امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ جوانان استان ، فجر آغازی خوب و پایانی بد داشت ، شاهین با برنامه برد

یاران سبز : از هفته چهارم لیگ جوانان استان پنج دیدار انجام گرفت ، در دیلم شاهد و فجر کنگان به مساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار خواجوی آخرین مدافع شاهد باز هم تاثیر گزار نشان داد و در دقایق پایانی ضربه سری را روانه دروازه فجر کرد که نیمکت دو تیم را نیم خیز کرد ولی مدافع حریف از روی خط مانع رفتن توپ به دروازه شد. تا این دیدار بدون گل به پایان برسد.

در روزی که آبی های بنک فوتبال روان و خوبی انجام دادند باز هم بدون امتیاز زمین را ترک کردند. این تیم که میهمان استقلال بوشهر بود با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به حریف خود واگذار کرد.در نیمه نخست و بر خلاف جریان بازی این استقلال بوشهر بود که با گل احسان زنده بودی پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم بازی متعادل تری را دو تیم انجام دادند که باز هم آبی های بوشهر به گل رسیدند. گلی که مهراب احمدی در دقایق پایانی به ثمر رساند پیروزی دو بر صفر بوشهری ها را به دنبال داشت.

در این دیدار مسعود ابراهیم نژاد دروازه بان شیفی استقلال بوشهر بهترین بازیکن میدان بود.

در بوشهردو دیدار همزمان انجام گرفت ، شاهین ۲ بر صفر توحید را مغلوب کرد تا همچنان صدرنشین باشد و امید اهرم هم ۳ بر ۲ فجر بوشهر را شکست داد.

در ورزشگاه اختصاصی ملوان ، شاهین بوشهر بازی را خوب شروع کرد و پس از اینکه چند فرصت را از دست داد با گلی که احسان جمالی به ثمر رساند از توحید بوشهر پیش افتاد . شاگردان مسعود احمدی در لحظات پایانی نیمه نخست با گلی که محمد علیپور به ثمر رساند فاصله را بیشتر کردند.

در نیمه دوم شاهین هم به فکر حفظ نتیجه بود هم نیم نگاهی به دروازه حریف و در طرف مقابل هم شاگردان علیزاده در صدد کم کردن فاصله بودند ولی در نهایت دو تیم نیمه دوم را بدون گل پشت سر گذاشتند. در این دیدار بهنام بویری هافبک ریز نقش شاهین و حسین غریبی مدافع چپ این تیم روز خوبی داشتند و در توحید هم محمد ابراهیمی گر چه در آغاز بازی لغزنده نشان داد ولی در نهایت در درون دروازه توحید فرصتهای زیادی را از بازیکنان شاهین گرفت. در این تیم بازی کامیاب محمدیان هم به چشم آمد.

در زمین شماره دو شهید بهشتی هم فجر صبا بوشهر و قربانی مغلوب امید اهرم شدند. فجر که آغاز بسیار خوبی داشت و با دو گل محمد محمودی و عباس جوکار از میهمان خود پیش افتاده بود در وقت اضافی نیمه نخست اولین گل را دریافت کرد .این گل از روی شوت علی پردل برای امید اهرم به دست آمد. در نیمه دوم میهمان آغازگر حمله بود ؛ اهرمی ها وقتی  دروازه بان حریف نتوانست توپ حقیری را کنترل کند با بغل پای جواد راستگو به گل دوم هم رسیدند. در وقت های اضافی نیمه دوم امید به گل سوم هم دست یافت این گل را مصطفی حقیری کاپیتان این تیم به ثمر رساند تا بازی خوب خود را با این گل تکمیل کند.

در حاشیه:

نبود اورژانس آخرش کاردست فوتبالی ها خواهد داد در این دیدار عباس جوکار در بین دو نیمه از حال رفت و بیش از ۱۵ دقیقه بر روی زمین بود تا بالاخره تصمیم گرفتند با پراید این بازیکن را به بیمارستان انتقال دهند. این یک هشدار جدی به هیات فوتبال بود .

در برازجان دخانیات باز هم پیروز از میدان خارج شد. شاگردان ثبوت در سومین دیدار خود در ورزشگاه تختی برازجان ۲ بر ۱ پیکان دیر را مغلوب کردند. در این دیدار و در همان دقایق اولیه علی رضا طیبی میزبان را پیش انداخت گلی که تا پایان نیمه نخست پا بر جا ماند. در نیمه دوم هم طیبی گلزنی کرد تا دخانیات به سه امتیاز بازی نزدیک شود. در دقایق پایانی حسین پور یکی از گلها را پاسخ داد .

مهدی شیری مدافع دخانیات برای حفظ نتیجه روز سختی را پشت سر گذاشت و بارها حملات پیکانی ها را ناکام گذاشت . نقش علیرضا طیبی هم در این پیروزی با دو گلی که به ثمر رساند کاملا مشخص بود.

در پیکان هم علی حیدری بهتر از دیگران بود.

شاهین-بوشهر توحید-بوشهر مسعود.احمدی علیزاده.توحید عابدی شاهین---توحید شاهین-بوشهر.. شاهین...توحید شاهین.توحید شاهین.توحید-جوانان توحید--شاهین .جمالی .جمالی.. توحید.شاهین .توحید .توحید.شاهین شاهین..توحید

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *