

سرانجام شبکه تلویزیونی جزایر بالئاریک تایید کرد آقاپور با باشگاه مایورکا پالما به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.

مقصد بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا مشخص شد

پالما این فصل حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ملی پوش دیگر ایران را به خدمت گرفته بود و آقاپور علاوه بر تیم ایران، در اسپانیا هم در کنار آنها بازی می‌کند.

پالما فصل قبل پس از بارسلونا، نایب قهرمان لیگ اسپانیا شد و این فصل با کمک بازیکنان ایرانی خود به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته است.

لیگ اسپانیا در حال حاضر در مرحله مقدماتی است اما پالما که پس از بارسا در رده دوم است جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرده است.

به اولادقباد، طیبی و آقاپور باید نام سعید احمدعباسی را هم اضافه کرد؛ بازیکن راس تیم ملی ایران که در تیم واین آلبالی والدپنیاس اسپانیا بازی می‌کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *