امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در زیرگروه ها، وحدت و پاس گناوه برای صعود کار سختی در پیش دارند

یاران سبز: گروه بندی رده های سنی فوتبال بزرگسالان و امید استان هم انجام شد. مسابقاتی که آغازگر فصل فوتبال در سال ۹۳ استان خواهد بود.

در رده سنی امید ، شاهد دیلم نماینده شمالی ترین شهر استان در گروه شمال است .این تیم با ترکیبی از جوانان خود که هم اکنون در لیگ جوانان استان حضور دارند در این مسابقات به میدان خواهد رفت. در این گروه دخانیات برازجان یکی از قدرتهای رده سنی جوانان استان هم حضور دارد که تکیه اصلی این تیم هم بر جوانان است. گناوه هم با پاس وارد این مسابقات شده است تیمی که با جوانان خود اولین مرحله از زیرگروه جوانان استان را پشت سر گذاشته است. در گروه شمال نام فجر صبا بوشهر هم دیده می شود این تیم هم در لیگ جوانان استان حضور دارد و از تیمهای پر قدرت گروه محسوب می شود و سپاهان خورموج آخرین تیم این گروه است که این تیم هم نگاه اصلی خود را بر جوانان دوخته است تیمی که در زیر گروه جوانان موفق به صعود شده است.

در گروه جنوب شاهین بوشهر نام آورترین تیم گروه است .این تیم با ترکیبی از جوانان و امید از مدعیان رده سنی امید است. در گروه جنوب گاز فجر جم ، توحید آبدان ، فولاد نخل تقی و مهرورزان کنگان حضور دارند.

در مسابقات زیر گروه بزرگسالان هم ۱۲ تیم در دو گروه شمال و جنوب رقابت دارند. در گروه شمال وحدت گناوه برای صعود تیمهای پیام چغادک ، نماینده اهرم ، پیام دیلم ، جم صنعت کاران خورموج و پرسپولیس زیارت را در مقابل خود دارد. در این گروه پیام چغادک و جم صنعت کاران خورموج از مدعیان صعود هستند البته وحدت نماینده گناوه هم در حال رایزنی برای تقویت خود در این مسابقات است و در صورت جدب بازیکنان مد نظر از مدعیان صعود می باشد. و اما در گروه جنوب نام های آشنایی دیده می شود. در این گروه استقلال بوشهر و ابوذر کلمه از مدعیان صعود هستند البته نباید میداف کنگان و ملوان عسلویه را هم نادیده گرفت. در این گروه توحید آبدان و جام جم جم هم حضور دارند.

 
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *