امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در شب پایانی یاران سبز – سربست ، ناامید آمد ، امیدوار رفت

مسابقات فوتسال یاران سبز آخرین شب خود در دور حذفی را هم پشت سر گذاشت . شبی که همراه شد با صعود دو تیم تش باد و سربست ، در دیدار نخست این شب تش باد با برتری ۳ بر صفر در مقابل جهاد به جمع ۳۲ تیم صعود کننده پیوست .بازیکنان سید مصطفی موسوی برای صعود فوتبالی منطقی را در دستور کار خود قرار دادند و پس از دقایقی با شوت بهروز بهروزی به گل رسیدند .این تیم در ادامه با گلهای عبداله و حسین خادم زاده فاصله را بیشتر کرد و با همین نتیجه به دور دوم صعود کرد.

در حاشیه:

گر چه در این دیدار قضاوت محمد شرونی و محمودی بدون حرف و حدیث بود ولی دیر آمدن داوران باعث تاخیر در آغاز بازی شد.

و اما آخرین دیدار مسابقات بین دو تیم سربست و پرچم صلح  به حساسترین و زیباترین بازی این دور تبدیل شد. شاگردان سید مجید موسوی که قبل از آغاز بازی نگران نتیجه بودند در مقابل تیمی صف آرایی کردند که به همت علی دشتی به دور هم جمع شده بودند. دشتی بعد از مدتها تیمی را روانه میدان کرد که رنگ و بوی حرم سالهای نچندان دور فوتسال گناوه را داشت .این تیم با نام پرچم صلح وارد مسابقات شد.در این دیدار دو تیم با احتیاط کامل پا یه میدان گذاشتند و بازی پایاپایی را هم به نمایش گذاشتند ولی یک خروج ناموفق از علی دشتی سنگربان پرچم صلح و یک کارت قرمز معادلات پرچم را به هم ریخت تا سربست در ادامه برتر از حریف خود نشان دهد. با اخراج علی دشتی دروازه این تیم هم باز شد ، ابتدا احمد شهابی با شوت خود قصد دروازه پرچم صلح را کرد و اولین گل را به ثمر رساند و در نیمه نخست و در حالی که بازیکنان صلح طلب پرچم صلح هنوز در شوک گل اول و اخراج دشتی قرار داشتند گل دوم را هم اسماعیل سعدآبادی به ثمر رساند .

در نیمه دوم سربست بیشتر به فکر حفظ نتیجه و ضد حمله بود ، یک دفاع فشرده و قدرتی اجازه رسیدن بازیکنان پرجم صلح را به گل نداد و در این بین تیر خلاص را هم محمود مسعود نیا شلیک کرد تا  آب سردی باشد بر پیکره تیمی که به قصد تصاحب جام آمده بود.

در حاشیه:

این دیدار را اصغر احمدی و محمد شرونی قضاوت کردند ، دو داوری که در لیگ های اول و دوم کشوری هم قضاوتهای خوبی را انجام می دهند.

در پایان این شب مراسم قرعه کشی تیمهای صعود کننده و جام حذفی برگزار گردید ، استقبال عجیبی از این مراسم شد و ورزشی ها شبی به یاد ماندنی را در کنار هم گذراندند.جهاد سربست تش-باد پرچم-صلح سید-مجید-موسوی سید-کاظم-کاظمی-جمالی موسوی مربی-جهاد احمدی-شرونی شرونی-محمودی

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *