امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ فوتسال استان ،بنک از انتهای جدول جدا شد ،استقلال در خارگ شکست خورد

یاران سبز : لیگ فوتسال استان هفته نهم خود را هم پشت سر گذاشت . در این هفته تابان بوشهر میزبان تیم وحدت بردستان بود که حریف خود با نتیجه ۷ بر ۳ در هم کوبید ، امید دهقائد در خارگ با نتیجه ۲ بر ۱ از سد استقلال خارگ گذشت و خط نشان برای دیگر حریفان در صدر جدول کشید. جنوب بنک هم موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ شهرداری جم را با شکست روانه خانه کند و دیدار دو تیم پرسپولیس دیر و شهاب ریز هم به دلیل صادر نشدن کارت مسئولین شهاب ریز برگزار نشد در حالی که هشت هفته این تیم بدون داشتن کارت بازی های خود را انجام داده است.

در سالن امام خمینی شهر کنگان جنوب بنک میزبان حریف رده دومی خود شهرداری جم بود دیداری که قبل از آغاز حواشی های زیادی به وجود آورده بود . در این دیدار بنکی ها موفق به شکست دو بر صفر میهمان جمی خود شدند . این پیروزی بنکی ها را از انتهای جدول خارج کرد و امیدهای بنک برای ماندن در لیگ را بیشتر کرد . گلهای جنوب را در این دیدار مصطفی نصاری و مهرزاد سبز میدانی به ثمر رساندند.

در شهر بوشهر تیم تابان از تیم وحدت بردستان پذیرایی می کرد ، این بازی حساس و پر برخورد در پایان با برتری پر گل ۷ بر ۳ میزبان به پایان رسید تا شاگردان سعید خضری ضمن جبران شکست هفته گذشته خود، با این پیروزی همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.گلهای وحدت بردستان را محمد فروتن،مسعود هدایت و مهدی احمدی به ثمر رساندند و برای تیم تابان هم علی سرخوش(۳ گل)،حسین صفری(۲گل)،اکبر عبدی پور و سعید احمدرضایی هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
در حواشی :
رفتن برق سالن و وقفه ای چند دقیقه ای در بازی.

رحیم راهیانی و پیمان بیاتی از تابان بوشهر با کارت قرمز داور اخراج شدند.

استقبال خوب تماشاگران هر دو تیم از این دیدار.

تیم استقلال خارگ در سالن شهید شکرالله آباش میزبان تیم امید دهقائد بود که تیم میهمان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد استقلال بگذرد و به روند پیروزی های متوالی خود ادامه دهند،آبی پوشان خارگی در نیمه اول از فرصت میزبانی خود استفاده کردند و توسط اسماعیل سعد آبادی در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند، ولی در نیمه دوم تیم امید که نمی خواست بازنده این دیدار باشد با تعویض های به موقع توانست نبض بازی را در دست بگیرد و از فرصت های بدست آماده نهایت استفاده را برد و با دو گلی که ایمان تمدن و عباس ناصریبه ثمر رساندند میهمان موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شد .امید دهقائد با پیروزی در این دیدار به رده دوم جدول صعود کرد.

در ریز که قرار بود بازی تیم های شهاب ریز و پرسپولیس دیر برگزار شود ، ناظر مسابقه اجازه برگزاری مسابقه را نداد.
محمد صدریان ناظر این مسابقه در گفتگو با یاران سبز گفت :در بازی امروز مسئولین تیم شهاب ریز اعم از سرمربی،مربی،سرپرست،پزشکیار،مدیر،هیچکدام کارت نداشتند و به همین دلیل اجازه برگزاری مسابقه را ندادم. وی در خصوص نتیجه این مسابقه و حکمی که صادر خواهد شد گفت :در این خصوص کمیته انضباطی تصمیم میگیرد و ما اینجا تصمیم گیرنده نیستیم.

صدریان در خصوص اینکه در هفته های گذشته هم به همین ترتیب بوده است و بازی هم برگزار می شد ، گفت: آنها احساس مسئولیت نمی کنند ولی بنده اینجوری نیستم و کاری به کسی هم ندارم ، وظیفه قانونی خود را انجام دادم و از نظر قانونی هم مورد تایید است و به بخش نامه و کمیته انضباطی هم که مراجعه کنید می بینید که همینگونه است که بنده عمل کردم.

 
تهیه خبر : محمد احمدزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *