امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با شکست پرسولیس ، راه لیگ برتر نونهالان سد شد

یاران سبز: آخرین دیدار یعنی همان گام آخر برای ورود نونهالان پرسپولیس گناوه به لیگ برتر نونهالان کشور با ناکامی همراه بود. این تیم که در ورزشگاه شهید سراجی میزبان اتحاد شوشتر بود دو بر یک مغلوب خوزستانی ها شد.

اتحاد از همان ابتدا آهنگ هجومی داشت و با استفاده از حرکات علی حیدری هافبک چپ خود پرسپولیس را مجبور به عقب نشینی کرد .این تیم در میانه میدان هم برتری نسبی داشت ولی در این میان تیمی که به گل رسید پرسپولیس بود ،یک پاس رو به عقب برای پوریا احمدی دروازبان اتحاد و دفع ناقص این بازیکن توپ را به رضا حیاتی مهاجم گناوه انداخت تا اولین گل بنام پرسپولیس ثبت شود.

بعد از این گل بازی متعادل تری را شاهد بودیم تا اینکه در دقابیق پایانی و از روی یک ضربه کرنر حسین اسفندیاری با ضربه سر گل مساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم پرسپولیس برای صعود نیاز به دو گل داشت ، این نیاز فشار را بر بازیکنان نونهال پرسپولیس دو چندان کرد و همین امر باعث شد تا تمرکز تیم گناوه بهم بخورد و نتواند به نتیجه دلخواه دست پیدا کند .اتحاد در نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد کم تعداد بودن مدافعین پرسپولیس در دقایق پایانی گل دوم اتحاد را به دنبال داشت .آرش کاویانپور زننده این گل بود ، با این گل پرسپولیس ناامیدانه به بازی ادامه داد و این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند نتیجه ای که صعود اتحاد را به لیگ برتر نونهالان کشور به همراه داشت.

در حاشیه:

در ابتدای بازی گروه فیلمبرداری برای پوشش این بازی در جایگاه قرار گرفت که با مخالفت شدید پرسپولیسی ها روبرو شد در این بین حرفهای مربی نونهالان پرسپولیس جالب بود ، با این جمله که «اینجا گناوه است و با تمام ایران تفاوت دارد »برای فیلمبردار خط و نشان کشید و در پایان هم با جمله کوتاه ولی رسای « جمعش کن» فیلمبردار را به بیرون از جایگاه دعوت کرد.

هر چه فکر کردم که چرا باید جمعش کنه نفهمیدم.

فریادهای فرزین مرادی سرمربی اتحاد برای لحظه ای قطع نمی شد.

والدین بازیکنان اتحاد شوشتر همراه تیم شوشتر بودند این هم درس تازه ای بود برای فوتبال ما البته اگر درس بگیریم .

تماشاگر-نمونه

اتحاد-شوشتر پرسپولیس-گناوه پرسپولیس-اتحاد5 جمیلی خدری رضا-حیاتی پرسپولیس-اتحاد10 پرسپولیس-اتحاد9 پرسپولیس-اتحاد8 پرسپولیس--اتحاد7 پرسپولیس-اتحاد6 پرسپولیس--اتحاد4 پرسپولیس-اتحاد3 پرسپولیس-اتحاد2 پرسپولیس-اتحاد1 پرسپولیس-اتحاد پایان

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *