امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با مربیان لیگ فوتسال استان در هفته دهم

یاران سبز:مربیان تیم های حاضر در لیگ فوتسال استان در پایان هفته دهم چه گفتند.

تمدن سرمربی تیم امید دهقائد:داور این مسابقه اصلا در حد لیگ استان نبود،سعید فخرائی مربی تیم شهرداری جم:از حداقل امتیاز در دهقائد راضی هستم ، عباس فرخ مربی تیم وحدت بردستان:بچه ها هم قسم شدند این بازی را ببرند ، مهدی حمیدنیا مربی تیم شهاب ریز:روی اشتباه دروازبان خود در این مسابقه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم ، حمید بهی سرمربی تیم استقلال خارگ:حاشیه های به وجود آمده باعث نتایج ضعیف ما در نیم فصل دوم شده است ، سعید خضری سرمربی تیم تابان بوشهر : اکثر بازیکنان تاثیر گذار خود را در اختیار نداشتم و همین باعث باخت ما شد ، رحیمی سرمریی تیم جنوب بنک : لطف خدا شامل حال ما شد که برنده این میدان شدیم.رحیمی

یکی از بهترین نتایج هفته را رحیمی مربی جوان جنوب بنک در خانه تابان بوشهر به دست آورد ، رحیمی در خصوص این بازی گفت: ابتدا لطف خداوند و سپس همت ، تلاش و غیرت بازیکنان باعث این پیروزی شد سرمربی جنوب ادامه داد : جایگاه جنوب بنک با این همه توانایی نباید در انتهای جدول باشد . رحیمه دادمه داد : این بازی بسیار سنگین بود و ما چون اطلاع داشتیم حریفمان برای سه امتیاز این بازی برنامه دارد و بنابراین حمله خواهد کرد و در دفاع هم کم تعداد خواهد بود روی ضد حملات حساب ویژه داشتیم و با همین حربه هعم به گل رسیدیم . رحیمی  در پاسخ به این سئوال که بنظر می رسد تیم شما بیشتر حرکات خود را مبتنی بر تکنیکهای فردی قرار داده است ، گفت: برای به هدف رسیدن باید همان تکنیکهای فردی را هم هماهنگ کرد البته زمان ما بسیار کم بود و تغییرات زیادی هم در تیم صورت گرفت و همین موضوع باعث عدم هماهنگی بوده است . رحیمی در زمینه کم تعداد بودن بازیکنان هم گفت : مسایل حاشیه ای که داشتیم باعث جدایی چند بازیکن از تیم شد. سرمربی جنوب بنک در پایان گفت: از اینکه پی گیر بازیهای فوتسال هستید خوشحالیم ، این موضوع برای ما مربیان جوان انگیزه می دهد و می دانیم که اگر خوب عمل کنیم مورد توجه قرار می گیریم.سعید-خضری

سعید خضری سرمربی تابان که بنظر می رسد قید قهرمانی را هم زده است خضری در پایان دیدار تیمش با جنوب بنک گفت: این تیم در نیم فصل اول هم فشار زیادی روی تیم ما آورد و بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی دارد ولی در نیم فصل اول بازیکنانمان را در اختیار داشتیم و موفق هم شدیم ولی یک داوری بد در بازی گذشته باعث شد تا چند بازیکن خوبمان را از دست بدهیم و در این بازی هم غیبت دروازه بان باعث باخت ما شد . وی در پاسخ به این سوال که فوتبال شما در حد و اندازه تیمی که ادعای قهرمانی داشت نبود ، اظهار داشت: هم غیبت بازیکنان ما و هم تکمیل بودن حریف و هم ضعیف بازی کردن بازیکنانی که در اختیار داشتیم اجازه نداد فوتبال خوبی انجام دهیم .

تمدن.دهقائد

تمدن سرمربی تیم امید دهقائد پس از تساوی خانگی تیمش در برابر شهرداری جم گفت : در بازی امروز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و نیمه اول را با برد به رختکن رفتیم ، در نیمه دوم هم مانند بازی های گذشته تیم برتر میدان بودیم ولی در این بازی داوران با سوت های اشتباه خود کاملا بر روند مسابقه تاثیر گذاشتند و همین امر موجب نتیجه نگرفتن تیم ما در این مسابقه شد.تمدن در پایان صحبت های خود گفت : به صراحت اعلام می کنم ، اگر در بازی های آینده همین تیم داوری بخواهد بازی ما را قضاوت کند به هیچ عنوان به زمین نمی رویم  چرا که صد در صد ما بازنده خواهیم بود.این داور در حد و اندازه لیگ استان نیست.

سعید فخرایی مربی تیم شهرداری جم بعد از تساوی تیمش در برابر امید دهقائد گفت : بازی ما در برابر دهقائد یک بازی فیزیکی و سخت بود و گلهای هم که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود ولی با توجه به شناختی که از تیم دهقائد داشتیم موفق به جبران شدیم و از روی نقاط ضعف حریف به گل رسیدیم ، خستگی و طولانی بودن مسیر هم روی روند حرکتی  بچه های ما بی تاثیر نبود . از یک امتیازی که از این مسابقه کسب کردیم راضی هستیم.وی در پایان صحبت های خود گفت : تیم دهقائد هم یک تیم فیزیکی و کاملا با برنامه بود که گل زدن به اینجور تیم ها سخت است، در خصوص داوری هم باید بگویم،روی هم رفته خوب بود ولی وقتی یک تیم داوری بازیهای زیادی را برای ما سوت میزند ناخودآگاه به این موضوع حساسیت پیدا می کنیم ، برای تیم تابان بوشهر از داوران کشوری استفاده می کنند چه عیبی دارد برای ما هم از این داوراها استفاده شود.

عباس فرخ مربی تیم وحدت بردستان بعد از پیروزی خانگی تیمش در برابر شهاب ریز گفت : با توج به اینکه فاصله امتیاز تیم ها نزدیک به هم است و ما هم در در خانه نتایج خوبی کسب نکرده بودیم استرس بر همه  ما حاکم بود و در نیمه اول هم بدنبال گل بودیم که روی ضد حمله دو گل دریافت کردیم ولی در نیمه دوم به گل رسیدیم و توانستیم به برتری برسیم . وی در ادامه افزود : در نیمه دوم بچه ها با تمام تعصب و غیرت خود وارد زمین شدند و همین امر باعث شد که به برتری برسیم ، فرخ در خصوص اینکه خیلی خوب به گل می رسند و به راحتی هم گل دریافت می کنند گفت : از کم تجربگی بازیکنان است ولی با صحبت های که با بازیکنان تیم انجام دادیم کم کم این مشکل را بر طرف می کنیم

فرخ در پایان صحبت های خود مبنی بر اینکه در لیگ ماندگار می شوند یا نه گفت: ما قطعا در لیگ خواهیم ماند ، چون امتیاز ها نزدیک به هم است و تا لحظه آخر هم رقابت بین همه تیم ها وجود دارد.

مهدی حمیدنیا مربی تیم شهاب ریز بعد از شکست تیمش در برابر وحدت بردستان گفت : بازی را در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و چندین موقعیت خوب هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در دقایق پایانی نیمه اول موفق به کسب دو گل شدیم ولی در نیمه دوم با شروع مسابقه سریع گل را دریافت کردیم و روی اشتباه دروازبان تیم دو گل دیگر هم دریافت کردیم و باعث باخت ما در این مسابقه شد.

وی در خصوص اینکه چرا بازی هفته گذشته برگزار نشد ولی در این هفته بازی انجام شد نیز گفت : کارت سرپرست تیم بدست ما رسید ، در بازی های گذشته هم که سرپرست ما کارت نذاشته و خود هیات فوتبال کارت را صادر نکرده بوده.حمیدنیا افزود : در هفته گذشته طی تماسی که ناظر با آقای عبدی پور داشته ایشان اجازه برگزاری مسابقه را داد و اعلام کرد که بعدا کار را صادر می کنیم ولی ناظر مسابقه بعد از صحبت با داوران اعلام کرد که اجازه شروع مسابقه را نمی دهد.آقای صدریان بدلیل اتفاقات سال گذشته  بر روی تیم ما حساس است .

حمید بهی سرمربی تیم استقلال خارگ بعد از شکست تیمش در برابر پرسپولیس دیر گفت : هر دو تیم بازی خیلی خوب را از خود به نمایش گذاشتند ولی حواشی که در تیم وجود دارد موجب عدم نتیجه گیری ما در این چند هفته است . ما برای خلاصی از حواشی چند بازیکن را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشتیم و همین موضوع هم در نتایج ما تاثیر گذار بود . در این هفته ها از بازیکنانی استفاده کردیم که به دنبال حواشی نباشند و در خدمت تیم باشند و با وجودی که بازی را هم باختیم ولی از تک تک آنها راضی هستم.بهی در خصوص داوری این مسابقه گفت : داوران این مسابقه از جم بودند که واقعا ضعیف عمل کردند و در مسابقات قبلی هم برای تیم ما بسیار بد سوت زدند و در چندین مورد که می توانست خطای ششم را برای ما بگیرند از این کار امتناع می کردند.

مصاحبه با مربیان : محمد احمدزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *