امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نادر جعفری :بعد از دریافت گل فوتبال ما باز هم احساسی شد و ناخواسته تغییر کرد

یاران سبز : نادر جعفری سرمربی پرسپولیس در پایان این دیدار و در پاسخ به این سوال که چرا فوتبال شما بعد از گل تغییر کرد ، گفت : تا قبل از گل تفکرات تمرین شده را انجام دادیم و فوتبالی زمینی داشتیم ولی  وقتی کار به این شکل پیش می رود در ضربات نهایی هم احساسی کار می کنیم ، بدون تمرکز نمی شود به نتیجه دلخواه دست یافت.

جعفری-منفرد

جعفری در مورد اعتراضهای نیمکت پرسپولیس هم  اظهار داشت : اعتراض ها نسبت به هفته های قبل کمتر شده و معتقدم روی نیمکت باید آرامش باشد و باید هر چه زودتر با این قضیه هم برخورد کنیم . سرمربی پرسپولیس عملکرد تماشاگر را هم مناسب ندانست و بیان داشت: معتقدم تماشاگر باید آستانه تحمل خود را بال ببرد ، داور هم اشتباه می کند و تماشاگر باید تیمش را تشویق کند . جعفری منفرد در پایان گفت: در نیم فصل که از اول دی ماه آغاز می شود به دلیل مصدومیت چند بازیکن دو یا سه بازیکن را جذب خواهیم کرد و بیشتر قصدمان تقویت خط حمله و هافبک است.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. دره گپ

    یه مربی هم جذب کن حاجی ، مربی بیکار هم هستا همون که به هر قیمتی خودش رو آویزون هر تیمی میکنه تا سری میون سرا دربیاره همون که چند تا اسم داره همون که شالوده فوتبال گناوه رو تو بوقققققققققق پی ریزی کرده همون که علی لیراوی شاگردش بوده همون که تو صعود شما به لیگ ۲ هیچ نقشی نداشت همون که آمار قبولی و تجدیدی بازیکنای بندریگ مستقیما به تیم های تحت نظر اون ربط داره همون که استاد بوققققققق هست همون که استاد بوققققققققق نیست همون که خیلی چیز داره همون که خیلی چیز نداره همون که بوققققققق
    بابا چه خبره بازم بگم ؟ بابا تابلوئه که با کیم مگه ما چند تا از این دست مربیا داریم ، آره همونو میگم بگو بیاد .

    پاسخ
  2. ایران

    اقای دره گپ نمیدانم کی هستی ولی خداییش پرسپولیس نیاز به یک مربی برجسته در سطح کشور داره

    پاسخ
  3. تماشاگر

    اقای دره گپ اگه منظورت اسکندر طاهریست بدان که ایشان خودش باشگاه داره و در اینده عملکردش برای فوتبال گناوه مشخص میشه .

    پاسخ
  4. دره گپ

    تا منظورتون از برجسته چی باشه ، محض اطلاعتون ایرانجوان بوشهر بدون هیچ برجستگی الان داره تو لیگ ۱ یکه تازی میکنه حاج نادر اگه پول داشت الان برجستگیش قد سرعت گیر جلو کمیته امداد بود این سرعت گیر جدیده رو نمی گما منظورم قدیمیه است ، خضر یادته ؟ سرعت گیر نبود که چند تن آسفالت رو به صورت تپاله ریخته بودند اسمش رو هم گذاشته بودن سرعت گیر! با دنده یک هم نمیشد ازش بری بالا دیگه داشت جز نوستالژی شهر میشد.
    منظور من همون بود که گفتم و اسم کسی رو هم نیاوردم ، بله فوتبال گناوه هم بی صبرانه منتظر عملکرد ایشون هست نجفی هم برا همین اومده حضور ایشون جز اسناد بالادستی نظامه ایشون یک سال بود تیم ملی رفت جام جهانی اونم از ساحلی که قهرمان دنیا شد بله تازه این از نشانه های سحر است.

    پاسخ
  5. بوق

    اقای دره گپ خوب میشناسمت که کی هستی البته کل فوتبال استان شما را میشناسند تا دیروز اویزون شاهین بوشهر بودی الان هم به ناچار اویزون پرسپولیس شده ای انشاءا.. که قدم خوش یمنت باعث سقوط پرسپولیس نشه.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *