امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی پرسپولیس گناوه/ دست به دامان بازاریان شدیم

گناوه آنلاین؛beshkhor

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گناوه با اشاره به بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی این باشگاه، گفت: برای حل این مشکلات دست به دامان بازاریان شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس گناوه تیمی که چند سالی است در لیگ‌های دسته دو و سه کشور حضور دارد و با کسب نتایج قابل قبول توانسته خود را نماینده لایقی برای فوتبال استان معرفی کند.

پرسپولیس گناوه از آن دسته باشگاه های محدودی در سطح استان است که بر خلاف خیلی از باشگاه های دیگر استان از نظر مدیریت در وضعیت خوبی قرار دارد و همواره در نحوه مدیریت و باشگاه داری الگو و زبانزد بوده است و این مهم را مدیون حضور پیشکسوتان این باشگاه در کنار تیم می توان برشمرد.

پرسپولیس در فصل ۹۱ – ۹۰ در لیگ سه کشور حضور داشت و توانست با ارائه بازی های زیبا و کسب نتایج خوب قهرمان لیگ سه ایران شود و به لیگ دو کشور صعود کند.

در لیگ دو در اوایل فصل نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرد ولی به دلیل یک سری مسائل چون مصدومیت بازیکنان قدرت این تیم تا حدودی در ادامه مسابقات تحلیل رفت و باعث شد که این تیم دستخوش نوسان در نتیجه گیری شود ولی عامل اصلی را می توان در ضعف مالی و بدهی این باشگاه جستجو کرد.

باشگاه پرسپولیس با حدود ۳۵۰ میلیون تومان بدهی دست به دامان بازاریان گناوه شده است که خود را از این بحران نجات دهد؛ مسئولان استان باید این را بدانند که اگر به داد پرسپولیس نرسند عاقبت این باشگاه پر طرفدار بهتر از شاهین بوشهر نخواهد شد و اینکه تیم موفق شمال استان انتظار حمایت مسئولان استانی را می‌کشد.

وعده‌های مسئولان ورزش استان عملی نشد

مدیرعامل پرسپولیس گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نزدیک به ۹۰ میلیون تومان بدهی به دلیل قسط آخر بازیکنان باقی مانده است و همچنین پول غذا و خوابگاه بازیکنان را نیز باشگاه بدهکار است که در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان است.

بهمنیار بشخور در ادامه افزود: قرار بود آقای جمشیدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان کمک مالی کند ولی فقط ۲۵ میلیون تومان کمک کردند که ما بابت هزینه شرکت در مسابقات آن را به حساب فدراسیون واریز کردیم در صورتی که در لیگ سه ۵۵ میلیون تومان به ما کمک کرده و به ما قول داده بود که اگر پنج میلیارد تومان را به اداره ورزش بدهند به ما کمک خواهند کرد ولی متاسفانه دیگر کمکی به باشگاه نشد در حالی که ما قهرمان لیگ سه بودیم و می بایست خیلی بیشتر از این به ما کمک می شد.

وی در ادامه گفت: آقای جعفری سرمربی تیم به دلیل بدهکاری های زیادی که باشگاه دارد همچنین مخارجی که شخصا در این چند سال هزینه کرده است گفته اند که دیگر نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند و اگر کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و یا دیگر نهادها به این باشگاه نشود من دیگر در کنار تیم نیستم چرا که ایشان حدود ۱۵ سال است که به تنهایی تمامی مخارج باشگاه را تقبل کرده است.

مدیر عامل پرسپولیس یادآور شد: اگر آقای جعفری رفت پرسپولیسی هم در کار نخواهد بود؛ البته در رده های پایه فعالیت خواهیم کرد ولی در رده سنی بزرگسالان که فوتبال گناوه را احیاء کرده است به دست فراموشی سپرده خواهد شد، فقط اگر کسی آمد و تیم هزینه های تیم را تقبل کرد ما هم به او کمک خواهیم کرد در غیر اینصورت تیم را به استان خواهیم داد تا در مورد آن تصمیم گیری کند.

مصدومیت بازیکنان باعث شد نتیجه لازم را نگیریم

بشخور خاطرنشان کرد: در اوایل فصل لیگ را خوب شروع کردیم ولی بعد از اینکه چند نفر از بازیکنان مصدوم شدند و رباط پاره کردند که اکثرا بازیکنان خط دفاعی بودند و تیم دچار کمبود بازیکن شد و به نوعی کم آورد و یکی از عوامل نوسان تیم در نتیجه گیری همین مصدومیت بازکنان بود. ما در یارگیری اول فصل خوب عمل کردیم ولی همین مصدومیت ها باعث تحلیل رفتن تیم شد و همچنین ما بر بازیکنان گناوه ای خود تکیه کردیم ولی بازیکنان بومی بیش از این توان نداشتند هر چند که تلاش زیادی کردند و در نیم فصل هم بدلیل مشکلات مالی نتوانستیم آنطور که دوست داشتیم و تیم احتیاج داشت یارگیری کنیم.

وی اضافه کرد: تا کنون مردم گناوه حدود ۱۰ میلیون تومان، سردار حیاتی ۱۰ میلیون تومان و مدیر کل اداره ورزش نیز ۲۵ میلیون تومان در لیگ دو به ما کمک کرده اند یعنی مجموعا ۴۵ میلیون تومان در حالی که تا کنون باشگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

بشخور در پایان گفت: به دلیل بدهی آنقدر فشار بر باشگاه زیاد است که ما ناچار شده ایم دست به دامان بازاریان گناوه شویم و امیدواریم که شاید کسبه بازار بتوانند تا حدودی به یاری ما بشتابند و ما را یاری کنند چرا که پرسپولیس متعلق به گناوه و بعد استان است.

وی افزود: موفقیت پرسپولیس گناوه موفقیت فوتبال استان و مردم این دیار است، مردم و تماشاگران همواره در ورزشگاه پرسپولیس را حمایت کرده اند و امیدواریم که این حمایت در بعد مالی نیز صورت گیرد و ما هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانسته ایم و پرسپولیس متعلق به مردم است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *