امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز نیم فصل دوم لیگ فوتسال استان، پیروزی امید دهقاید و شکست تابان بوشهر

یاران سبز : نیم فصل دوم مسابقات فوتسال استان(جام پولک نقراه ای)بعد از وقفه ای ده روزه بدلیل نیم فصل مسابقات با انجام چهار دیدار پیگیری شد. در این هفته پرسپولیس دیر از تابان بوشهر پذیرایی کرد .در این دیدار پرسپولیس موفق به پیروزی ۳ بر ۱ شد تا همچنان صدرنشین باشد،امید دهقائد در خانه رو در روی شهاب ریز قرار گرفت و موفق به پیروزی پر گل ۸ بر ۲ شد ، وحدت بردستان که میزبان تیم قعر جدولی جنوب بنک بود ۴ بر ۳ مغلوب میهمان خود شد و در جم شهرداری این شهر با یک گل استقلال خارگ را شکست داد.

در دهقائد تیم امید میزبان شهاب ریز بود ، دو تیم برای فرار از انتهای جدول فوتبال تهاجمی را در برنامه داشتند که تفکرات تمدن سرمربی امید موفقیت دهقاید را به دنبال داشت .این دیدار با شکست سنگین ۸ بر ۲ شهاب ریز همراه شد. امید دهقاید با این پیروزی موقعیت خود را در جدول کمی سامان داد. در این دیدار مهدی حمید نیا و حسن رستم پور گل های شهاب ریز را به ثمر رساندند و گلهای امید دهقائد را هم جهانگیر حسن زاده و محمد کریم سراج زاده هر کدام (۳ گل ) ، ایمان تمدن و عباس ناصری هم هر کدام (۱ گل ) به ثمر رساندند.

در حساسترین  دیدار هفته هشتم پرسپولیس دیر میزبانی تابان بوشهر را به عهده داشت دیداری که در نهایت پیروزی ۳ بر ۱ میزبان را به همراه داشت . این پیروزی سرخ های دیر را در صدر جدول نگه داشت. برای پرسپولیس در این دیدار  عباس مومنی ، اسحاق چوری و علی غلامی از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.تک گل تابان را هم صادق پولادی به ثمر رساند.

در حواشی :

کمیته داوران استان برای سومین بار متوالی بازی های خارج از خانه تیم تابان بوشهر را به داوران گناوه ای ، اصغر احمدی،محمد شرونی و مهرداد غلامی می سپارد.

در سالن شهداء بردستان تیم وحدت از تیم قعر جدولی جنوب بنک پذیرایی می کرد که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یابد . جنوب با این پیروزی امیدهای خود برای ماندن در لیگ را زنده کرد و وحدت بردستان هم در جدول یک پله سقوط کرد تا این تیم هم در هفته های باقی مانده احساس خطر کند.گلهای وحدت بردستان را علیرضا حقیقت(۲ گل) و میثم عابدی به ثمر رساندند.

این مسابقه بدلیل دیر آمدن نیروی انتظامی با تاخیر برگزار شد.

در آخرین مسابقه این هفته  شهرداری جم در سالن ورزشی نشاط این شهر رو در روی نمانده ی خارگ قرار گرفت که در پایان شهرداری جم  با گل یزدان بخش افتخاری موفق به شکست آبی های خارگ شد .این پیروزی جمی ها را در یک قدمی صدرنشین قرار داد.

تهیه خبر و گزارش : محمد احمدزاده

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *