امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ بزرگسالان استان ، باغکی ها اولین شکست آب پخش را رقم زدند

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ دسته اول استان با پنج دیدار به استقبال هفته چهاردهم رفت. در این هفته اولین شکست صدرنشین رقم خورد ، شکستی که پایه های صدرنشینی آب پخشی ها را لرزان کرد. شاهین باغک در این هفته ۱ بر صفر در برازجان از سد شاهین آب پخش گذشت تا در صدر با صدرنشین هم امتیاز شود. در دیلم نبرد امید گناوه و پویا دیلم به تساوی ۲ بر ۲ انجامید. سپاهان بوشهر در خانه روز سختی در مقابل پرسپولیس دیلم نداشت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد. پرسپولیس آب پخش که بار دیگر با حواشی هم خانه شده است در خورموج سپاهان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد و توحید پاس بوالخیر هم با نتیجه ۴ بر ۱ از سد فجر بوشهر گذشت تا پر گل ترین هفته لیگ استان هم رقم بخورد.

شاهین باغک ۱ — شاهین آب پخش صفر

مهمترین بازی نیم فصل دوم را باغکی ها بردند. شاگردان پور حیدر که تنها راه چاره برای امیدوار بودن و رسیدن به قهرمانی را  پیروزی در این دیدار می دانستند فوتبالی زیبا و بدون دلهره را انجام دادند و در نهایت هم پیروز این میدان شدند ؛ در این پیروزی باز هم نقش عبدالرضا زایر ابراهیمی تعیین کننده بود دروازه بان باتجربه ای که همچنان در درون دروازه دروازه بی نقص کار می کند. در این دیدار اصغر حسین زاده و شاگردانش نتوانستند فرصت های خود را به گل تبدیل کنند تا در چهار هفته پایانی رقابت سخت و فشرده ای با رقیب سرسخت خود شاهین باغک برای قهرمانی داشته باشند. دو تیم در این دیدار نود دقیقه فوتبال زیبا و روان با سرعت عالی را انجام دادند که تنها گل آن به نام حمید پولادی نوشته شد.

اصغر حسین زاده سرمربی شاهین آب پخش در پایان این دیدار گفت : بهترین بازی مسابقات را دو تیم انجام دادند ولی باز هم می گوییم داوری بلای جان تیم ماست ، این قضاوت ها نتیجه بازی ها را رقم می زند .

امید گناوه ۲ — پویا دیلم ۲

دیدار شمالی های استان پیروز نداشت . دو تیم امید گناوه و پویا دیلم در ورزشگاه شهید بهشتی دیلم در پایان ۹۰ دقیقه ۲ بر ۲ مساوی شدند. در این دیدار که با حملات اولیه امید آغاز شده بود  ابتدا ضربه سر جواد قائدی مدافع امید میهمان را پیش انداخت اما دقایقی بعد فرار کریم بختیاری با خطای مجید علیزاده دروازه بان امید روبرو شد که باقری داور برازجانی این دیدار نقطه پنالتی را به سود پویا نشان داد . این ضربه را مسعود کلاتی بهترین گلزن پویا و یکی از بهترین گلزنان لیگ به گل تبدیل کرد . در نیمه دوم گر چه برتری نسبی با پویا بود ولی این امید بود که با گل زیبای محمد کنعانی پیش افتاد . در دقایق پایانی ضربه سر عارف سعدی نتیجه را مساوی کرد .نتیجه ای که بدون تغییر باقی ماند.

در پویا مسعود کلاتی بازیکن جوان این تیم همچنان تاثیرگذارترین بازیکن این تیم است اما تغییر اساسی در رفتارهای این بازیکن را هم باید به فال نیک گرفت .کلاتی از جمله گزینه هایی است که می تواند در لیگ های کشور پا به توپ شود.

سپاهان بوشهر ۴ — پرسپولیس دیلم ۱

سپاهان که امیدی به قهرمانی و ترسی برای سقوط ندارد حالا فوتبالی بدون استرس را نمایش می دهد . شاگردان مسیگر در این دیدار نیمه نخست را با گل مجید قائدی پیروز به رختکن رفتند. در نیمه دوم فوتبال سپاهان روان تر شد و سه گل هم به همراه داشت . رسول پولادی در نیمه دوم دومین گل سپاهان را به ثمر رساند. قائدی هم برای تکمیل بازی خوب خود بار دیگر گلزنی کرد . سپاهان بعد از گل سوم می توانست شمار گلهای خود را در زمانی کوتاه دو برابر کند ولی این عیسی حجری بود که یکی از گلهای خورده پرسپولیس را پاسخ داد. در دقایق پایانی بار دیگر پولادی موفق به گلزنی شد تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به سود سپاهانی ها به اتمام برسد.

پرسپولیس آب پخش ۴ — سپاهان خورموج ۲

پرسپولیس آب پخش در این دیدار گر چه پیروز میدان شد ولی بار دیگر به حواشی سلام گفت . این تیم که در نیم فصل دوم مهدی قنبری را به خدمت گرفته بود با بروز پاره ای مشکلات قنبری و چند بازیکن خود را از دست داد. سرخهای آب پخشی در این دیدار که در خورموج انجام گرفت با گل مجید طباطبایی از میزبان پیش افتادند .این گل را بهنام علیپور جوان اول خورموجی ها پاسخ داد تا نیمه نخست با مساوی به اتمام برسد. در نیمه دوم و در فاصله ای کوتاه محمد امین فرهمندزاده دو بار موفق به گلزنی شد تا پرسپولیس در آستانه یک پیروزی دیگر قرار گیرد . گل علی رضایی برای خورموجی ها در دقایق باقی مانده فاصله را کم کرد اما حمید نادری با زدن چهارمین گل آب پخشی ها کار سپاهان را در خورموج یک سره کرد.

در این دیدار محمد امین فرهمند زاده بهترین بازیکن میدان بود . در میان خورموجی ها هم حسن مزارعی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

توحید پاس بوالخیر ۴ —- فجر بوشهر ۱

در بوشهر باز هم فجر با شکست زمین را ترک کرد تا شاگران عباس خوش سیما هم سقوط را در یک قدمی خود احساس کنند. در این دیدار شاگردان محمود آرامش در همان نیمه نخست خیال خود را راحت کردند و چهار بار موفق به گلزنی شدند. بازیکنان توحید پاس در همان ابتدای بازی با گل محمد دریانوردی پیش افتادند و در ادامه هم گلهای حسین حیدری ، میلاد دریانوردی و محمد رضا احمدی فجر را تسلیم کرد. در نیمه دوم بازیکنان توحید پاس حرارت نیمه نخست برای رسیدن به گل را نشان ندادند و بیشتر برای حفظ نتیجه تلاش کردند که حاصل تلاش دو تیم در نیمه دوم هم گل علوی بود که وارد دروازه توحید پاس شد. در این دیدار میلاد دریانوردی فروارد توحید پاس چهره اول میدان بود و در فجر هم علوی بهتر از دیگر بازیکنان نشان داد.امید-گناوه پویا حسین-عبدالهی عباس-پذیره محمد-کنعانی

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *