امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ دسته اول استان ، امید شانس را از خود دور کرد

یاران سبز:هفته دوازدهم لیگ دسته اول استان با تساوی همشهری ها به اتمام رسید و تنها پیروز میدان باغکی ها بودند که در گناوه سنگین ترین شکست امید را رقم زدند. در برازجان پرسپولیس و شاهین نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل به دست نیاوردند . همین نتیجه در خورموج بین دو تیم سپاهان و توحید پاس تکرار شد . پرسپولیس و پویای دیلم ۲ بر ۲ مساوی شدند و در بوشهر سپاهان و فجر با نتیجه ۱ بر ۱ به کار خود پایان دادند. در گناوه امید که می دانست در صورت پیروزی حتی قهرمانی هم در تیررس قرار می گیرد با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب شاهین باغک و پولادی شد.

سپاهان بوشهر ۱ – فجر بوشهر ۱

در بوشهر ، فجر و سپاهان نیمه نخست را با تمام افت و خیزش بدون گل پشت سر گذاشتند . در نیمه دوم بازی خوب سعید دهقان جوانترین بازیکن میدان با گل همراه بود گلی که فجر را پیش انداخت ولی محسن شادکام شادی را از فجری ها گرفت و بازی را به تعادل کشاند. همین بازیکن در لحظات پایانی یک ضربه پنالتی  را هدر داد تا سپاهان نتواند در جدول جایگاه خود را تغییر دهد.

عباس خوش سیما سر مربی فجر از قضاوت داوران این دیدار ناراضی بود و گفت : داور در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و بر روند بازی تاثیر گذاشت.

پرسپولیس دیلم ۲ – پویا دیلم ۲

در دیلم ، پرسپولیس در حالی به دیدار پویا رفت که خوشزاد مربی این تیم و بازیکنانی که این مربی را همراهی می کردند حاضر به بازی نشدند تا دست فاضل محتجب خالی بماند. در این دیدار پرسپولیس قعر جدولی با گل عباس کیانی از پویا پیش افتاد ولی ضربه آزاد مستقیم کلاتی بازی را به تعادل کشاند. در نیمه دوم هم سهم دو تیم در گلها برابر بود .کلاتی با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای پرسپولیس و یک شکست دیگر آماده کرد ولی بی دقتی بازیکنان پویا اجازه نداد پویا باز هم به گل برسد و زمانی که باریکنان پویا قادر به گلزنی نبودند آنگاه صادق بویراتی گل مساوی را وارد دروازه پویا کرد تا این شهرآورد دیلمی هاهم با مساوی به اتمام برسد.

فاضل محتجب در پایان این دیدار گفت : در ابتدای نیم فصل دوم قصد داشتیم چند بازیکن دیلمی را به تیم بیاورم ولی وقتی با خوشزاد که قرار بود به عنوان مربی به تیم بپیوندد صحبت کردیم ایشان گفت خودم بازیکنانی دارم که می آورم ولی بعد از دو بازی نه خودش به تعهدش عمل کرد و انه اجازه داد بازیکنانش بیایند این کار ایشان را که خلاف تمام قواید جوانمردی است را هرگز فراموش نمی کنم .

توحید پاس بوالخیر صفر – سپاهان خورموج صفر

در دیدار خورموجی ها هم گلی نرویید .در این دیدار نیمه نخست به لطف بازی خوب معیاد محمد حسین پور با برتری نسبی توحید پاس همراه بود ولی دروازه ها از گزند در امان ماند و در نیمه دوم هم هر چه سپاهان زد ره به جایی نبرد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

شاهین باغک ۴ – امید گناوه ۱

امید که تا این هفته توانسته بود بهترین نتایج را از میزبانی خود بگیرد در این دیدار مغلوب حمید پولادی شد بازیکنی که به تنهایی چهار بار دروازه میزبان را گشود تا آرمانی ترین موقعیت برای نزدیکی امید به صدر جدول از دست برود . شاگردان حسین عبدالهی در این دیدار بدترین روز خود را پشت سر گذاشتند و در طول نود دقیقه نتوانستند تمرکز خود را به دست آورند.نماینده گناوه در این دیدار ابتدا با گل قاسم لیراوی پیش افتاد ولی این گل پایان گلزنی های امید و آغاز گلزنی های میهمان بود . در نیمه نخست پولادی گل قاسم لیراوی را پاسخ داد و در نیمه دوم هم سه بار دیگر گلزنی کرد تا امید تنها مغلوب هفته دوازدهم باشد .

پرسپولیس آب پخش صفر – شاهین آب پخش صفر

آب پخشی ها هم در برازجان کاری از پیش نبردند و بدون گل بازی را به اتمام رساندند. در این دیدار شاگردان قنبری با پاسهای کوتاه قصد داشتند تا نبض بازی را به دست بگیرند ولی جنگندگی بازیکنان شاهین که انگیزه بیشتری هم داشتند مانع بزرگ برنامه های شاگردان قنبری بود . در طرف دیگر میدان شاگردان اصغر حسین زاده با میدان داری آیت کیانی قصد راه اندازه رسول پور آزاد و محمد دهقان را داشتند .شاهین در این دیدار برنامه های خود را بیشتر بر روی سرعت دهقان متمرکز کرده بود ولی دهقان در این دیدار فروغ گذشته خود را نداشت و خط دفاعی پرسپولیس هم در کنترل پور آزاد گلزن باتجربه برازجانی موفق عمل کرد . در این دیدار و در نیمه نخست بهترین فرصت را محمد دهقان از روی نقطه پنالتی از دست داد.

در حاشیه:

دیداری که تماشاگر داشت حواشی هم داشت ، در جریان بازی یکی از تماشاگرا از ابتدا تا انتها در بلندگوی دستی هم گزارش داد و هم تا دلت بخواهد طنز گفت.

در پایان دیدار بگو مگوی بازیکنان خیلی زود به اتمام رسید ولی جنگ تماشاگران تا بیرون از شهر هم کشیده شد. درب استادیوم تعدادی تماشاگر به حمایت از فاضل زاده دروازه بان پرسپولیس با تماشاگران آب پخشی که از بهرم آباد آمده بودند درگیر شدند این درگیری به چاقوکشی کشیده شد و دو تماشاگر آب پخشی روانه بیمارستان شدند.

شاهین-آب-پخش پرسپولیس..آب-پخش اصغر-حسین-زاده قنبری.فتحیمحمد-دهقان فرهمند فلسفی فاضل-زادهمصیب-دشتی سروش-چغادکی شاهین.پرسپولیس-آب-پخش رسول-پور-آزاد آیت-کیانی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. بمب افکن

    آرزوی موفقیت برای تیم امید وهمه تیمهای ورزشی رشته های مختلف در بندر گناوه،تیم امید نگران نباشید،بازی همین است دیگر،برد،باخت یا مساوی،بروید وبا برنامه ریزی صحیح تر،تلاش وتمرینهای هوشمندانه تر خود را برای بازیهای آینده آماده کنید.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *