امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس به قهرمانی امیدوار شد

یکی از بازی های پر برخورد و نفس گیر مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه هم انجام شد. دیدار دو تیم مدعی امید و پرسپولیس با تنها گلی که جواد شاهنظریان از روی یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رساند به سود پرسپولیس به اتمام رسید. پرسپولیس با این سه امتیاز به قهرمانی امیدوار شد گر چه برای رسیدن به عنوان نخست باید با تفاضل دوازده گل از سد ایرانجوان بگذرد.

در این دیدار مربیان امید به دلیل غیبت مدافع آخر خود ، حمید فرهادی را در آخرین نقطه خط دفاعی قرار دادند .این تدبیر هر چند خط دفاعی این تیم را مستحکم کرد ولی در خط حمله نشانی از یک گلزن نبود . این تاکتیک باعث شد تا دروازه پرسپولیس در امان باشد.

در حاشیه:

حمید فرهادی کاپیتان امید و گلزن اول مسابقات ، در پایان بازی گفت: کمک داور بهم گفت نفست رو بگیر که نفست را می گیرم ، چند سال پیش داوران با چوب کمک داور به جان بازیکن می افتادند  ولی هرگز نفس کسی را نمی گرفتند.

دیگر از ضربات کشنده و دقیق امیر حسین موسایی خبری نبود عمده دلیل آن را می توان در ساقهای خسته این بازیکن جستجو کرد.

پرسپولیس داوران-1 امید-پرسپولیس امید امام-حسنی---فرهادی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. احسان

    با سلام،از وقتی که مربیان و مدیران کارنابلد و دو رو رده های پایه پرسپولیس را در دست داشته باشند پرسپولیس درست نمیشه و بلکه از این بدتر هم می شود.از نوجوانان و جوانان پارسال گرفته که از لیگ استان سقوط کردندوفکرنکنم که نونهالان هم امسال چیزی بشه وباید فکری به حال انهاکرد.

    پاسخ
  2. امیدازگناوه

    اقای ……… شما که پارسال رفتین چندبازیکن از شهرهای همجوار برای نوجوانان پرسپولیس اوردین وهمه انهاازبازیکنان اصلی ترکیب پرسپولیس بودند وبازهم تیم از لیگ استان سقوط کردواگرچندبازیکن گناوه ای راباشرایط سنی کمتر(چون رضاخدری)رابه بازی می گرفتیدهم خدمتی به فوتبال گناوه بودوهم این بازیکنان برای امسال پخته تروتبدیل به مهره می شدندوامیدمابه ساق بازیکنان شهرهای اطراف نبودوبه آینده هم امیدوار می شدیم.

    پاسخ
  3. غلام

    سلام در مورد کیک بوکسینگ گناوه هم خبر بزنید خیلی وقته خبری ازشون نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *