امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

روزهای حساس و امتیازهای که ایرانجوان تقدیم می کند+تصویر

یاران سبز : روز های حساس و امتیازهایی که به سادگی ایرانجوان تقدیم می کند همه را دلنگران روزهای در پیش رو کرده است البته الی مسئولینی که می توانند مرحمی بر زخمهای ورزش استان باشند .

ایرانجوان بوشهر تنها نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته بیست و یکم هم نتوانست به سه امتیاز دست یابد. ایرانجوان که میزبان یزد لوله بود در نیمه نخست فوتبال روانی را انجام داد و در همان دقایق نخست با شوت حمید رضا سلیمانی به گل رسید ولی در نیمه دوم یک اشتباه از مدافعین میزبان نتیجه را مساوی کرد ؛ نتیجه ای که با وجود تلاش زیاد بازیکنان ایرانجوان پا بر جا ماند.

در حاشیه : اعتراض تماشاگران به خط دفاعی و گلی که به آسانی وارد دروازه ایرانجوان شد.

بعضی از تماشاگران شاهین بهرام نژاد را به دلیل دعوت از حضورشان و نتیجه مساوی تحت فشار قرار داده بودند و خواستار این موضوع شدند که ایشان جرات داشته باشد و مسئولینی که حاضر به کمک نیستند را زیر سئوال ببرد.

پورکبگانی مدیر عامل باشگاه ایرانجوان که از نحوه قضاوت داوران ناراضی بود با حضور در درب اتاق داوران اعتراض خود را به گوش ناظر داوری و داوران رساند.

ایرانجوان-بوشهر ایرانجوان سعید-مفتخر غلامرضا-دلگرموحید-نعمتی مردانی محمد-ویزواری محمد-باقر-زعفرانیگشنی کرم-الهی طارمی شرفیحمیدرضا-سلیمانی حسین-پور-امینی شاهرخ-غلامرضا-پور

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *