امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در یاران سبز ، فینالیستها مشخص شدند

یاران سبز : مسابقات فوتسال یاران سبز فینالیستهای خود را شناخت. در نیمه نهایی دو دیدار انجام شد . در دیدار نخست در حالی که ستاره طلایی ۵ بر ۳ پیش بود با وقوع حوادثی این دیدار سه بر صفر به سود ضامن اعلام شد.

 در این دیدار ستاره طلایی شروعی طلایی داشت ، گلهای برادران سالمی شک عجیبی را بر بازیکنان ضامن وارد کرد . ابتدا مسعود سالمی با ضربه سر  گل اول این دیدار را به ثمر رساند و دقایقی بعد حسن سالمی هم خود را  با دو گلی که رساند به صدر جدول گلزنان رساند و هم  ستاره طلایی را امیدوار به پیروزی و رسیدن به دیدار نهایی کرد .نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم وقتی بازیکنان ضامن نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند باز این حسن سالمی بود که فاصله را بیشتر کرد. با این گل ضامنی ها فشار را برای جبران بیشتر کردند که گل زیبای ایمان خدری حاصل این فشار بود . بعد از این گل باز هم ستاره به گل رسید ، محمود رستگار در موقعیتی مناسب پنجمین گل ستاره را هم وارد دروازه حریف کرد .در ادامه بازیکنان ضامن برای فرار از شکست تمام نیروی خود را به کار بستند که دو گل ایمان خدری و مصطفی خلیلیان فاصله را کم کرد ولی حوادث دقایق پایانی نگذاشت که این دیدار زیبا پایان خوبی داشته باشد. ورود سید موسی فاطمی مربی ستاره طلایی به زمین و بی توجهی به عوامل برگزار کننده کار دست این مربی داد و باعث اخراج فاطمی شد و به دنبال این اخراج حسن سالمی هم با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد . این اخراج و اعتراض های پیاپی بازیکنان ستاره طلایی و ایجاد شرایط ناامن برای داور باعث تعطیلی این دیدار شد.

در حاشیه:

با گزارش داور و مستندات موجود ، این دیدار سه بر صفر به سود ضامن آهو اعلام شد.

قبل از این دیدار و با توجه به صحبتهای جلسه نخست در مورد عدم ورود مربیان و دیگر بازیکنان به زمین  که عمده دلیل آن غیر استاندارد بودن سالنهای ورزشی گناوه می باشد به مربیان توصیه شد وارد زمین بازی نشوند.

در دومین دیدار هم زور دنا و سربست به هم نرسید و برای مشخص شدن دومین فینالیست راهی جز ضربات پنالتی نماند. در این دیدار ابتدا میثم ملک زاده دنا را پیش انداخت این گل را احمد شهابی پاسخ داد و سپس اسماعیل سعد آبادی با تکیه بر حرکات تکنیکی خود سربست را پیش انداخت .نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم اشتباه علی موتوری در کنترل توپ که مسعود موسایی به سوی دروازه فرستاده بود بازی را به تعادل کشاند .این گل هم با شوت محمود مسعود نیا پاسخ داده شد ولی این گل هم پایان گلزنی در این دیدار نبود  ،در لحظات پایانی گل سعید صابری بازی را بار دیگر در عدد ۳ برابر کرد تا پنالتی ها برنده این دیدار را مشخص کند . در ضربات پنالتی ابتدا دنا پیش افتاد اما پایان خوش برای سربست رقم خورد تا این تیم راهی فینال شود.

در مسابقات حذفی هم ضامن جوان با شکست ۴ بر ۲ شاهین به فینال حذفی رسید.

برای ضامن فرشید خدری ، سید محمد کاظمی ، حسین خواجه گیری و بنیامین رضایی گلزنمی کردند و هر دو گل شاهین را علی دشتی به ثمر رساند.

در حاشیه:

در ثانیه های پایانی این دیدار علی دشتی در حرکتی غیر ورزشی بازیکن ضامن جوان را به شدت مصدوم کرد .حرکتی که باعث رنجش مربی شاهین هم شد .

در دومین دیدار هم شایان به آسانی از سد پارسه گذشت .این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ به اتمام رسید. برای شایان امید احمدی (۲گل) ، بهنام نعیمی ، اصغر نظری و محمود کبگانی گلزنی کردند و سید حسن موسوی هم زننده گل پارسه در این دیدار بود.

دنا---سربست سربست سربست-دنا ضامن.. ضامن کریمی مسعود-سالمی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. فرهنگ و ارشاد

    سلام اقای خضری
    اینجا محیط فرهنگیه خانواده اینجا رفت و امد میکنه زشته این چه عکسه غیر فرهنگی هست که از باقر گذاشتی . شاید بچه مردم راضی نباشه!!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *