امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هفته دوازدهم لیگ فوتسال استان ، حمله جنوب بنک به دروازه شهاب ، تساوی پرسپولیس دیر و امید دهقائد

یاران سبز : هفته دوازدهم فوتسال بزرگسالان استان ( جام پولک نقره ای ) با انجام چهار مسابقه در شهر های دیر ، بردستان ، ریز و بوشهر پیگیری شد. در این هفته پرسپولیس دیر و امید دهقائد دو تیم مدعی قهرمانی تن به تساوی ۳بر۳ دادند،جنوب بنک کنگان با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ از سد شهاب ریز گذشت تا نماینده ریز دو هفته مانده به پایان رقابت ها سقوطش قطعی شود،وحدت بردستان در خانه با نتیجه۴ بر ۲ شهرداری جم را از پیش رو برداشت و تابان بوشهر هم در برابر استقلال خارگ با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

در دیر پرسپولیس این شهر از امید دهقائد پذیرایی می کرد ؛ این مسابقه بودن شک یکی از حساس ترین بازی های این هفته به حساب میامد دیداری که پیروز آن در یک قدمی قهرمانی قرار می گرفت . امید دهقائد که در نیم فصل اول تنها در مقابل پرسپولیس دیر تن به شکست خانگی داده بود در این مسابقه خیلی خوب بازی را آغاز کردند موفق شدند در ده دقیقه اول دو گل به ثمر برساند و از حریف خود پیشی بگیرند ولی میزبان که از حمایت پرشور هوادارن خود بر خوردار بود رفته رفته بازی را در اختیار گرفت و توانستند هر دو گل را جبران کند گلهایی که باعث شد دو تیم با تساوی به رختکن بروند،با شروع شدن مسابقه در نیمه دوم این میزبان بود که اینبار از حریف خود پیشی گرفت تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد ولی گل دقایق پایانی دهقائدی ها مانع از این کار شد و دو تیم تن به تساوی ۳ بر ۳ دادند تا رقایت برای قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد . جهانگیر حسن زاده ،محمد کریم سرج زاده و ایمان تمدن برای نماینده دهقائد گلزنی کردند و گلهای سرخپوشان دیری را هم رضا سواحلی ، محمد امین دریا سفر و یونس جهانگیری به ثمر رساندند.

وحدت بردستان در خانه رو در روی شهرداری جم قرار گرفت، بردستانی ها که نیاز مبرم به این سه امتیاز داشتند با تمام قوا پا به این مسابقه گذاشتند و موفق شدند در یک بازی برتر با ۴ گل حریف خود را بدرقه کنند،البته نماینده جم توانست دو گل هم به ثمر برساند ولی برای جلوگیری از شکست کافی نبود . محمد فروتن و مسعود هدایت هر کدام دو گل برای وحدت بردستان به ثمر رساندند و علی اغناء و یزدان بخش افتخاری هم برای شهرداری جم گلزنی کردند.

جنوب بنک کنگان که میهمان شهاب ریز بود ، موفق شد در یک بازی برتر و با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ بر حریف خود غلبه کند و شرایط خود را جدول بهتر کند ، نماینده ریز هم که در نیم فصل دوم نتوانست نتایج لازم را کسب کند و متحمل چهار شکست پیاپی شد ، دو هفته مانده به پایان رقابت ها از لیگ فوتسال سقوط کند.امید احمدی و سید مهدی احمد پور گلزنان شهاب ریز در این دیدار بودند و برای جنوب بنک هم مصطفی نصاری(۳گل)،غلامعباس سماچی(۲گل)،احمد ابراهیمی پور و محمد رنجبر هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در آخرین مسابقه این هفته که حاشیه های فراوانی هم داشت ، تابان بوشهر از تیم استقلال خارگ پذیرایی می کرد،تابان که میدانست دو تیم بالای جدولی در برابر یکدیگر تن به تساوی داده اند با اندیشه برد پا به این مسابقه گذاشت تا با کسب پیروزی خود را هم امتیاز با دو رقیب دیگر ببیند . با آغاز این دیدار آبی های خارگ با گل اسماعیل سعد آبادی از میزبان پیش افتادند اما قبل از آغاز سوت پایان نیمه نخست احمدرضایی گلزن اول این روزهای تابان بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم سعید احمدرضایی گل دوم خود و تیمش را هم به ثمر رساند ولی سعدآبادی در دقایق پایانی گل دوم استقلال را وارد دروازه میزبان کرد تا تابان تاوان ناهماهنگی خود را بدهد .

در حواشی :
اعتراضات هر دو مربی بر روی تیم داوری و نحوه قضاوت آنها.
ورود تماشاگران به زمین و وقفه ای چند دقیقه ای در بازی .
حضور یکی از تماشاگران تیم میزبان در بین دو نیمه در رختکن داوران که قصد درگیری داشت.
فحاشی هوادارن تابان بوشهر به بازیکنان استقلال خارگ که در پایان قصد درگیری با یکی از بازیکنان این تیم را هم داشتند.
اشک های سعید خضری سرمربی تیم تابان بوشهر در پایان این مسابقه گویای سختی ها و فشار های بود که او در این مسابقه از هوادارانی کشیدکه به قول خودش نمی دانست از کجا آمده اند.
تهیه خبر : محمد احمدزاده.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *