امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نوجوانان گناوه با استارت موج همراه شد

مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه که چندی پیش با شرکت تیمهای لنگر ، موج ، امید ، ایرانجوان ، پرسپولیس و سپاهان قرعه کشی شده بود با دیدار دو تیم لنگر و موج آغازشد . موج که سال گذشته با سقوط از لیگ استان یکی از سهمیه های شهرستان را از لیگ جدا کرده بود امسال قصد دارد بار دیگر به این لیگ باز گردد. در اولین دیدار اکبر شهابی با کمک محمد شرونی و طاهر رحیمی قضاوت این دیدار را به عهده داشتند این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ به سود موج به اتمام رسید.

موج در نیمه نخست بعد از حملات متعدد از روی نقطه پنالتی توسط سجاد ابراهیمی یکی از بهترینهای خود در این دیدار به گل دست یافت. در نیمه دوم هم دو گل امیر حسن پور ، محمد بحری و سجاد ابراهیمی برتری را به موج داد . باقر اسدی زاده مربی موج در این دیدار بیشتر حملات خود را از دو جناح انجام داد جایی که امیر حسن پور و سجاد ابراهیمی خوب کار کردند. در تیم لنگر هم گر چه غفاری مربی این تیم نتوانسته بود تیم هماهنگی را روانه زمین کند ولی نادر شیرافکن و اشکان اژدری چهره های برتر این تیم بودند.

در ادامه این مسابقات فردا امید و ایرانجوان به دیدار هم خواهند رفت.

بازیکنان سپاهان که رهبری آن را اسکندر طاهری به عهده دارد از روی سکو این دیدار را تماشا کردند.

پرسپولیس دیگر تیم حاضر در این مسابقات هم به دلیل حضور در مسابقات نونهالان کشور هفته نخست استراحت دارد.

اسدیزاده توپ-جمع-کن حسن-پور شیرافکن-ابراهیمی غفاری لنگر موج

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. rasoul

    باعرض خسته نباشید وخدا قوت خدمت شما
    تیم بازی امروز تیم لنگر وموج یک بازی پر جنب وجوش وعالی بود بازیکنان لنگر می توانستند با استفاده از موقعیت های خطرناکی که داشتند این بازی را به نفع خود تمام کنند ولی بازهم به لطف پروردگار بدون مشکل ادامه خواهند داد

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *