امروز: ۰۱ آبان ۱۴۰۳

در لیگ جوانان استان ،توقف شاهین و دخانیات ،روزهای بد امید هرم

هفته چهاردهم لیگ جوانان استان که با فقر گل هم روبرو بود با توقف دو تیم صدرنشین شاهین بوشهر و دخانیات برازجان همراه شد ، توقفی که باعث شد تا دو تیم بالانشین جدول همچنان در یک قدمی هم گام برداند . در این هفته شاهین و استقلال بوشهر بدون گل به کار خود پایان دادند. در برازجان بازی پربرخورد توحید بوشهر و دخانیات برازجان هم پیروز نداشت نبرد این دو تیم با مساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید. شاهد دیلم در ورزشگاه شهید بهشتی دیلم با یک گل پیکان را بدرقه کرد. استقلال کنگان هم در کنگان بدون گل در مقابل فجر بوشهر بازی خود را به اتمام رساند و فجر کنگان هم دو بر صفر امید اهرمی را مغلوب کرد که در هفته های اخیر با کمبود بازیکن هم روبرو ست.

شاهین صفر — استقلال صفر

با نزدیک شدن به هفته های پایانی بازیهای لیگ جوانان استان دارای حساسیت بیشتری می شود و تیمها منسجم تر از گذشته به میدان می روند. در دیدار شاهین و استقلال بوشهر دو تیم در طول نود دقیقه نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا این دیدار حساس بدون گل به اتمام برسد. در نیمه نخست این دیدار آبی ها به لطف بازی خوب شاهین ره جو و ابراهیم ناغکی برتر از حریف قدر خود بودند ولی در نیمه دوم میدانداری محمد دهداری و حرکات سید علی موسوی در خط حمله باعث شد تا شاهین تیم برتر میدان باشد هر چند این برتری برای شاهین گل به همراه نداشت.

دخانیات برازجان ۱ — توحید بوشهر ۱

برازجانی ها هم که تعقیب کننده جدی شاهین بوشهر هستند نتوانستند در این هفته پیروز میدان باشند و در نهایت به نتیجه مساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. در این دیدار توحید بوشهر با انگیزه فراوان برای کسب امتیاز آمده بود انگیزه ای که در همان دقایق نخست برای شاگردان حسینی گل به همره داشت . این گل حاصل حرکت قاسم گشنی بود ؛فرار این بازیکن در درون محوطه جریمه با خطای مدافع دخانیات روبرو شد که داور نقطه پنالتی را به سود بوشهرها نشان داد ؛ این ضربه را مهدی صدیق به گل تبدیل کرد. بازیکنان دخانیات برای فرار از این شکست در ادامه فشار زیادی را بر روی دروازه میهمان وارد کردند که همین موضوع دلیلی شد تا مدافعین توحید مرتکب خطا بر روی مرشد شدند تا قاضی این میدان برای بار دوم نقطه پنالتی را نشان دهد . این ضربه را طیبی به گل تبدیل کرد .در این دیدار مرشد چهره برتر میدان بود.

شاهد دیلم ۱ — پیکان دیر صفر

شاهد دیلم که در گروه تیمهای پایین جدول قرار دارد در این دیدار تلاش زیادی برای رسیدن به سه امتیاز کرد و بالاخره در دقایق پایانی با گل حسین خواجه گیری موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شد. در این دیدار محسن روشن و خواجوی چهره های برتر میدان بودند.شاهد-دیلم

فجر بوشهر صفر — استقلال بنک کنگان صفر

فجر در روزی که چند بازیکن شاخص خود را به دلیل انضباطی بر روی نیمکت نشانده بود در مقابل استقلال بنک کنگان به مساوی بدون گل بسنده کرد . سید اکبر موسوی که به تازگی سکان هدایت فجر را به عهده گرفته است چند بازیکن خود را بر روی نیمکت نشاند ولی باز هم فوتبال قابل قبولی را انجام دادند . در این دیدار رضا قوسی باز هم چهره برتر میدان بود البته در درون دروازه فجر فرزاد کشه فرهانی هم روز خوبی را پشت سر گذاشت .

فجر کنگان ۲ — امید اهرم صفر

شاگردان گرامی سه هفته بسیار بد را پشت سر گذاشته اند و حالا حتی خطر سقوط را هم احساس می کنند . مصدومیت چند بازیکن کلیدی امید اهرم دلیل اصلی ضعف این تیم در هفته های اخیر بوده است. امید اهرم در مقابل فجر کنگان هم دو بر صفر مغلوب شد. در این دیدار فجریها  بازی خوبی انجام دادند .گلهای فجر کنگان را محمد شیخی و محمود محمد پور به ثمر رساندند. در این دیدار عبدالرحمان سلامی و مسعود خیاط چهره برتر میدان بودند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *