امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معصومه ابتکار : حداقل هایی تحقق پیدا کرده و امیدوار به فضای بهتر هستیم

یاران سبز : پاسداشت ۲۴ خرداد در  سینما بهمن بوشهر برگزار شد . معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور میهمان ویژه این مراسم بود . ابتکار در همان آغاز با تاکید بر این موضوع که روحانی بر وعده هایش پایبند است فضای امید واری را برای ائتلاف اصلاح طلبان به وجود آورد.

همه مشکلات را می دانیم و می دانیم حداقل هایی تحقق پیدا کرده و امیدوار به فضای بهتر هستیم .

منتقدین ، مخالفان دولت خیلی فرا رفتند و همه چارچویهای قانون و اخلاق را برای تهمت زنی ، ابهام آفرینی و ایجاد یاس و ناامیدی همه ابزار خود را به کار بسته اند.

در روابط بین الملل کشوری که می رفت که با همه حتی همسایه گان و جهان اسلام مشکلات جدی داشته باشد امروز رویکرد کاملا متفاوتی را در مناسات خود با دنیا دنبال می کند و به سمت حل مسایل و موضوع تحریمهای ناعادلانه پیش می رود و اینکه عده ای دلواپس هستند که به قول رئیس جمهور اگر تحریم ها برداشته شود منافع زیادی را از دست خواهند داد ؛ چرا که حذف تحریم ها موجب شفاف شدن برخی مسائل و تامین منافع می شود و فضای کسب و کار برای عموم بهبود خواهد یافت.  عده ای نمی خواهند این اتفاق بیفتد و با امکانات خود که کم هم نیست  بطور غیرقانونی استفاده می کنند و اقدام به سنگ اندازی می کنند.

دولت تدبیر و امید در نتیجه یک ائتلاف راهبردی قابل توجه میان همفکران سیدمحمدخاتمی ، آیت الله هاشمی رفسنجانی و اصولگرایان معتدل است که منجر به افزایش امید در سپهر سیاسی کشور شد.

در حاشیه :

اصلاح طلبان گناوه که درد دلهای فراوانی داشتند آرام ترین گروه در بین اصلاح طلبان بودند البته می شد خیلی حرفا را در چهره فعالان سیاسی گناوه که نقش پر رنگی هم در میان اصلاح طلبان استان دارند ، خواند.

کافی بود نام سید محمد خاتمی گفته شود ، سالن پر از شور می شد.

معصومه-ابتکار

سالاری...

پاسداشت-24-خرداد.. پاسداشت-24-خرداد. پاسداشت-24-خرداد پاسداشت-24-خرداد...پرون  ابتکار.سالاری

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. عکاس

    بچه های خودمون(گناوه ای ها) از همه حاضرین خوشتیپ تر بودند
    فقط مرتضی ارواح مردهات بگوشون وقتی عکاس ایخه عکس بگیره ایقه به دوربین خیره نشن!
    سی من مردمی،زشته.
    گپ مون ایزنن

    پاسخ
  2. دره گپ

    وقتی که جهان رو به خرابی باشد
    تاج سر میوه ها گلابی باشد
    سردسته یک مشت کلید عوضی
    پیداست که یک قفل کتابی باشد…

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *