امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ نوجوانان استان ، شکست پیروزی در برازجان ، اولین سه امتیازی خیبر در اهرم

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت.

در ورزشگاه شهید فرحی کنگان پر گل ترین دیدار این هفته رقم خورد. ایرانجوان کنگان با نتیجه ۵ بر ۳ توحید برازجان را شکست داد. دیدار حساس و سنتی شاهین و ایرانجوان بوشهر هم با نتیجه یک بر صفر به سود شاهین به اتمام رسید. در خورموج ، پاس گناوه تا دقایق پایانی یک بر صفر از ایراجوان خورموج پیش بود ولی یک اشتباه  این بازی را به مساوی کشاند. پیروزی برازجان میزبان مغلوب هفته بود این تیم دو بر صفر نتیجه را به استقلال بوشهر واگزار کرد و در اهرم خیبر با نتیجه ۲ بر ۱ ملوان را از پیش رو برداشت.

کنگانی ها که به لطف خط حمله توانای خود به لیگ صعود کردند حالا در لیگ هم این خط حمله مدافعین را آزار می دهد. ایرانجوان که میزبان توحید برازجان بود ابتدا با گل حیدر صداقت که بهترین بازیکن این دیدار بود از حریف پیش افتاد ولی حسن معلم دو بار برای توحید گلزنی کرد تا کنگانی ها احساس خطر کنند اما محمد باقر وراوی با گل خود نتیجه را مساوی کرد . در همان نیمه نخست بار دیگر توحید به گل رسید این گل را افشین علیپور به ثمر رساند ، این گل هم در همان نیمه نخست پاسخ خود را گرفت ، علی سعیدیان زننده گل سوم ایرانجوان بود.

 در نیمه دوم توحید نتوانست مانند نیمه اول گلزنی کند و بازی خوب آذر پراه هافبک میانی این تیم هم دیگر به چشم نیامد ، در نیمه دوم توحید برازجان  در دفاع تحت فشار خط حمله میزبان قرار گرفت و دو بار صداقت دروازه میهمان را باز کرد تا پرگل ترین دیدار هفته سه امتیاز برای کنگان داشته باشد.

در بوشهر ، شاهین گر چه فوتبال خوبی را در مقابل ایرانجوان بوشهر انجام نداد اما با سه امتیاز زمین را ترک کرد . دیدار شاهین و ایرانجوان با توجه به حساسیت بازی های دو تیم چندان دلچسب نبود و حتی بازی خوب محمد محبی هافبک وسط شاهین هم نتوانست روند این بازی را تغییر دهد و تنها گل حسین خروجی بود که سه امتیاز برای شاهین به ارمغان آورد .

در پایان این دیدار جمالی سرمربی شاهین که از برخورد مسئولین این تیم گله داشت ، گفت: وضعیت خوبی نداریم ، اگر به فکر بزرگسالان شاهین نیستید حداقل نگاهی به نوجوانان این تیم کنید ، ما قبل از بازی ورودی مسابقات را نداشتیم و با تعهد به زمین رفتیم و از پیشکسوتان این تیم خواهش می کنم همانگونه که قدیمی های ایرانجوان کنار این تیم هستند شما هم به تیم نزدیک شوید و کمک کنید.

در خورموج ، دیدار دو تیم ایرانجوان خورموج و پاس گناوه با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید .پاس در غیاب مومنی هافبک طراح خود مانند دیدارهای گذشته در خط حمله ناتوان بود ولی تلاش افشین ملک محمدی در خط حمله باعث شد تا توان تهاجمی این تیم نسبت به بازی های گذشته بیشتر شود و در این بازی پاس موفق به گلزنی شود .این گل را محمد احمدی به ثمر رساند. این دیدار تا دقیقه ۸۰ با تک گل احمدی به سود پاس در جریان بود که علی حیدری بهترین بازیکن ایرانجوان خورموج در این دیدار از روی یک ضربه ایستگاهی بازی را مساوی کرد. ضربه ای که مربیان پاس آن را حاصل اشتباه کمک داور این دیدار می دانستند.

برای پاس در این دیدار سامخانی در میدانه میدان و افراسیابی در درون دروازه خوب کار کردند.

بد ترین نتیجه را در این هفته باید به نام پیروزی برازجان نوشت ، این تیم که میزبان استقلال بود در پایان با دو گل مغلوب بوشهری ها شد و سه امتیاز حساس را از دست داد. در نیمه نخست برتری با پیروزی بود و در بیشتر دقایق حاکم میدان بود ولی این استقلال بود که با گل ستار دریانورد پیش افتاد. در نیمه دوم هم این استقلال بود که به گل رسید .این گل را  محمد رضا اسلوب به ثمر رساند.در این دیدار برازجانی ها از عملکرد داور ناراضی بودند و همچنین اتلاف وقت های متوالی بازیکنان استقلال را هم بدور از اخلاق ورزشی می دانستند.

محمد حسین هوپناه دروازه بان استقلال بوشهر که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی زیر پانزده سال را هم در کارنامه خود دارد یکی از عوامل پیروزی آبی ها در این دیدار بود.

اهرمی ها هم این هفته اولین پیروزی خود را به دست آوردند .خیبر که میزبانی ملوان بوشهر را به عهده داشت با نتیجه ۲ بر ۱ ملوان بوشهر را شکست داد. در نیمه نخست این دیدار رضا برومند اولین گل این دیدار را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ملوان کرد و در نیمه دوم هم سامان رسولی بازی خوب خود را با گلی که به ثمر رساند تکمیل کرد. برای ملوان هم محمد دژدار گلزنی کرد.

در ملوان عبداله کنگانی دفاع آخر این تیم روز خوبی داشت ،کنگانی اکثر توپهای ارسالی حریف را به خوبی دفع کرد.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. mehran h 21

    استقلال بوشهر به دنبال گل بیشتر بود و حتی سوت های داور نا عادلانه به سود پیروزی بود

    پاسخ
  2. محمد

    در بازی پاس گناوه و ایران جوان داوران اشتباهات زیادی رو کردند از جمله گل خوردن پاس در دقایق اخر بازی یکی از اشتباهات بزرگ داوری بود همچنین داور یک پلانتی را به سود تیمپاس نگرفت با وجود همچین داورانی پیشرفت غیر ممکن است.

    پاسخ
  3. محمد

    در بازی پاس گناوه و ایران جوان داوران اشتباهات زیادی کردند از جمله گل خوردن پاس در دقایق اخر بازی یکی از اشتباهات بزرگ داوری بود همچنین داور یک پنالتی را به سود تیم پاس نگرفت با وجود همچین داورانی پیشرفت غیر ممکن است.

    پاسخ
  4. محمد

    در بازی پاس گناوه و ایران جوان داوران اشتباهات زیادی کردند از جمله گل خوردن پاس در دقایق اخر بازی یکی از اشتباهات بزرگ داوری بود همچنین داور یک پنالتی را به سود تیم پاس نگرفت با وجود همچین داورانی پیشرفت غیر ممکن است
    .

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *