امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ نوجوانان استان ، پیروزی شاهین و استقلال بوشهر و ادامه رقابت در صدر جدول

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان با پیشتازی دو تیم شاهین و استقلال بوشهر در صدر جدول در حال برگزاری است و در انتحای جدول هم همچنان ملوان بوشهر و پاس گناوه قرار دارند گر چه در انتها فاصله تیمها اندک است ولی در بالای جدول دو تیم شاهین و استقلال بنظر دور از دسترس می نمایند.در هفته دوازدهم لیگ نوجوانان استان استقلال بوشهر با شکست ۹ بر صفر ملوان همچنان در یک قدمی شاهین خود را نگه داشته است و شاهین هم در این هفته با شکست ۶ بر ۱ پاس گناوه صدرنشینی خود را حفظ کرده است. از دیگر دیدار های انجام شده در این هفته پیروزی ۴ بر ۱ ایرانجوان بوشهر بود که در مقابل پیروزی برازجان به دست آمد و کنگانی ها هم با چهار گل خیبر اهرم را شکست دادند.

استقلال بوشهر ۹— ملوان بوشهر صفر

در پرگل ترین دیدار هفته دوازدهم استقلال بوشهر در روزی که در تمامی دقایق برتر از حریف خود بود ۹ گل به ثمر رساند. در نیمه نخست این دیدار آرش علیزاده اولین گل را برای آبی ها به ثمر رساند. علیزاده که چهره برتر این دیدار بود در کسب این نتیجه سهم بسزایی داشت. محمد رضا میرشکاری زننده دومین گل استقلال در نیمه نخست بود . در نیمه دوم استقلال حملات زیادی بر روی دروازه ملوان انجام داد و گلزنی های خود را با دو گلی که رسول غلامی به ثمر رساند آغاز کرد . غلامی از بازیکنان نونهالان استقلال است که مدتهاست در اردوی تیم ملی نونهالان حضور دارد و به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی هنگ کنگ شرکت خواهد کرد. پس از گلزنی های غلامی نوبت به یوسف صبری بهترین گلزن آبی ها رسید که سه گل متوالی را وارد دروازه ملوان کرد . در ادامه حملات آبی ها محمد امین شیخیان هم موفق به گلزنی شد و در نهایت احسان زنگنه هم حسن ختام گلهای استقلال را به ثمر رساند.

پوربهی سرمربی استقلال در پایان دیدار تیمش با ملوان بوشهر گفت : گر چه شاهین تیم بسیار خوبی دارد ولی در قهرمانی استقلال شک نکنید .نوجوانان-شاهین-بوشهر

شاهین بوشهر ۶—پاس گناوه ۱

شاگردان جمالی بعد از دو هفته بد اینبار فوتبال روانی را انجام دادند که حاصل آن پیروزی قاطع ۶ بر ۱ در مقابل پاس گناوه بود . در نیمه نخست این دیدار ابتدا جواد محمد پور از روی اشتباه افراسیابی دروازه بان پاس گل اول را برای شاهین به ثمر رساند و در ادامه دو گل رضا غلامی شاهین را سه بر صفر به رختکن فرستاد. در نیمه دوم موسایی آخرین مدافع پاس یکی از گلها را پاسخ داد اما بازی منظم شاهین سه گل دیگر هم برای بوشهری ها به همراه داشت. گلهای شاهین را در نیمه دوم  عباس هاشمی ، حسین خروجی و مهدی قائدی به ثمر رساندند.

برای شاهین حسین خروجی در خط حمله و علی پولادی در خط دفاعی خوب کار کردند و امیر حسین موسایی هم در میان پاسی ها چهره برتر بود.

جمالی سرمربی شاهین از بازی خوب شاگردان خود ابراز رضایت کرد و گفت: بعد از مدتها بازی خوبی انجام دادیم و از همه بازیکنانم راضی هستم ما برگشتیم به بازی های خوبمان در نیم فصل اول و بازی به بازی هم بهتر خواهیم شد.ایرانجوان-بوشهر

ایرانجوان بوشهر ۴—پیروزی برازجان ۱

پیروزی برازجان که در نیم فصل دوم تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده است باز هم با شکست زمین  را ترک کرد. این تیم که میهمان ایرانجوان بوشهر بود ۴ بر ۱ مغلوب شد. در نیمه نخست این دیدار بازی خوب زین الدین شاخوره با گل همراه بود . بازیکنان ایرانجوان که از نظر روحی هم برتر از حریف بودند با گل علی رضا رنجبر به ثمر رساند نیمه نخست را دو بر صفر به پایان رساندند. با آغاز نیمه دوم امین کوچک نیا با گلی که برای پیروزی به ثمر رساند فاصله را کم کرد اما حرکات شاخوره و گلهای مهران زنده پی چهتلی و علی رضا ابراهیمی شکست برازجانی ها را رقم زد.ایرانجوان-..کنگان

ایرانجوان کنگان ۴ — خیبر اهرم صفر

در کنگان بازی خوب شاگردان صداقت پیروزی چهار بر صفر ایرانجوان را در مقابل خیبر اهرم به دنبال داشت. در نیمه نخست این دیدار بازکنان خیبر با انجام یک بازی دفاعی دروازه خود را بسته نگه داشتند ولی در نیمه دوم باز هم امید ربیعه یکی از گلزنان برتر لیگ نوجوانان گلزنی کرد. ربیعه دو بار در فاصله ای اندک دروازه خیبر را باز کرد و در ادامه هم رضا ربیعه و ابراهیم ادرایش گلهای سوم و چهارم ایرانجوان را به ثمر رساندند. در این دیدار علی سعیدیان کاپیتان کنگانی ها چهره برتر میدان بود .

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *