امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

ادامه صدرنشینی برای جوان+تصویر

یاران سبز : در هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور ایرانجوان بوشهر گر چه در نیمه نخست نتوانست فوتبال شناور و قابل قبولی را انجام دهد ولی در نیمه دوم روان بازی کرد و خوب به گل رسید.

در ۴۵ دقیقه وقت اول این دیدار حادثه خاصی دیده نشد ولی در دو دقیقه وقت اضافه این نیمه ایرانجوان می توانست پیروز به رختکن برود که سلیمانی و طارمی نتوانستند دروازه پرسپولیس را فتح کنند.

در نیمه دوم ایرانجوان از همان ابتدا سودای گل داشت و وقتی توپ را به منطقه خطر میهمان نزدیک کرد آنگاه انتظار تماشاگر هم برای دیدن گل به پایان رسید. گل نخست ایرانجوان حاصل ضربه آزاد مستقیم سلیمانی بود که در گوشه دروازه جای گرفت تا خیال همه کمی راحت شود. بعد از این گل ایرانجوان سیطره خود را بر زمین بیشتر کرد و در ادامه شکاف در خط دفاعی پرسپولیس شمال هم بیشتر به چشم آمد ؛ این شکاف باعث شد تا طارمی جوان اول فوتبال بوشهر بعد از کریز از خط دفاعی با دروازه بان حریف تک به تک شود و تبحر خود را در فریب دروازه بان هم نشان داد که خطای سنگربان شمالی یک ضربه پنالتی را برای ایرانجوان به همراه داشت . این ضربه را در حالی طارمی به گل تبدیل کرد که کادر فنی از ترس ضربه چیپ آرام و قرار نداشت.

با این پیروزی نماینده استان همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

 ایرانجوان.بوشهر ایرانجوان-بوشهر پورقاز اصغر-کرم-الهیسلیمانی داوران حمدرضا-سلیمانی شریفیغلامرضا-دلگرم طارمی... صادق-گشنی نصری

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *