امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

فوتبال ساحلی ، موج بدون امتیاز آمد

یاران سبز : موج گناوه با شکست در آخرین دیدار راهی گناوه شد. این تیم که در بازی اول و دوم هم مغلوب تیمهای یاران اصفهان و فائز کاران ساری شده بود در دیدار سوم خود هم نتوانست به امتیازی دست پیدا کند .نماینده استان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شهدای چلیچه شد.

حبیب سرداری یکی از بازیکنان موج دلیل باختهای متوالی را اشتباهات فردی دانست و بیان داشت : به نظر اکثر افرادی که از نزدیک مسابقات را دیدند تیم ما فوتبالی به مراتب بهتراز دیگر تیمها داشت ولی اشتباهات فردی و نبود تمرکز لازم باعث شکست ما شد.

میلاد فتوت دروازه بان موج هم در مورد شکستهای موج گفت : حریفان ما ستاره های خوبی داشتند در تیم میزبان علیخانی ملی پوش تاثیر زیادی در صعود تیمش داشت و تیم اصفهان هم از بازیکنان لیگ برتر سود می برد .وی در ادامه بیان داشت : بازیکنان ما هم انگیزه لازم را نداشتند و هم ظرفیت تیم پایین بود و شکست در بازی اول هم تیم ما را بهم ریخت.

احمد دهقان یکی از گلزنان موج هم از عملکرد تیم ناراضی بود و گفت : تیم ما تمرکز لازم را نداشت در واقع بچه های ما اهمیت این مسابقات را ندانستند ما به سادگی گل دریافت می کردیم و به سختی گل می زدیم.

محمد جامعی از باتجربه های موج می باشد ، جامعی عدم نتیجه گیری تیم موج را نداشتن بازیکنان تاثیر گذار دانست و عنوان داشت : در چند سال حضورم در این تیم احساس می کنم نوع فوتبال ما باعث تحلیل بازیکنان می شود و باید در سبک بازی خود تغییراتی به وجود آوریم ، تیم ما نمی تواند هزینه برای خرید بازیکنان بزرگ کند بنابراین باید تغییراتی در تیم به وجود بیاید تا به نتیجه دلخواه برسیم .امیر-جامعی دهقان.. جامعی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *