امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ جوانان استان ، شاهین از برتری سودی نبرد ، فجر اینبار از شکست پیروزی ساخت+تصویر

یاران سبز : در ادامه مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان هفته پنجم هم با چهار دیدار پی گیری شد که تنها فجر بوشهر توانست پیروز میدان باشد. در بوشهر ، شاهین و استقلال این شهر با مساوی ۱ بر ۱ به کار خود خاتمه دادند. در اهرم امید این شهر با همین نتیجه در مقابل فجر شهرداری کنگان متوقف شد و دیری ها هم با خوش سانسی از شکست در مقابل شاهد گریختند.این دیدار ۳ بر ۳ به اتمام رسید. در بوشهر فجر ۲ بر ۱ استقلال بنک را شکست داد.

 جمالی شاهین-بوشهر

 در حساس ترین دیدار هفته دو تیم مدعی شاهین و استقلال بوشهر نتیجه ای بهتر از مساوی به دست نیاوردند. شاهین که تیم برتر میدان بود در برابر استقلالی که با چند تغییر پا به میدان گذاشته بود  فرصتهای زیادی را برای پیروزی از دست داد. استقلال در نیمه نخست با گل زیبای علی زنگنه پیروز به رختکن رفت . اما در نیمه دوم حرکات احسان جمالی و بازی بی نقص حسین غریبی فشار زیادی را بر دروازه آبی ها وارد کرد و بالاخره شاهین هم به گل رسید ، این گل را جمالی به ثمر رساند. در این دیدار علی خواجه منفرد در درون دروازه استقلال به تنهایی چند فرصت مسلم را از شاهین گرفت تا بیشتری تاثیر را در این دیدار برای آبی ها  داشته باشد.

در اهرم ، امید این شهر نیمه نخست را با برتری فوتبالی به گل رسید .این گل را مصطفی حقیری به ثمر رساند. در نیمه دوم هم اهرمی ها صاحب چند موقعیت شدند ولی این فجر شهرداری کنگان بود که با هنر علی باقری  بازی را به تعادل کشاند.

مصطفی حقیری را می توان بهترین بازیکن امید دانست .این بازیکن گر چه چند موقعیت گلزنی را حدر داد ولی تاثیر زیادی در روند بازی داشت ، در کنار حقیری علی علیدار هافبک دفاعی این تیم هم بازی درخشانی انجام داد.

در میان فجری ها هم عبدالرحمن سلامی عملکرد بسیار خوبی داشت .دخانیات..شاهد شاهد-دیلم

در دیر ، پیکان در روزی که فوتبال دل چسبی را انجام نداد به سختی و با خوش شانسی  صاحب یک امتیاز شد . پیکان که میزبان شاهد دیلم بود ابتدا دروازه خود را بر روی ضربه ایستگاهی محسن روشن باز شده دیدند. این گل را حسن موذنی در همان نیمه نخست پاسخ داد. در نیمه دوم شاهد شروعی عالی داشت و در این بین بازی خوب مسعود فاطمی شاهد را به دو گل رساند. فاطمی هافبک بلندبالای دیلمی ها گل دوم شاهین را به ثمر رساند و گل سوم هم از روی پاس این بازیکن به دست آمد . این گل را اسماعیل صادقی به ثمر رساند. در ادامه خطای دروازه بان پیکان بر روی فاطمی باعث شد تا دروازه بان این تیم هم اخراج شود البته مصدومیت فاطمی آغاز برتری پیکان در این دیدار بود . پیکانی ها در دقایق پایانی حاکم میدان شدند و با دو گل علیرضا پارسا پور و سید علی پوزش بازی را مساوی کردند.

سید علی پوزش در کسب این امتیاز نقش مهمی برای پیکان بازی کرد.

استقلال بنک یک نیمه پیروز بود و یک نیمه مغلوب . این تیم که میهمان فجر صبا بوشهر بود در نیمه نخست با گل عابد ساربان از حریف خود پیش افتاد ولی در نیمه دوم با اخراج محمد باقر منصوری دروازه بان استقلال اهرم شرایط برای میهمان بد شد و دو بار دروازه خود را باز شده دید. علی جعفری که در این دیدار از بهترینهای میدان بود گل مساوی را برای فجر به ثمر رساند و در دقایق پایانی هم سعید دهقان موفق به زدن گل برتری شد. دهقان در دقیقه ۹۰ با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

در میانی آبی های بنک کنگان امید غیاث در دفاع چپ و محمد صادق زارعی در حمله خوب کار کردند.در فجر هم علی جعفری و علی محمدزاده روز خوبی داشتند.

پست های مرتبط

۰ نظر

    1. مرتضی خضری

      سلام برادر نقطه چین
      اول تا بخوای با مسئولین پیکان تماس بگیری باید هزار بار زنگ بزنی ، دوم هنوز نتونستم یکی از بازی های پیکان رو ببینم که عکس بگیرم و به زودی این کار را انجام خواهم داد.

      پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *