امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در جوانان گناوه ، یک مساوی ، یک صعود

 یاران سبز : در ادامه مسابقات فوتبال جوانان گناوه دو تیم استقلال و پاس به مصاف هم رفتند که پایان نود دقیقه نتوانست پیروز این دیدار را مشخص کند و با تساوی دو بر دو این دیدار به اتمام رسید ، این نتیجه پاس را به دور دوم فرستاد .

در این دیدار و در حالی که پاس از فوتبال روان خود فاصله زیادی داشت از روی نقطه پنالتی توسط جاسم ذعاب به گل رسید ، این گل تا پایان نیمه نخست پا بر جا بود . در نیمه دوم و درست زمانی که علی حسنی با گرفتگی عضله زمین را ترک گفت شوت رضا منصوری بازی را در عدد یک برابر کرد . بعد از این گل حرکت سعید عربزاده درون محوطه جریمه استقلال با خطای مدافع استقلال متوقف شد که  بار دیگر اصغر احمدی قاضی این دیدار نقطه پنالتی را به سود پاس نشان داد .این ضربه را سعید عربزاده به گل دوم تبدیل کرد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی نقاط ضعف پاس هم بیشتر خود را نشان می داد که استقلال هم بر روی همین نقاط دست گذاشته بود و با شوت غلامی بازی را به تعادل کشاند . در وقتهای تلف شده تغییری درنتیجه حاصل نشد.

در حاشیه :

استقلال گناوه بر روی چند بازیکن پرسپولیس اعتراض دارد و به همین منظور مکاتباتی با هیات فوتبال استان نیز انجام داده است.

با رسیدن به دقیقه نود احمدی قاضی این دیدار ۸ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد ولی تبدیل به ۱۶ دقیقه شد.

مصطفی رستگار که از مصدومیت های متوالی بازیکنان پاس به تنگ آمده بود بالاخره صدایش در آمد که همین موضوع آغاز درگیری دو مربی شد. احمدی هم دستور اخراج هر دو مربی را صادر کرد.

عباس خضری سرپرست استقلال هم از اخراجی های این دیدار بود .خضری اعتراض شدید نسبت به عملکرد داور داشت.

 رضا منصوری کاپیتان استقلال مدعی بود داور بازیکنان پاس را با لحن آرامی مورد خطاب قرار می دهد و نسبت به بازیکنان استقلال سختگیرانه عمل می کند.

در پایان این دیدار مراسم قرعه کشی بین چهار تیم صعود کننده هم برگزار شد . این مسابقات از روز شنبه ۱۶/۶ با دیدار دو تیم پاس و امید پی گیری خواهد شد و یک شنبه هم دو تیم وحدت و پرسپولیس به دیدار هم خواهند رفت.

استقلال بیژن-جعفری جاسم-ذعاب رحیمی رستگار مهدی-ناصری-پوران غلامی  عربزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *