امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ بزرگسالان استان ، سه مساوی و یک برد ، فریاد مربیان از داوری

یاران سبز : در ادامه مسابقات لیگ بزرگسالان استان چهار دیدار در شهرهای دیلم ، خورموج ، اهرم و برازجاب برگزار گردید که تنها یک پیروز داشت .

در خورموج توحید پاس بوالخیر ۲ بر صفر پرسپولیس دیلم را مغلوب کرد تا ایمان جوی و شاگردانش بیش از پیش خطر سقوط را احساس کنند. در این دیدار گر چه توحید پاس بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی ضد حملات پرسپولیس دیلم موقعیت های خوبی را برای دیلمی ها ایجاد کرد که عیسی حجری نتوانست از موقعیت ها به وجود آمده  استفاده کند و این توحید پاس بود که با گل بیژن خلیلی پیروز به رختکن رفت . در نیمه دوم هم میزبان از حاصل برتری خود به گل رسید که این گل را عباس باغبانی به ثمر رساند. توحید-پاس-بوالخیر

فرامرزی که با کنار رفتن رضایی هدایت توحید پاس بوالخیر را عهده دار شده است . فرامرزی در این بازی  محمد دریانورد را از کنار به میانه زمین کشاند و دریانورد هم با خلاقیت خود بازی خوبی انجام داد و یکی از عوامل پیروزی بوالخیری ها در این دیدار بود  .در خط دفاعی بوالخیر هم ایمان بحرینی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

در حاشیه:

باز هم اعتراض به داوری ، این روزها اعتراض ها به قضاوت داوران به اوج خود رسیده است . در بین دو نیمه هم یعقوب عاشوری داور این بازی عیسی حجری نوک حمله پرسپولیس را با کارت قرمز جریمه کرد و فاضل محتجب را هم بر روی سکو فرستاد که باز هم با اعتراض های شدید دیلمی ها همراه بود.

در دیلم پویا نتوانست تک گل خود را تا پایان حفظ کند و تن به مساوی ۱ بر ۱ در مقابل سپاهان خورموج داد . در نیمه نخست این دیدار دو تیم راهی به دروازه نیافتند ولی با آغاز نیمه دوم عبدالساده راشدیانی بازیکن خوزستانی پویا این تیم را پیش انداخت . این گل تا دقیقه ۸۰ پا بر جا بود اما باز هم بهنام علیپور مانع از شکست سپاهان خورموج شد تا همچنان تاثیر گذارترین بازیکن خورموجی ها باشد.

در پویا هم عارف سعدی بارها خط دفاعی سپاهان را به هم ریخت و بهترین بازیکن دیلمی ها در این دیدار بود.

امیری سرمربی سپاهان در این دیدار غایب بود و جمی هدایت خورموجی ها را به عهده داشت ؛ جمی در پایان این دیدار گفت : بازی متعادلی بود و بهترین نتیجه همان مساوی بود که رقم خورد..  

باغکی ها هم حال و روز خوبی ندارند آنها این هفته هم طعم سه امتیاز را در خانه نچشیدند و در مقابل پرسپولیس آب پخش با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ متوقف شدند.

بازی که با حواشی داوری هم همراه بود نیمه نخست خود را بدون گل سپری کرد و بیشتر بحث داوری داشت . در نیمه دوم عملکرد خوب حامد فلاح در میانه میدان شاهین و گلزنی اردشیر پودری میزبان را پیش انداخت ولی بهنام شریف پور نگذاشت سه امتیاز به شاهین برسد .

در این دیدار جاوید غلامرضا پور در درون دروازه پرسپولیس روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت .

فرخنده

فرخنده پی سرمربی پرسپولیس آب پخش این بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این درست است که ما بازی ها را خوب شروع نکردیم که مصدومیت بازیکنان و موارد دیگر دلیلش بود ولی امروز خوب بودیم و البته دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند و ما در دقایق پایانی می توانستیم پیروز میدان هم باشیم. سرمربی پرسپولیس در مورد داوری هم اظهار کرد : قضاوت ها اشکال دارد.

پور حیدر سرمربی شاهین باغک هم داوری ها را بسیار بد دانست و گفت: داوری  بسیار ضعیف بود  و تاثیر زیادی بر روند بازی و نتیجه داشت ما با آقای عبدی پور صحبت کردیم و انتظار داریم این وضعیت تغییر کند. سرمربی شاهین باغک در ادامه بیان داشت : بازی خوبی بود و دو تیم فوتبال قابل قبولی انجام دادند.

سپاهان بوشهر که دو هفته جهنمی را پشت سر گذاشته بود در برازجان از صدرنشین یک امتیاز گرفت.شاگردان مسعود مسیگر در برازجان نگذاشتند شاهین آب پخش فاصله خود را در صدر جدول بیشتر از پیش کند . این دیدار هم با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. در این دیدار شاهین شروع بسیار خوبی داشت ولی به مرور سپاهان هم از لاک دفاعی خارج شد و اگر مجید قائدی و دشتیاری هشیار عمل می کردند چه بسا به گل هم می رسیدند. نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم به لطف درخشش رضا رضایی مدافع چپ شاهین و محمد دهقانی یکی از گلزنان برتر آب پخشی ها ، شاهین به گل رسید ؛ این گل را  آیت کیانی به ثمر رساند. با این گل سپاهان بوشهر هم به خود آمد و با قدرتنمایی فرهاد سعیدی و محسن شادکام مردان میانه زمین خود بازی را مساوی کرد .گل سپاهان را محسن شادکام به ثمر رساند.

در پایان این دیدار اصغر حسین زاده عدم نتیجه گیری تیم خود را فقط به دلیل ضعف داوری دانست و گفت : داوری اجازه برد به ما نمی دهد و اطمینان دارم حرکات داور به عمد بود ، داوری که جرات داوری ندارد نباید به میدان بیاید ، داور به چه حقی به سرپرست تیم ما اهانت می کند.سرمربی شاهین در ادامه بیان داشت: ما اعتراض خود را به هیات فوتبال هم خواهیم کرد . مسعود-مسیگر

مسعود مسیگر سرمربی سپاهان هم گفت : مشکل گلزنی داریم و در نیم فصل به دنبال رفع این نقیصه هستیم البته با دو بازیکن تمام کردیم و دو بازیکن دیگر هم مد نظرمان است که به زودی به جمع تیم خواهند پیوست .

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *