امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ فوتسال استان ، امید دهقاید در بردستان برد ، تابان در بوشهر شهرداری جم را شکست داد

یاران سبز:هفته ششم مسابقات فوتسال بزرگسالان استان در شهرهای مختلف  پیگیری شد ، در این هفته پرسپولیس دیر و تابان بوشهر تیم های اول و دوم جدول حریفان خود را با شکست بدرقه کردند ، تا قهرمان نیم فصل در هفته پایانی مشخص شود ،امید دهقائد هم بازی باخته را در ۵ دقیقه با برد عوض کرد تا کمی از منطقه خطر فاصله بگیرد، خارگی ها هم فرصت صعود به رده سوم را از دست دادند.

در دیر ، پرسپولیس این شهر میزبان تیم قعر جدولی جنوب بنک بود که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳-۱ به سود میزبان به اتمام رسید ، دیری ها با این پیروزی همچنان در صدر جدول یکه تازی می کنند و بنکی ها هم در انتهای جدول حضور دارند ، عبدالحمید زیارتی و علی غلامی (۲ گل) از روی نقطه پنالتی برای میزبان گلزنی کردند ، تک گل تیم جنوب بنک را مصطفی نصاری بازیکن موفق این روز های بنکی ها به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

در حواشی این مسابقه:

اعتراض اعضای کادر فنی و بازیکنان جنوب به تیم داوری

اخراج سرمربی و مربی تیم جنوب بنک بدلیل اعتراض به تصمیمات داوری

عباس معماری مسئول کمیته برگزاری مسابقات که ناظر داوری این مسابقه بود در پایان حق را به بنکی ها داد و بر این باور بود که داوران مسابقه اشتباهات تاثیر گذاری در روند مسابقه داشته اند.

وحدت بردستان در سالن شهدای این شهر از تیم امید دهقائد پذیرایی می کرد ،بازی خوب بردستانی حاصل آن دو گل تا دقایق پایانی بود ، ولی در ۵ دقیقه آخر ورق برگشت و بازی برده را با شکست عوض کردند تا شاگردان عباس فرخ باخت تلخی را در خانه تجربه کنند، دهقائدی ها هم شکست هفته گذشته خود در خانه را با این پیروزی دل چسب جبران کردند. گلهای تیم وحدت بردستان را محمد فروتن و عباس فرخی به ثمر رساندند و برای امید دهقائد هم جهانگیر حسن زاده(۲ گل) و ایمان تمدن گلزنی کردند.

در بوشهر تیم های دوم و سوم جدول به مصاف یکدیگر رفتند که تیم تابان بوشهر توانست در روزی که شهرداری جم اکثر بازیکنان خود را در اختیار نداشت با تک گل حسین صفری از سد این تیم بگذرد .شاگردان خضری با این پیروزی هم فاصله خود را با صدر حفظ کردند و هم فاصله خود با تیم سوم را افزایش دادند.

در آخرین مسابقه از هفته ششم در ریز تیم شهاب رو در روی استقلال خارگ قرار گرفت ، این دیدار به علت برگزاری دو بازی پیاپی آبی پوشان خارج از خانه با موافقت کمیته برگزاری مسابقات قرار شد که سه شنبه برگزار شود و بعد از این دیدار خارگی ها به کنگان بروند و آخرین بازی خود را انجام دهند ، استقلالی ها که با توجه به شکست شهرداری جم می توانستند به رده سوم صعود کنند از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردند و در پایان با نتیجه ۲-۱ بازی را واگذار کردند و این شانس را از دست دادند ، تیم شهاب ریز هم با این پیروزی خود را در میانهای جدول می بیند گلهای میزبان را مهدی حمیدنیا و سجاد فیاض بخش و تک گل تیم میهمان را هم محمد شیری به ثمر رساند.

تهیه خبر و گزارش: محمد احمدزاده

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *