امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مهلت اخذ رای در کشور تمدید می‌شود/ اعلام نتایج انتخابات زودتر از دوره‌های قبلی

گناوه انلاین : وزیر کشور گفت: با توجه به حضور پرشور مردم، مهلت اخذ رای در انتخابات قطعا تمدید خواهد شد.
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفی محمد نجار امروز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران درباره برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در سطح کشور ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داریم که در تمام شعبات مردم با شور و نشاط شرکت کرده‌اند.
وی اظهار داشت: انتخابات یک حق است و حق هر کسی است که در انتخابات حضور داشته باشد تا به تکلیف دینی و ملی خود و همینطور و ادای دین به شهدا و امام شهدا ایفای نقش کند.
وزیر کشور بیان داشت: مردم سالاری دینی یعنی همه چیز به دست مردم باشد و تاکنون نیز اکثر مسئولان کشور پس از انقلاب اسلامی به نحوی با انتخاب مردم منتخب می‌شوند.
وی درباره حاشیه‌سازی‌های رسانه‌های آمریکایی درباره انتخابات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشور آمریکا در مقابل بزرگی ملت ایران احساس کوچکی می‌کند و دشمنان با تبلیغات خود سعی دارند مردم را مأیوس کنند و از این طریق با استفاده از فضای مجازی می‌خواهند مشکلات کشور را بزرگ نشان دهند.
وی تأکید کرد: این سیاه‌نمایی‌های دشمنان نظام تأثیری بر اراده بزرگ مردم ندارد و مردم با حضورشان مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری خواهند زد.
محمد نجار یادآور شد: آنچه در قانون اساسی و انتخابات کشور است بدون هیچ گونه خدشه‌ای اجرایی می‌شود.
وی تأکید کرد: در هر دوره انتخابات ریاست جمهوری رؤسایی که منتخب می‌شوند سلایق متفاوتی دارند.
وی درباره تمدید زمان تمدید اخذ رای اظهار داشت: با توجه به حضور پر شور مردم مهلت اخذ رای قطعا تمدید خواهد شد.
محمد نجار درباره اعلام نتایج اظهار داشت: اعلام نتایج با دقت و شفافیت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته و همچنین با سرعت بیشتری اعلام می‌شود.
منبع: انتخاب

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *