امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ نوجوانان استان ، شاهین یکه تاز است

یاران سبز : در ادامه هفته دوم لیگ نوجوانان استان سه دیدار برگزار شد ، در خورموج ایرانجوان این شهر سه بر یک مغلوب همنام کنگانی خود شد . ملوان و ایرانجوان بوشهر به مساوی یک بر یک رضایت دادند و شاهین هم با چهار گل توحید برازجان را بدرقه کرد.

در خورموج بازی خوب کنگانی ها باعث شد تا میزبان بدون امتیاز از زمین بیرون برود. در این دیدار ایرانجوان کنگان نیمه نخست را با گل توفیق ربیعه به پایان رساند و در نیمه دوم هم امید ربیعه در فاصله ۵ دقیقه دو بار موفق به گلزنی شد تا شکست ایرانجوان خورموج حتمی شود . در دقایق پایانی خورموجی ها یکی از گلها را از روی نقطه پنالتی پاسخ دادند . این گل را علی حیدری به ثمر رساند.

در بوشهر ، شاهین دومین دیدار خود را هم پر گل به پایان رساند. این تیم ۴ بر صفر توحید برازجان را شکست داد تا صدرنشین لیگ شود.شاگردان جمالی نیمه نخست را با برتری به پایان رساندند. در این نیمه  ابتدا حسین احمدی دو بار موفق به گلزنی شد و قبل از اینکه این نیمه به پایان برسد محمد محبی سومین گل را هم وارد دروازه حریف کرد. در نیمه دوم هم مهدی قائدی یک گل به اندوخته شاهین اضافه کرد.

ملوان و ایرانجوان دو تیم بوشهری هم زورشان به هم نرسید ، نیمه نخست این دیدار دو گل به همراه داشت ابتدا ملوان با گل علی رضا جمالی پیش افتاد و دقایقی بعد سید محمد امین گلافان بازی را مساوی کرد.در نیمه دوم دروازه ها بسته نگه داشته شد تا امتیازها هم تقسیم شود.

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *