امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قهرمانی گناوه در رزمی استان

یاران سبز : رزمی گناوه هر گاه در مسیر حرکت کرد عنوان دار شد. مسابقات کاپ آزاد کیک بوکسینگ استان بوشهر به میزبانی سبک فول کیک بوکسینگ بوشهر برگزار گردید. در این مسابقات تیمهای گناوه ، بوشهر ، برازجان ، خورموج ، عالیشهر و دیر برای قرار گرفتن بر روی سکو در رده های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

تیم گناوه بعد از سالها طبل جدایی و خودزنی بالاخره در قالب یک تیم راهی مسابقات شد و با اقتدار بر روی سکوی نخست رفت.

در رده نونهالان محمد گرگی ، دانیا آل بو  ، سامان دشتی نظری و آرمین ادیب آذر طلایی های تیم گناوه بودند . در این بین حرکات ادیب آذر کاملا به چشم آمد . این رزمی کار آینده دار که در ووشو هم تبحر دارد برای پیروزی در مقابل حریفان تلفیقی از فنون مختلف را انجام داد.

در رده نوجوانان هم ضربات میدل پای چپ فرهاد خواجه جای قردرتنمایی را به هیچ حریفی نداد و عنوان نخست وزن ۴۶- به این نوجوان رسید.

در جوانان محمد زارع ، مصطفی غلامی ، رضا امامی و مصطفی امیری عناوین نخست را به دست آوردند . امیری در سنگین وزن جوانان با ضربات مشت سنگین حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داد و در جای نخست ایستاد.

در بازی های بزرگسالان زیباترین بازی این مسابقات را محمد قنواتی و رضا رضوی در وزن ۶۷- انجام دادند دیداری که با سماجت داور وسط به راند سوم کشیده شد .رضوی که در کشور داری عناوین مختلفی است در راند اول و دوم نتوانست در مقابل محمد قنواتی کاری از پیش ببرد. قنواتی با ضربات متوالی پای راست  امتیازات خوبی را به دست آورد و در طرف مقابل رضوی هم با ضربات هوک چپ و میدل چپ پاسخ داد . در این دیدار داوران کنار در مجموع دو راند قنواتی را پیروز این میدان معرفی کردند ولی پاپری میدان دار این مبارزه این بازی را به راند سوم کشاند. در اینکه پاپری سرداور این دیدار قانون را نادیده گرفت شکی نیست و اما چرا دیگران این قانون شکنی را پذیرفتند جای بحث داشت . این موضوع اعتراض اکثر مربیان را به دنبال داشت .

در حاشیه:

صادق عبدالهی و نعمت اله احسان پور هدایت تیم گناوه را به عهده داشتند. عبدالهی از همکاری خوب تیم گناوه در این مسابقات اظهار رضایت کرد و گفت: در گناوه رزمی جایگاه بسیار خوبی دارد و ما برای رشد بهتر ورزشکاران باید فضا را بهتر کنیم.

فکی رئیس هیات رزمی تنها چند دقیقه شاهد مبارزه رزمی کاران بود اما رستم آشنا دبیر هیات رزمی از آغاز تا پایان رزمی کاران را همراهی کرد.

تیم گناوه به دعوت بیگی مسئول سبک فول کیک بوکسینگ بوشهر در این مسابقات شرکت کرد .

خبر جدایی صادق عبدالهی و شاگردانش از رزمی همچنان پرقدرت است.

سرداور بازی های نوجوانان در بعضی مواقع کوچ همزمان بازیکن را هم انجام میداد.

نبود جایگاه تماشاگر و سرویس بهداشتی از نقاط ضعف مسابقات بود.

صادق عبدالهی بعد از مدتها برای قضاوت به تاتامی رفت . یعقوب سراشکنی ، محمد امامی و علیرضا خدری هم از داوران گناوه ای این مسابقات بودند.

مسلم حاتمی یکی از مربیان رزمی گناوه است که شاگرانش در این مسابقات خوش درخشیدند.

رزمی.آقایان رزمی-آقایان

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. فوتبالی

    واقعا باید به همه این مردان تبریک گفت .ولی خوب یه خورده هم هوای فوتبال گناوه رو هم داشته باشین بد نیستاااااااااااااا

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *