امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ بزرگسالان استان ، تغییرات در تیمها ، آب پخشی ها با تیمهای جدید می آیند.

یاران سبز : لیگ بزرگسالان استان به نیم فصل رسید با آغاز نیم فصل تیمها به تکاپوی جدی برای تغییرات افتادند . تیمهای بالای جدول برای حفظ موقعیت خود و تیمهای انتهای جدول برای خروج از وضعیت بد تمام تلاش خود را انجام داده اند. دو تیم آب پخشی شاهین و پرسپولیس در صدر این تغییرات قرار دارند. شاهین صدر نشین لیگ استان  با جذب حجت جاوید پور و محمد رضا کمالی نژاد که هر دو در هافبک دفاعی کاربرد دارند قصد تقویت این نقطه از تیم خود را دارد .سجاد روستا(  بهمن چهل زرعی) ، محمد دیانتی (دروازه بان از توحید بوشهر) ، رسول پورآزاد ( خط حمله )و مسعود حسن زاده ( خط هافبک از شاهین بوشهر) دیگر بازیکنان  ورودی این تیم می باشند.

پرسپولیس آب پخش هم با کنار کشیدن شاهین بوشهر از لیگ دو کشور بیشترین بازیکن را از این تیم جذب کرد همچنین مهدی قنبری سرمربی شاهین هم به جمع پرسپولیسی ها پیوست . کورش صحبت زاده (دفاع) ، کورش چغادکی ( فروارد )، ابوالفضل مظفری ( خط میانی)  و محمد خنسیر ( دفاع )از بازیکنان شاهین بودند که به این تیم جذب شدند. حسن ابوالفتحی ممتاز ( آزادگان ده قائد) و حسین محمودی (  ایرانجوان خورموج) هم به جمع این تیم پیوستند .

فاضل محتجب برای تغییر در پرسپولیس دیلم علی خوش زاد را بر روی نیمکت خود نشاند .خوشزاد برای تقویت پرسپولیس دیلم علی جاسمی ، سروش آل محمود ، علی شیخی و مهدی دغلاوی را سرخ پوش کرد. البته از جمع پرسپولیسی ها حسین پیروزی ، هادی شعبانی ، مجتبی شعبانی ، ایمان پیرو ، پیمان کنارکوهی و ناصر عسکری جدا شدند همچنین مهدی رومزی هم از بازیکنان مصدوم این تیم می باشد که وضعیتی نامشخص دارد.

شاهین باغک هم که در هفته پایانی پور حیدر را به جمع مربیان خود آورده بود در نیم فصل علی جامعه ای ، امید گزدرازی و حمید حمیدفر را شاهینی کرد.

پویای دیلم لیگ را بد شروع کرد ولی آرام آرام شکل گرفت و  نتایج درخوری را در روزهای پایانی به دست آورد  ، در نیم فصل کریم بختیاری ( خط حمله) ، میلاد محمدی ( خط هافبک) ، مجید کیانی ( خط هافبک) ، سید خضیر ساعدی (هافبک دفاعی) و ابراهیم منصورپور ( دروازه بان از شاهین دیلم) را به خدمت گرفته است.

توحید پاس بوالخیر بر روی نیمکت خود محمود آرامش را قرار داده است و عادل غلامی ( دروازه بان از شاهین) ، میلاد دریانورد (هافبک از وحدت بوالخیر) ، محمدرضا احمدی (هافبک از توحید بوشهر) و علی رضایی (هافبک از ساطراپ آب پخش )را جذب کرده است . علی اکبر سرمدی تنها بازیکن جدا شده از این تیم می باشد.

عباس خوش سیما و فجر بوشهر هم با حامد آرامی( شاهین بوشهر) ، سعید سرادار ( توحید بوشهر) ، سخاوت و ملکی را به خدمت گرفته اند ضمن اینکه علی اکبر سلیمانی هم به جمع مربیان این تیم پیوسته است.

سعید مسیگر برای تقویت سپاهان بوشهر فریبرز حیدری و علی ماهینی را از شاهین بوشهر به خدمت گرفته است تا خط دفاعی خود را تقویت کند . سعید فرامرزی هم از ایرانجوان بوشهر به این تیم پوسته است و سعید نظرزاده هم حالا سپاهانی است.

خورموجی ها هم با سه بازیکن به توافق رسیده اند. محمد غریبی و احسان زارعی (هافبک از پیروزی خورموج )و عابد کازرونی (هافبک از پاس خورموج) به این تیم پیوستند و مظاهر حسنی ، حسن رشیدی و مسلم خواجه هم از این تیم جدا شدند.

امید گناوه هم با پنج بازیکن به توافق رسیده است . محسن محسن زاده و محمود مسعود نیا (هافبک از پاس گناوه )، نعمت اله وزیری (هافبک از پیروزی برازجان) ، جواد قائدی فرد (هافبک بازیکن آزاد) و امیر دهقانی ( سایپا آب پخش ) بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم با پیراهن امید به میدان خواهند رفت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *