امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در لیگ فوتسال استان ، اولین پیروزی خارج از خانه استقلال خارگ ، شکست صدرنشین

 

یاران سبز : نیم فصل نخست مسابقات لیگ فوتسال استان «جام پولک نقره ای» در حالی با قهرمانی پرسپولیس دیر به اتمام رسید که این تیم با شکست به تعطیلات رفت.در این هفته تابان که مترصد لغزش پرسپولیس دیر در صدر بود با شکستی که در مقابل امید دهقائد متحمل شد به جایگاه سوم سقوط کرد  ، پیروزی پر گل شهرداری جم و اولین برد خارج از خانه استقلال خارگ هم در این هفته رقم خورد.

در اولین مسابقه از هفته هفتم تیم جنوب بنک میزبان استقلال خارگ بود ،  این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ بسود نماینده خارگ به پایان رسید . احمدعوضی،محمد شیری،علی شیری و مهدی رزمی در این دیدار برای میهمان گلزنی کردند . گلهای جنوب بنک را هم غلامعباس سماچی(۲ گل) و یوسف رحیمی به ثمر رساندند. در شش مسابقه قبلی بنکی ها بازی های خود را در کنگان برگزار می کردند که در این هفته در سالن بنک از تیم خارگ پذیرایی کردند،در پایان این مسابقه مسئولان تیم استقلال از میزبانی خوب و مهمان نوازی بنکی ها تشکر کردند.

در دیر تیم پرسپولیس این شهر میزبان وحدت بردستان بود این مسابقه که به نوعی دربی دیر هم گفته می شد در پایان با پیروزی بردستانی ها به پایان رسید . نماینده بردستان موفق شدند با نتیجه ۳ – ۲ در این دیدار به برتری دست یابد. محمدفروتن گلزن اول لیگ استان در این دیدار هم دو بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل وحدت را علیرضا حقیقت به ثمر رساند .محمد امین دریا سفر و علی غلامی هم گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

درحواشی:

نارضایتی بردستانی ها از قضاوت داور مسابقه.

درگیری لفظی جدیدی مدیر وحدت بردستان  با یکی از اعضای کادر فنی تیم دیر از حواشی خاص این دیدار بود.

در این مسابقه با وجود اینکه بردستانی ها میهمان بودند اما استقبال هواداران وحدت بیش از میزبان بود.

پرسپولیس دیر با وجود شکست قهرمانی نیم فصل را به دست آورد .این قهرمانی به لطف پیروزی دهقاید در مقابل تابان بوشهر تیم دوم جدول به دست آمد .

در سالن ورزشی غدیر دهقائد تیم امید رو در روی تابان بوشهر قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۲ – ۱ از تیم رده دومی جدول بگذرد و نیم فصل را با برد به پایان برساند.سعید دریسی و عباس ناصری برای امید دهقائد گلزنی کردند و حسین صفری هم تک گل تیم تابان را به ثمر رساند.

در آخرین مسابقه از هفته هفتم در شهر جم تیم شهرداری این شهر به مصاف شهاب ریز رفت، که در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ این تیم را از پیش رو بردارد، تیم شهاب ریز در این مسابقه اکثر بازیکنان خود را در اختیار نداشت و با بازیکنان جوانان خود به میدان رفته بود.برای شهرداری جم در این دیدار فرشید جعفری(۳ گل)،یزدان بخش افتخاری(۲گل) و روح اله فرامرزی گلزنی کردند و گلهای میهمان را هم محسن تشانی،محسن عبدالهی و سجاد فیاض بخش به ثمر رساندند.

تهیه خبر و گزارش:محمد احمدزاده

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. بردستانی

    با سلام
    آوراژ گل وحد بردستان صفره ۲۰ گل زده و ۲۰ گل خورده لطفا اصلاح فرمایید
    و آوراژ گل دهقاید هم۳- پس جاشون در جدول عوض میشه

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *