امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مشکلات مالی گریبان تیم فوتبال بانوان “حرم” گناوه را گرفت

گناوه آنلاین : باشگاه ورزشی “حرم” گناوه چند سالی است که در بالاترین سطح فوتبال ساحلی بانوان کشور در حال فعالیت است ولی مشکلات مالی فشار زیادی را به این تیم وارد کرده است.
 تیم فوتبال ساحلی بانوان حرم گناوه که در لیگ برتر کشور حضور دارد با مشکل مالی روبرو است و از مسئولان استان درخواست مساعدت مالی کرده است که در غیر اینصورت امتیازخود را به فروش خواهد رسانید.
باشگاه‌های فوتبال استان بوشهر چند سالی است که سخت دچار مشکل مالی شده‌اند و یکی پس از دیگری رو به نابودی و انحلال پیش می‌روند.
شاهین بوشهر که بدلیل بدهی‌های میلیاردی دیگر امیدی به پرواز آن نیست، پرسپولیس برازجان به همین دلیل منحل شد، پرسپولیس گناوه در جاده انحلال قدم بر می‌دارد و اینک حرم گناوه است که در صورت عدم حمایت به معرض فروش گذاشته خواهد شد.
همه هزینه‌ها را به صورت شخصی تامین می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه حرم گناوه گفت: چندین سال است که در بالاترین سطح فوتبال ساحلی کشور باشگاه داری می‌کنیم و همیشه از جیب شخصی هزینه کرده‌ایم و توان ادامه کار با شرایط سخت امروز دشوار است.
اسماعیل کشتکار افزود: در سال گذشته آقای جمشیدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان تنها فردی بودند که به ما کمک مالی کردند و از ایشان سپاسگزاریم هر چند که کمک مالی ایشان فقط یک چهارم هزینه باشگاه بود.
وی یادآور شد: ما توانسته‌ایم مقام سوم لیگ برتر قوتبال ساحلی را کسب کنیم و این نشان دهنده این است که استان بوشهر و شهرستان گناوه پتانسیل باشگاه داری را دارد و می‌تواند در سطح لیگ برتر نیز حرفهایی برای گفتن داشته باشد ولی احتیاج مبرم به حمایت مالی مسئولان داریم.
اسماعیل کشتکار بیان داشت: متاسفانه در دو سال اخیر مسابقات به‌صورت رفت وبرگشت برگزار می‌شود و هزینه‌ها خیلی بالا رفته است و با توجه به بدهی سال پیش که ما به همراه داریم در صورت عدم مساعدت مالی از سوی مسئولان نمی‌توانیم ادامه دهیم چرا که علاوه بر هزینه میزبانی و رفتن به دیگر شهرستان‌ها هزینه خرید بازیکنان نیز بسیار بالاست و این شرایط را سخت کرده است.
باشگاه‌های زیادی خواستار خرید امتیاز باشگاه حرم گناوه هستند
وی تصریح کرد: خیلی از باشگاه‌ها از سراسر کشور خواهان خریداری امتیاز باشگاه حرم گناوه هستند که ما تا کنون صبر کرده ایم و منتظر جواب و کمک استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان هستیم و تا آخرین لحظه منتظر می‌مانیم و اگر کمک مالی نشود امتیاز باشگاه را واگذار خواهیم کرد.
کشتکار در پایان گفت: حرم گناوه تنها نماینده استان در فوتبال ساحلی بانوان در لیگ برتر است و از استاندار محترم و همچنین آقای جمشیدی استدعا دارم که ما را در راه رسیدن به هدف که افتخار آفرینی برای استان است کمک کنند و تنها نگذارند.
وی افزود: همه شاهد هستند که تیم‌های لیگی ما در هر دو بخش آقایان و بانوان با مشکلات مالی فروانی روبرو هستند و هر روز یکی از آنها رو به انحلال پیش می‌روند و این برای ورزش استان به‌ویژه فوتبال جالب نیست.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *