امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در فوتبال ساحلی لیگ برتر ، جنگ ملوان و دریا تمام نشد

یاران سیز: دیدار برگشت  مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر کشور در مرحله نیمه نهایی که بین دو تیم دریانوردان بوشهر و ملوان انزلی به میزبانی بوشهر انجام می شد نیمه تمام ماند.

در این دیدار ابتدا ملوان به گل رسید ولی سه گل دریانوردها این تیم را در آستانه فینال قرار داد اما درگیری لفظی دروازه بان ملوان با تماشاگران بوشهری باعث شد تا یکی از تماشاگران به زمین وارد شود و با یکی از بازیکنان ملوان برخورد نماید .این حرکت باعث شد تا بلوک باشی مربی ملوان  بازیکنانش را به رختکن هدایت کند. داوران این دیدار و ناظر بازی تلاش زیادی برای راضی کردن بازیکنان ملوان و ادامه بازی داشتند .

بلوک باشی مربی ملوان انزلی  از مسایل پیش آمده اظهار نارضایتی کرد و گفت : امنیت وجود ندارد و اگر ما در ادامه برنده این دیدار شویم معلوم نیست چه اتفاق هایی در کمین باشد.

طبیب نژاد مدیر دریانوردان بوشهر هم در پایان این دیدار گفت : یک تماشاگر بی نظمی انجام داده و سریع هم کنترل شده  و باید بازی ادامه پیدا می کرد . وی همچنین بیان داشت : این دروازه بان دارای سوابق اینچنینی است و با تحریک تماشاگر قصد داشت وضعیت را خراب کند .

بلوک-باشی درگیریملوان.دریانوردان دریانوردان-ملوان حسین-طیب-نژاد ملوان..دریانوردان طبیب-نژاد ملوان.دریانوردان ملوان-دریانوردان ملوان--دریانوردانملوان-انزلی.دریانوردان-بوشهر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *