امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عزل لیراوی و ریاست میگلی نژاد در ستاد قالیباف

در گفتگو با «خلیج فارس» مطرح شد: میگلی نژاد رییس ستاد قالیباف شد/ دلیل لغو سفر شهردار تهران به بوشهر
خلیج فارس: از طرفی قرار بود محمد باقر قالیباف دوشنبه هفته جاری به بوشهر سفر کند که لغو این سفر برخی گمانه زنی ها را در پی داشته است، از جمله اینکه گفته می شود کنار زدن لیراوی و تعیین میگلی نژاد برای ریاست ستاد تبلیغاتی قالیباف، اختلافاتی را میان ستاد استانی وی پدید آورده و منجر به لغو سفر قالیباف شده است.
 

گناوه آنلاین : نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر منصوب شد.
به گزارش «خلیج فارس»؛ پیش تر از الله کرم لیراوی استاد دانشگاههای بوشهر به عنوان رییس ستاد تبلیغاتی قالیباف در استان یاد می شد.
اکنون خبر می رسد غلامعلی میگلی نژاد که پس از پایان عمر مجلس هشتم به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شده بود، حکم ریاست ستاد تبلیغاتی وی در بوشهر را دریافت کرده است.
میگلی نژاد در گفتگو با «خلیج فارس» ریاستش در ستاد تبلیغاتی این نامزد احتمالی ریاست جمهوری تایید کرد.
گزارش «خلیج فارس» می افزاید: از طرفی قرار بود محمد باقر قالیباف دوشنبه هفته جاری به بوشهر سفر کند که لغو این سفر برخی گمانه زنی ها را در پی داشته است، از جمله اینکه گفته می شود کنار زدن لیراوی و تعیین میگلی نژاد برای ریاست ستاد تبلیغاتی قالیباف، اختلافاتی را میان ستاد استانی وی پدید آورده و منجر به لغو سفر قالیباف شده است.
اما میگلی نژاد این گمانه زنی را  نمی پذیرد و می گوید: دلیل اصلی لغو سفر قالیباف به بوشهر این بود که قرار شد دیدارهای استانی وی متوقف شده تا پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری، ادامه یابد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *