امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در یاران سبز ، سربست پایان گیتی را رقم زد

 یاران سبز : مسابقات فوتسال یاران سبز به انتهای خود نزدیک شد.

 در جام حذفی یادواره شادروان مرتضی خلیفه لیراوی چهار تیم شاهین ، پارسه ، شایان و ضامن آهو جوان به نیمه نهایی رسیده اند. ضامن آهو جوان به رهبری محمد نعمتی برای رسیدن به فینال شاهینی را در پیش رو دارد که داریوش خضری کوچ آن را انجام می دهد و پارسه هم با منصوری به دیدار  شایان خواهد رفت. شایان از جمله تیمهای قدرتمند فوتسال می باشد که کبگانی به دنبال قهرمانی در جام حذفی است.

و اما در مسابقات گروهی یاران سبز حالا تعداد تیمها به عدد هشت رسیده است .

در شبی که سربست دروازه بان خود را به دلیل اخراج از دست داد و مجبور شد سید حسین موسوی را به درون دروازه بفرستد ، این تیم دو بر یک گیتی پسند را مغلوب کرد. در این دیدار ابتدا سید حسین موسوی سربست را پیش انداخت ولی با اخراج موتوری دروازه بان این تیم موسوی سنگربان سربست شد و در اولین حمله دروازه خود را بر روی شوت ابراهیم زاده باز شده دید ولی در ادامه با گل محسن قنواتی سربست راهی دور بعد شد.

در دومین دیدار ستاره طلایی و سربست «ب» در ضربات پنالتی پیروز میدان را مشخص کردند  که حکم صعود به دست ستاره رسید. در وقت قانونی این دیدار ۴ بر ۴ مساوی شد.

در این دیدار ابتدا این ستاره طلایی بود که به خوبی بازی را اداره کرد و با گلهای حسن سالمی (۲گل) ، مسعود سالمی و محمود رستگار در مقابل تنها گل احمد خرمی پیش افتاد ولی به مرور فشار بی امان سربستی ها با زی را به تعادل رساند.گلهای سربست را عباس کیانی ، حمید نظام زاده و احمد خرمی به ثمر رساندند.

در دیدار سوم ضامن آهو با نتیجه ۵ بر ۱ و به لطف درخشش حسن حیاتی دروازه بان خود  امپراطور را از گردونه مسابقات خارج کرد.این دیدار با گلزنی مصطفی خلیلیان یکی از بازیکنان کلیدی ضامن آغاز شد ولی بعد از این گل دو تیم موقعیت های فراوانی را از دست دادند که خلیلیان برای بار دوم هم موفق به گلزنی شد و سپس ایمان خدری ، ابراهیم مرادی و اکبر تنگسیری کار را برای امپراطور تمام شده کردند. تنها گل امپراطور را بهارلو به ثمر رساند.

لوله پویا و یاران مجید هم آخرین دیدار را برای مشخص شدن تیم هشتم صعود کننده برگزار کردند که در لحظات پایانی یاران مجید ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شدند.

یاران مجید ابتدا با گل علی کرمپور پیش افتادند و نیمه نخست را پیروز به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم علیرضا خدری و کرم غلامی لوله پویا را پیش انداختند . این تیم با رسیدن به گل پیروزی در صدد حفظ نتیجه بود ولی ضعف بدنی پیروز این میدان را تغییر داد و دو گل رحیم پورمحمد و هادی گرگی تیم یاران مجید را به دور بعد فرستاد.

برای حضور در نیمه نهایی امشب اکباتان و دنا به دیدار هم خواهند رفت . دیدار دو تیم ضامن آهو«الف» و ستاره طلایی هم برگزار کننده دیدار دوم برای رسیدن به مرحله بعد خواهند بود و ضامن آهو«ب» هم با داماش دیدار می کند.

پست های مرتبط

۰ نظر

    1. مرتضی خضری

      سلام تماشاگر جان
      بازیکن اکباتان در دقیقه ۱۷ نیمه دوم مرتکب اشتباه شد که البته چون تحت فشار بود و شاید بازیکن حریف کاری انجام داده که ایشان را وادار به عکس العمل کرده و اخراج شد ، همان اخراج باعث شکست اکباتان شد.
      در ضمن بازیکن اکباتان را می شناسم بسیار مودب است نمیدانم چرا این حرکت را انجام داد.

      پاسخ
  1. هیچکس

    آقای خضری بازیها خیلی حساس شدن. لطفا از داورهای با تجربه استفاده کن… اشتباهات داوری امشب بیداد میکرد…

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *