امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پارسه ۹۰ در دقیقه ۵+۹۰ از شکست گریخت

یاران سبز : ایرانجوان بوشهر باز هم نتوانست از امتیاز میزبانی سه امتیاز را بگیرد. این تیم در هفته سوم لیگ دسته اول کشور میزبان پارسه ۹۰ بود و سه امتیاز می توانست از همان آغاز لیگ این تیم را در صدر جدول تنها کند ولی بی دقتی و تک روی بلای جان نماینده استان شد .

در نیمه نخست دو تیم حرفی برای گفتن نداشتند و فوتبالی بسیار کسل کننده را انجام دادند. این نیمه تنها یک حادثه داشت ، فرار صادق گشنی از قلب دفاع پارسه این بازیکن را در مصافی تک به تک با حمید نشاط جو دروازه بان حریف قرار داد . برخورد گشنی و نشاط جو را فرخی مهر داور خوزستانی خطا تشخیص داد و نقطه پنالتی را به سود ایرانجوان و کارت قرمز را به حمید نشاط جو نشان داد.

این ضربه را ایرانجوانی ها به گل تبدیل نکردند تا استرس کسب سه امتیاز همچنان با بازیکنان این تیم باشد.

در نیمه دوم ایرانجوان تیم برتر میدان بود و با گل مهدی طارمی ثمر این برتری را هم دید ولی دقایق پایانی با تکروی های بازیکنان ایرانجوان همراه شد و در چند نوبت فرصت های مناسب گلزنی را از دست دادند در حالی که اندکی گذشت می توانست ایرانجوان را باز هم صاحب گل کند .ارزش موقعیت های از دست رفته زمانی بیشتر نمود کرد که در ثانیه های پایانی میلاد پور صف شکن گل مساوی را وارد دروازه ایرانجوان کرد . گلی که آرامش تمامی جوان ها را به هم زد.

 در حاشیه:

وقتی ضربه پنالتی گل نشد داوود سید عباسی به داور گفت : کار خدا بود ، همین موضوع باعث شد تا با کارت زرد داور روبرو شود.

وقتی پرچم گوشه زمین افتاد داور دست به دامن توپ جمع کن شد و توپ جمع کن با دست پرچم را تا پایان بازی سرپا نگه داشت .

تعدادی از تماشاگران ایرانجوان از عملکرد بعضی از بازیکنان به شدت ناراضی بودند و انتقاد خود را با لحنی تند به گوش  همه رساندند.

پورکبگانی : چرا عکس می گیری ، این جمله مدیر عامل ایرانجوان بعد از بازی به یکی از عکاسان بود.

اعتراض های پارسه از زمین به جایگاه ویژه هم سرایت کرد این اعتراضها آنقدر دامنه دار شد تا جایی که تعدادی از داوران به حمایت از جامعه داوری خواستار سکوت معترضین شدند ، آنها با بکار بردن جملاتی توهین آمیز به داوری وضعیت بدی به وجود آوردند.

ایرانجوان دلگرم امامی-فر مهدی-طارمی مردانی نظری ورزکار.احمدی گشنی فرخی-مهر غلامرضا-پور طاهری.غلامرضاپور سلیمانی.دلگرم جایگاه-ویژه پورکبگانی پرچم-گوشه جابر-نصیری پارسه.ایرانجوان ایرانجوان.پارسه

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *