امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فوتسال یاران سبز، گیتی پسند اولین مدعی را متوقف کرد

یاران سبز : مسابقات یاران سبز در گروه سوم با یک پیروزی و یک مساوی همراه بود.دیداری که قضاوت آن را طاهر رحیمی و نظام زاده به عهده داشتند با پیروزی ۷ بر ۱ یاران امام حسن در مقابل نبرد سربست به اتمام رسید. یاران امام حسن گر چه از نظر تعداد بازیکن در مضیقه هستند ولی فوتبالشان روان است.در این دیدار و در ابتدای بازی  نبرد با گل محمد بهروزی پیش افتاد ولی  به آرامی توپ و میدان را به حریف واگزار کردند تا تماشاگران شاهد گلهای متعدد یاران امام حسن باشند. اولین گل امام حسنی ها را سید ابراهیم هاشمی نژاد به ثمر رساند و در ادامه سیدعلی موسوی تعداد گلهای یاران را به عدد دو رساند .سید محمد حسین موسوی با دو گلی که وارد دروازه نبرد کرد فاصله را افزایش داد و رضا حیدری هم با سه گل خود نبرد را ناامید روانه کرد.

ضامن آهو مدعی اول این گروه برای صعود شب سختی را در مقابل جوانان گیتی پسند پشت سر گذاشت و به سختی بازی را به تعادل کشاند. این دیدار دو بر دو به پایان رسید.

شاگردان مربی جوانی به نام علی اسکندری هم گلزن بودند و هم جنگنده . این تیم در نیمه نخست با تک گل ابوالفضل بهمیاری یک بر صفر از حریف پیش بود و در نیمه دوم هم علی زارعی گل دوم را برای گیتی به ثمر رساند ولی فشار بی امان بازیکنان ضامن بالاخره قفل دروازه گیتی پسند را شکست . گل نخست ضامن را باقر ابراهیم زاده به ثمر رساند و اکبر تنگسیری هم زننده گل دوم بود. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در حاشیه:

نیمکت ضامن آرامش خاصی داشت و در مقابل هم علی اسکندری مربی جوان و با آتیه گیتی پسند بالاخره با اعتراض های خود کار دست تیمش داد و با اخطار مهرداد غلامی قاضی این دیدار  از سالن اخراج شد.

و اما مسابقات حذفی هم با دیدار دو تیم میثاق و فولاد ماهان پیگیری شد. دیدار زیبایی که با پیروزی ۶ بر ۳ فولاد همرا شد. در ابتدای این دیدار بازیکنان میثاق چنان بد به توپ ضربه زدند که ماهان می توانست گلهای خود را دو رقمی کند ولی بی دقتی در بین بازیکنان ماهان باعث شد تا این تیم تنها به یک گل دست یابد .این گل را جواد کابی نژاد به ثمر رساند .این گل را روح اله صفایی پاسخ داد ولی یک شب خوب برای محمدرضا ترجمان دلیلی شد تا این بازیکن ۴ بار موفق به گلزنی شود و باعث شکست میثاق گردد. دیگر گل فولاد را عباس احمد حسینی به ثمر رساند. حسین افشار و حمید حسینی هم گلهای دوم و سوم میثاق را به ثمر رساندند. ابراهیم-مرادی خواجه-گیری روح-اله-صفایی سید-ابراهیم-موسوی ضامن علی-اسکندری علی-زارعی فولاد-ماهان گیتی-پسند محسن-احمدی مربی-فولاد معاونین-فرماندار مهرداد-غلامی میثاق نبرد نظام-زاده هیات یاران-امام-حسن

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *