امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در زیرگروه جوانان گناوه ، پاس راهی استان شد

یاران سبز : مسابقات فوتبال جوانان گناوه که چندی پیش با قهرمانی پاس به اتمام رسیده بود در زیرگروه منطقه ای هم با صعود پاس همراه شد. در این دور ابتدا قرار بود دو تیم اول و دوم گناوه و نماینده بندر ریگ برای صعود رقابت کنند ولی به دلیل برگزار نشدن مسابقات فوتبال جوانان ریگ یک دیدار بین دو تیم پاس و پرسپولیس برگزار گردید که پاس با تک گل سعید عربزاده به پیروزی رسید.

در نیمه نخست و در همان لحظات ابتدایی سعید عربزاده می توانست پاس را به گل برساند ولی هوشیاری سالخورده  دروازه بان پرسپولیس مانع رسیدن پاس به گل شد. یزدان سالخورده در ادامه هم دو بار سوقی را برای گشودن دروازه ناکام کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس شروع خوبی داشت و می توانست از روی حرکت علی شمسی به گل برسد  اما به مرور بازیکنان پاس به دروازه پرسپولیس نزدیک شدند که باز هم سالخورده مانع رسیدن پاس به گل شد. در دقایق پایانی سعید عربزاده از روی حرکت جاسم ذعاب دروازه پرسپولیس را باز کرد .این گل باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به گل حملاتی را تدارک ببینند و در این میان ضد حملات پاس هم خطرناکتر شد که عدم دقت در ضربات آخر توسط عربزاده ، سوقی و حسین رستمی باعث شد تا گلی رد و بدل نشود و پرسپولیس هم که دل به توپهای بلند بسته بود از سانترهای خود ره به جایی نبرد و بازی با تک گل عربزاده به پایان برسد . پاس حالا باید منتظر شرایط تازه در فوتبال استان باشد شرایطی که هیات جدید برای اعلام مسابقات زیرگروه اعلام خواهد کرد.

در حاشیه:

عدم حضور خرمی در میانه میدان پرسپولیس کاملا پیدا بود و از طرفی نیمکت نشینی رضا طاهری و کارگر هم از نکات قابل توجه این بازی بود بنظر می رسد این دو بازیکن به دلیل انضباطی راهی نیمکت شدند.

علی حیدری و مهدی ناصری پوران مربیان پاس در این دوره برای رسیدن به هدف تغییرات زیادی را انجام دادند وتا بالاخره مزد زحمات خود را دریافت کردند.

علی محمدی مربی دروازه بانهای پاس بار آبادگی دو دروازه بان قدر پاس را به عهده داشت.

جوانان-پاس

حسنی.افراسیابی صیادی.رستمی پاس.پرسپولیس

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. واقعیت

    تیم پاس اغامربی داشت علی حیدری بهترین مربی برید ازهرکی ایخین به پرسین اینهااینقدربازیکنی که دارن توگناوه پول میگرن بریدازشون بپرسید همش بازیکنلشن هربازی یک تاکتیکی ایده توسالن تادلت بخه قهرمانی داره به اوخدایی هم که ایپرستید نه دوسشم نه بازیکنش فقط به این رسیدم که خیلی چی بلد باید تیم پاس وبازیکنلش بهش افتخارکنن نه پاسی ونه پرسپولیسیم

    پاسخ
  2. محمد

    اوکی تیم جوانان پاس پیشرفت کرده و این پیشرفتم قابل دید هست . ولی اخراج رضا طاهری فک نکنم کاری درستی بود.

    پاسخ
    1. بازیکن پاس

      محمد تو داخل تیم پاس بودی که میگی این کار اشتباه بوده . حتما یک یا چند اشتباه کرده که اخراج شده .

      پاسخ
  3. بازیکن

    سلام اقای خضری اون کسی که اومد گفته نظربازیکن نزاربیاد بالا نقطه چینه اول خودت نقطه چینی بعدشم اقای خضری اقای خصوصی میادنظر میده نظرشونزاربیادبالاکه وبلاگت نرزیر سوال زشته شاید یکی خودتم نوشت نقطه چین درسته بعدشم چیزی ننوشتمه راستم گفتمه برید بقیه مربیهای کل تیمهای دربیارین به غیر ح…. به حرف من میرسید

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام برادر
      نظرت را ثبت کردم لطفا خودت چندین و چند بار بخونش ببین چی دستگیرت می شه ، این که نمیزارم به کسی توهین بشه ایراد داره.
      از شما می پرسم ، یه نفر با نام خصوصی و یا بازیکن و یا هر کس دیگه نظر میده من جاهایی که توهین به افراد می شه نقطه چین می زارم ، این کجاش ایراد داره و کجاش توهین محسوب می شه

      پاسخ
  4. ناشناس

    اقای خضری بازیکنان جوانانتو چه کاری باشون کردی که امسال هرکاری ایکنیم که باشون بعث کنیم واذیتشون کنیم نمیشه واقعا چه کردی خیلی حرفه ای شدنه ادعانمیکنن اصلا میترسن کلام حرف بزنن توضیح بده تامانم استفاده کنیم

    پاسخ
  5. مجید

    اقای خضری یازده بازیکن داخل زمین برای پاس بازی می کنن و اغلب از حسین رستمی بهتر بازی می کنن اما تو تمام عکس های حسین رستمی می زنی توی سایت .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *