امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ فوتسال استان،تابان بوشهر سال را با صدرنشینی به پایان رساند

یاران سبز : در هفته چهارم لیگ بزرگسالان فوتسال استان (جام پولک نقره ای) امید دهقائد در خانه با شکست ۳بر صفر مواجه شد ، جنوب بنک که میهمان دهقایدی ها بود بالاخره اولین پیروزی خود را بدست آورد تا بنکی ها هم تیمشان صاحب برد شود ، تابان در بوشهر با یک گل از سد شهاب ریز گذشت و سال را با صدرنشینی به پایان رساند ، پرسپولیس دیر در خانه شهرداری جم را با شکست ۲ بر ۱ بدرقه کرد و دیدار تیم های وحدت بردستان و استقلال خارگ با تساوی پر گل ۴-۴ خاتمه یافت.
در دهقائد تیم امید میزبان جنوب بنک بود ، دهقائدی ها که از میزبانی برخوردار بودند بدنبال سه امتیاز بازی بودند ، ولی تیم جنوب بنک که در سه هفته گذشته بردی کسب نکرده بود موفق شد در خارج از خانه به پیروزی دست یابد در این دیدار که با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید برای بنک یوسف رحیمی (۲گل) و غلامعباس سماچی گلزنی کردند.
سلامیان سرپرست تیم جنوب بنک در پایان این دیدار گفت : ما در سه بازی گذشته هم از نظر فنی بالا بودیم و  تنها مشکل ما گلزنی بود ؛ قبل از این دیدار به فکر بودیم  تا برنامه ریزی کنیم که اولین پیروزی خود را به دست بیاوریم  که خوشبختانه توانستیم به برتری برسیم و با برد به استقبال تعطیلات برویم و نقش آقای دولتی زاده سرمربی تیم در این پیروزی هم بسیار تعیین کننده بود.
تابان بوشهر که در سالن مخابرات بوشهر میزبان شهاب ریز بود موفق شد با تک گل پیمان بیاتی از سد میهمان خود بگذرد ، در نیمه دوم  شهاب ریز تیم برتر میدان بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کند و با شکست بوشهر را ترک کردند. البته تیم تابان این فرصت را داشت ، که از روی نقطه پنالتی به گل دوم خود برسد که بیاتی این فرصت را از دست داد.
در دیر پرسپولیس این شهر در روزی که جمی ها به داور وقت نگهدار اعتراض داشتند با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسیدند ، دیری ها که بعد از بازی با استقلال خارگ به دلیل شرایط بد جوی نتوانسته بودند به موقع از جزیره خارج شوند یک جلسه تمرین در جزیره انجام دادند تا از شرایط تیمی دور نمانند . این تیم در مقابل شهرداری جم با دو گل بازیکن تاثیر گذار خود یونس جهانگیری و علی غلامی به هر سه امتیاز بازی دست یافت. تنها گل شهرداری جم هم توسط بازیکنان پرسپولیس به ثمر رسید.
حسینی سرمربی تیم شهرداری جم بعد از شکست تیمش گفت : داور وقت نگهدار این مسابقه ۵ دقیقه پایانی را اعلام نکرد و ما بجای ۲۰ دقیقه فقط ۱۵ دقیقه بازی کردیم . در جریان بازی وقت های غیر مفید زیادی بود ولی داور وقت نگه دار از توقف وقت امتناع می کرد.
تنها تساوی هفته در بردستان رخ داد . دیدار دو تیم وحدت بردستان و استقلال خارگ به نتیجه مساوی ۴ بر ۴ انجامید. دو تیم در این دیدار فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند.برای میزبان میثم عابدی هتریک کرد و مهدی احمدی هم یک گل به ثمر رساند .خارگی هم توسط اسماعیل سعد آبادی ، مهدی رزمی ، اکبر زارعی و علی شیری به گل رسیدند.
محمد احمدزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *