امروز: ۳۰ مهر ۱۴۰۳

حمید معماری : ما روی گنج هستیم


معمارییاران سبز :حمید معماری مسئول کمیته استعدادیابی استان چند روز پرکار را پشت سر گذاشت در این بین تعدادی از مربیان رده های پایه استان عملکرد معماری و دوستانش را ضعیف ارزیابی کردند و تعدادی کارنامه ایشان را در زمان اندک بسیار باارزش دانستند .

با مشخص شدن وضعیت بازیکنان انتخاب شده به سراغ حمید معماری رفتم و وضعیت بازیکنان جوان استان را از ایشان جویا شدم ، معماری گفت :  ما روی گنج هستیم ولی قدر خودمان رو نمیدونیم ، در همین فرصت کم آقای مهدوی کیا و آقای دوستی مهر بازیکنان را تحسین کردند ما با همان زمان اندکی که داشتیم  برنامه ریزی کردیم و توانسیتیم از سراسر استان بازیکنان را جذب کنیم و در کار دو هفته ای که انجام دادیم خروجی خوبی داشتیم اعتقاد ما این است که باید کار بیشتری انجام بشود که این برعهده مربیان پایه است ، مربیان پایه بدون مزد کار می کنند و زحمت می کشند و بار فوتبال استان بر روی شانه های آنها است انتظار ما این است با یک برنامه ریزی خوب و  ارتقاع دانش مربیان بتوانیم برای فوتبال استان مفید واقع شویم و مدیران ارشد استان هم باید کمک کنند تا برای کشف استعداد ها از بقیه استانها عقب نمانیم .

معماری در پاسخ به این سئوال که بعضی از مربیان پایه نسبت به گزینش مربی و بازیکن اعتراض داشتند هم بیان داشت : اگر بتوانیم همه مربیان را در کنار هم بدون حب و بغض قرار دهیم و با خرد جمعی به پیش برویم ایرادهای ما هم کمتر می شود ،  ما نگفتیم کارمان بی عیب نیست بالاخره املا وقتی نوشته شود غلط های آن مشخص می شود زمان بسیار کوتاهی بود و کار سختی انجام شد اما در زمان کم مسئولیتی که به عهده ام گذاشته شده است همین که با رایزنی های فراوان توانستیم مربیان تیم ملی را به استان بکشانیم کار بزرگی است.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. داوود

    سلام
    باید به این موضوع جدی نگاه کرد در دوازده سال گذاشته آقایان معماری،طارمی ،امین معینی و گشیویی در کمیته استعداد یابی مشغول کار بودند. اما در طول این مدت کدام بازیکنان به تیم های ملی کشور دعوت شدند. حقیقت امر این است که نه آقای طارمی و نه آقای امین معینی در هیچ رده پایه تیم داری نکرده اند . (آزموده را آزموندن خطاست) چرا باور نمی کنید که این هیات هم توان فکری برای برنامه ریزی و هدایت فوتبال استان را ندارد. آقای معماری این مربیان توسط هیات فوتبال استان به بوشهر نیامده اند بلکه اردو کیش داشتن ولی بعلتی که قبلا رخ داده بود بوشهر را برای بررسی اولیه انتخاب تا اردو را در این استان برپا کنند . با دروغ گویی و پیچاندن مردم را بجایی نخواهید برد.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *