امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیشتاری شاهین آب پخش ، امیدواری امید گناوه در لیگ استان

یاران سبز : هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال استان به چهار دیدار پی گیری شد. شاهین آب پخش همچنان بر روی نوار پیروزی است این تیم پرسپولیس دیلم را در برازجان یک بر صفر شکست داد.

در دیلم باز هم باغکی ها پیروز بودند .شاهین که در هفته اول پرسپولیس را در دیلم شکست داده بود اینبار پویا را سه بر یک مغلوب کرد.

سپاهان خورموج دو بر صفر فجر بوشهر را در خورموج شکست داد و در گناوه امید دو بر یک توحید پاس بوالخیر را مغلوب کرد.

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه شاگردان حسین عبدالهی در دقایق اولیه فوتبال بدون خطری را انجام دادند ولی در دقیقه ۱۸ امید احمدی در عمق دفاع توحید پاس بوالخیر صاحب توپ شد و با سرعت بالا مدافعین را جا گذاشت اما در مصاف با دروازه بان ناکام بود. همین بازیکن در دومین عبور موفق خود از عمق دفاع حریف دروازه بان را هم مغلوب کرد تا اولین گل نماینده گناوه به ثمر برسد.

در آغاز نیمه دوم باز هم دفاع توحید پاس بوالخیر در کنترل احمدی ناتوان نشان داد تا گل دوم هم برای امید به ثمر برسد. بعد از این گل بوالخیری ها با تغییراتی که انجام دادند بازی را در دست گرفتند و با گل محمد دریانورد به بازی برگشتند در این بین اخراج کاظمی مدافع امید هم به توحید پاس کمک کرد ولی حواشی کنار زمین بیشترین کمک را به امید کرد تا در دقایق پایانی دروازه خود را بسته نگه دارد .امید با این پیروزی به صف مدعیان نزدیک شد.

در حاشیه :

پیش از بازی برای گرفتن عکس ابتدا سر وقت کاظم خضری کاپیتان امید رفتم ولی کاپیتان امید گفت : عبدالهی مربی تیم اجازه نمی دهد عکس بگیریم.

با توجه به مشکلاتی که این تیم در خورموج داشته است و با پیشنهاد مدیران توحید پاس بوالخیر بازی های آینده این تیم در خورموج برگزار نخواهد شد .

رضایی سرمربی توحید پاس بوالخیر در پایان دیدار تیمش با امید گناوه گفت: چوب بی تجربگی خود را خوردیم و تیم امید از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد البته داور چهارم جو بازی را بهم ریخت که این به سود گناوه بود .

شاهین آب پخش برای حفظ صدرنشینی خود پرسپولیس دیلم را با گل محمد دهقان مغلوب کرد .شاهین بازی را خوب شروع کرد ولی به مرور پرسپولیس هم برنامه های خود را عملی کرد گر چه در دقایق پایانی این شاهین بود که با گل دهقان پیش افتاد. در نیمه دوم هم دو تیم دست به حملات زیادی زدند اما در نتیجه تغییری حاصل نشد.

اصغر حسین زاده سرمربی شاهین که از نتیجه بازی رضایت داشت گفت : بازی خوبی بود و دو تیم فوتبال با برنامه ای را انجام دادند و در این میان تنها داوری بود که به زیان دو تیم سوت زد .حسین زاده در ادامه صحبت های خود در مورد داوری عملکرد دو دوار کنار را بسیار خود دانست .

سپاهان خورموج هم این هفته با سه امتیاز بازی را در مقابل فجر صبا بوشهر به پایان رساند . شاگردان امیری در نیمه نخست با دو گلی بهنام علیپور و محمد نصاری پیروز به رختکن رفتند . در نیمه دوم علی رغم بازی خوب مهدی رهبر هافبک میانی سپاهان برتری با فجر بوشهر بود و فرصت های خوبی را هم بر روی دروازه میزبان ایجاد کردند ولی نماینده بوشهر در خط حمله همچنان با مشکل روبرو است .

در پایان دیدار دو تیم سپاهان خورموج و فجر بوشهر ، امیری سرمربی سپاهان گفت: بازی خوبی بود و ما فشار لازم برای رسیدن به گل را آوردیم و به گل هم رسیدیم و در نیمه دوم هم بازی را نگه داشتیم و در فکر ضد حملات بودیم و فرصت های خوبی را هم به دست آوردیم.

عباس خوش سیما تا اینجای کار نتوانسته است تیم خود را در جایگاه قابل قبولی قرار دهد . خوش سیما در پایان این دیدار گفت: مشکل گل زدن داریم ، روی دو اشتباهی که دفاع راستمان انجام داد گل خوردیم ولی موقعیت های بسیاری را برای جبران از دست دادیم . خوش سیما  در ادامه اظهار داشت : ملاح را برای حل مشکلات خط حمله گرفتیم ولی باز هم مشکل داریم ، ظریف آزاد سال گذشته گلهای خوبی برای ما زد ولی امسال مشکل دارد ، تیم از نظر روحی هم مشکلی ندارد .

شاهین باغک که هفته گذشته در اهرم نتوانسته بود سه امتیاز را کسب کند در این هفته میزبانش را با سه گل شکست داد . این تیم که در دیلم میهمان پویا بود ابتدا با گل اردشیر پودری از پویا پیش افتاد . این گل را مسعود کلاتی گلزن اول پویا از روی یک ضربه آزاد مستقیم پاسخ داد امافوتبال روان شاهین نگذاشت نیمه نخست با این نتیجه به پایان برسد و گل عباس صفری که چهره برتر این میدان بود بار دیگر شاهین را پیش انداخت. در نیمه دوم عباس پذیره برای کسب حداقل امتیاز تغییراتی را در تیم خود به وجود آورد ولی تیمش توان شکست باغکی ها را نداشت و در دقایق پایانی بار دیگر صفری برای میهمان گلزنی کرد.با این نتیجه شاهین همچنان در جای دوم جدول است.

عباس پذیره سرمربی پویای دیلم در پایان بازی گفت : حریف مستحق برد بود و ما با وجودی که نفراتمان را در حمله زیاد کردیم نتوانستیم از این شکست جلوگیری کنیم.

امید..توحید-پاس امید.توحید-پاس پرچم-کرنر توحید..پاس توحید-پاس توحید-پاس-بوالخیر حسین-غلامی خضری رضایی کاظم-خضری کاظمی مشایخ

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. فوتبالی

    دوست عزیز ضمن خسته نباشد
    در جدول گلزنان لیگ استان رده بزرگسالان محمد دهقانی و آیت کیانی از باشگاه شاهین آبپخش نیز هر کدام ۳ گل به ثمر رسانده اند
    لطفا جدول گلزنان را تصحیح بفرمائید با تشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *