امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ پینگ پنگ گناوه ، صدرنشینی با دامپزشکی است

یاران سبز : مسابقات لیگ پینگ پنگ گناوه نیم فصل اول خود را با پیشتاری دامپزشکی پشت سر گذاشت . تیم جوان و با انگیزه دامپزشی که متشکل از منصور ویسی ، محمد حسین بهمنی و امیر حسین شبانکاره می باشد در هفته پایانی دور رفت مسابقات با شکست ۴ بر صفر البرز به صدر جدول تکیه داد.منصور ویسی عنوان بهترین بازیمن نیم فصل اول را هم به خود اختصاص داد.

دامپزشکی با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد  و دو تیم یاران حیاتی و البرز هم با ۸ امتیاز در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند امیر کبیر با هفت امتیاز چهارم است و دو تیم شهید غلامی و طاها شیر هم ۶ امتیازی هستند.

اسکند احمدی که روزهای پر کاری را پشت سر گذاشته است از کیفیت مسابقات راضی بود و اظهار داشت : در دور برگشت شاهد دیدارهای زیباتری خواهیم بود .احمدی-قائدی دامپزشکی دامپزشکی2 دامپزشکی3 قایدی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. محمد یوسف زاده

    آقای خضری بخدا دلت اومد از من که باروحیه ترین بازیکن مسابقات بودم عکس نزاری دور برگشت۱۰۰%کیفیت مسابقات بهتر میشه(امیر کبیر قهرمان)

    پاسخ
    1. نوشاد عالمیان

      این یوسف زاده کیه که میگه بهترینه پس من چکاره ام آدرس شهرتون رو بدید تا بیام برا مسابقه

      پاسخ
  2. محمد یوسف زاده

    آقای خضری میتونین از آقای احمدی بپرسی که چه بیگی یک ماه و نیم استراحت میده که لیگ ما دو میشه

    پاسخ
  3. رضا زمانی

    باعرض سلام خدمت آقای خضری این جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ درسالن پینگ پنگ شهرستان مسابقه نوجوانان استان برگزار می گردد انشاالله که حضورپیداکنید و خبرهای متنوعی از این مسابقه در اختیار سایت قرار دهید. باتشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *