امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتراض سهامداران تعاونی لنجداران گناوه به عدم برگزاری انتخابات

یاران سبز : تعاونی لنج داران گناوه فعالیت چشمگیری دارد ودرآمد آن هم قابل توجه ، به همین دلیل هم نگاه های بسیاری به سوی این تعاونی است و خیلی ها این تعاونی را رصد می کنند . در چند روز گذشته تعدادی از سهامداران خواستار نیم نگاهی به این تعاونی شدند به همین منظور صحبت کوتاهی با تعدادی از سهامداران و مدیر عامل تعاونی داشتم که بیشتر حول محور برگزار نشدن انتخابات این تعاونی بود.

مدتی است انتخابات هیات مدیره تعاونی لنجداران گناوه به تعویق افتاده است این موضوع نارضایتی تعدادی از سهامداران را به وجود آورده است . یکی از سهامداران در این مورد گفت : اسفند سال گذشته زمان مدیریت هیات مدیره به اتمام رسیده ولی همچنان تعاونی را اداره می کنند و از انتخابات هم خبری نیست . این سهامدار که از شرایط هزینه و درآمد تعاونی هم ناراضی بود ، ادامه داد: تعاونی درآمد خوبی دارد ولی شکل ظاهری آن نشان می دهد هزینه ای برای زیباسازی آن انجام نمی گیرد ، محل تعاونی در کمربند سبز ساحلی است ولی وضع بسیار بدی دارد و این به زیان شهر است.

به همین منظور به سراغ حسن خدری مدیرعامل تعاونی رفتم تا ماجرا از زبان ایشان هم شرح داده شود ، خدری ضمن تایید اینکه باید انتخابات در سال گذشته انجام می گرفت ، گفت: فراخوان نوبت اول انتخابات را با توجه به قانون اعلام کردیم ولی به حد نصاب نرسید و زمانی که قرار شد در نوبت دوم انتخابات را انجام دهیم به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شد و اجازه برگزاری انتخابات را به ما ندادند و حالا هم برای آبان ماه آمادگی انتخابات را داریم و انجام خواهد شد.

خدری همچنین  بیان کرد : تعاونی نقش مهمی در ساماندهی لنج ها دارد و کمک های زیادی هم به شهر نموده است برای مثال ما در زلزله شنبه بیشترین کمک را انجام دادیم .

و اما

تعاونی لنجداران گناوه یکی از تعاونی های فعال است که می تواند نقشی در خور توجه در کاستی های شهر بازی کند. این تعاونی تا کنون بیشتر در خدمت تعدادی از دستگاه های دولتی بوده است . چرا تعاونی مردمی لنج داران نباید در خدمت مردم باشد ، چرا نباید ورزش به عنوان رکن اصلی در سالم سازی جامعه از درآمدهای این تعاونی بی بهره باشد و چرا این تعاونی کمک های خود را به تعدادی از دستگاه های دولتی انجام می دهد ، دستگاه هایی که انتظار می رود خود به ورزش کمک کنند حالا به عنوان رقیبی در کنار ورزش قرار گرفته اند .

حسن-خدری

تعاونی-لنجداران

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *