امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

لیگ برتر جوانان استان،هفته خوب اهرمی ها،وضعیت نامشخص دیلمی ها+تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده :مسابقات لیگ برتر جوانان استان (برنا لیگ ) هفته سوم خود را هم پشت سر گذاشت، در این هفته جنوب بنک کنگان از خیبر اهرم پذیرایی کرد .در این دیدار خیبر  ۳ بر ۲ میزبان خود را شکست داد،امید اهرم در خانه رو در روی فجر بوشهر قرار گرفت و موفق به پیروزی۱ بر صفر شد ، پاس گناوه هم در این هفته میزبان گاز جم بود که با یک گل میهمان خود را بدرقه کرد و در برازجان دیدار تیم های خلیج فارس این شهر و پویا دیلم بدلیل عدم حضور تیم پویا برگزار نشد و سه امتیاز این دیدار به نماینده برازجان رسید و در دیدار حساس توحید و استقلال بوشهر هر سه امتیاز به توحید رسید تا استقلال دومین شکستش را هم تجربه کند.

جنوب بنک کنگان ۲    خیبر اهرم ۳

تیم جنوب بنک در ورزشگاه شهید فرحی شهر کنگان از تیم خیبر اهرم پذیرایی می کرد ، بنکی ها که هفته گذشته بازی را با نتیجه سنگین واگذار کرده بودند ، به دنبال اولین پیروزی خود بودند که در اواسط نیمه اول ابراهیم مظلومی اولین گل جنوب را به ثمر رساند ، ولی این گل توسط مهدی بی غش پاسخ داده شد،در نیمه دوم این خیبر بود که بازی بهتری از خود نشان داد و توسط حسن آرمان از روی نقطه پنالتی به دومین گل خود رسیدند،ولی نماینده کنگان که دوست نداشت دومین شکست خود را تجربه کنند از اشتباه مدافع خیبر استفاده کردند و توانستند بازی را به تعادل بکشانند ، مهرنام بهمنش زاد گل دوم تیم جنوب بنک را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و تیم خیبر از خستگی مدافعان جنوب نهایت استفاده را برد و موفق شدند سومین گل خود را هم به ثمر برسانند تا بعد از دو تساوی به اولین سه امتیاز خود برسند حسن آرمان زننده سومین گل نماینده اهرم بود. آرمان یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان خیبر در این دیدار بود.

امید اهرم ۱       فجر بوشهر صفر

در اهرم تیم امید این شهر رو در روی فجر بوشهر قرار گرفت ، در این دیدار دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی در دقیقه ۲۶ تیم امید موفق شد با ضربه سر کاپیتان خود مصطفی حقیری اولین گل این دیدار به ثمر برساند ، تا این نتیجه تا پایان نیمه اول پا بر جا باشد ، در نیمه دوم هم تیم فجر که به دنبال زدن گل مساوی بودند اکثر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در به وجود آوردن موقعیت گل ناکام بودند و نتوانستند به گل برسند تا تیم امید اهرم دومین سه امتیاز خود را هم در هفته سوم کسب کند.

در پایان این مسابقه رضا قربانی سرمربی تیم فجر بوشهر که از عملکرد داور ناراضی بود و گفت : داور وسط این دیدار اصلا در حد و اندازه لیگ برتر جوانان استان نبود،داور در این مسابقه یک پنالتی مسلم ما را نگرفت،و به گونه ای قضاوت می کرد که قوانین داوری در روز مسابقه به وجود آمده بود و ما از آن بی خبر بودیم ، حتی بعد از اتمام ۹۰ دقیقه با وجود اینکه اکثر بازی در نیمه دوم بدلیل مصدومیت های متعدد بازیکنان امید متوقف شده بود فقط سه دقیقه وقت اضافه اعلام شد در صورتی که زمان بازی که ما گرفته بودی وقت دیگری را نشان می داد.

توحید بوشهر ۱  استقلال بوشهر صفر

در لیگ برتر جوانان استان اولین داربی برگزار شد ؛ داربی بوشهری ها بین دو تیم توحید و استقلال بود ، نبرد بوشهری ها به سود توحید به اتمام رسید. استقلال که هنوز به شرایط آرمانی خود نرسیده است در این هفته مغلوب همشهری خود توحید شد. در این دیدار شاگردان قاسم آقاجانی فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتند و با گل میلاد رحمانی سرشت موفق به کسب سه امتیاز شدند.سیروس زنده بودی مدافع تیم توحید چهره برتر این دیدار بود.

خلیج فارس برازجان ۳    پویا دیلم ( عدم حضور پویا ) صفر

در شهر برازجان دیدار دو تیم خلیج فارس برازجان و پویا دیلم که قرار بود به قضاوت داوران گناوه ای برگزار شود ، بدلیل عدم حضور نماینده دیلم برگزار نشد و بازی با نتیجه سه بر صفر به سود خلیج فارس اعلام شد.امین فتحی سرمربی تیم خلیج فارس برازجان در پایان این بازی عنوان کرد : شب قبل از مسابقه و حتی روز مسابقه با مسئولان تیم پویا تماس گرفتم و هماهنگی های لازم برای اسکان آنها تا قبل از بازی را انجام دادم و برای آنها محل اسکانی هم مهیا کردیم و به ما اطلاع دادن تا چند دقیقه دیگر حرکت می کنیم ولی یک ساعت مانده به زمان مسابقه به ما اطلاع دادند که به دلیل نقص فنی ماشین نتوانستیم خودمان را به برازجان برسانیم.

پاس گناوه ۱    گاز فجر جم ( پارس جنوبی ) صفر

تیم پاس در ورزشگاه شهید سراجی گناوه از تیم گاز جم پذیرایی می کرد ، پاس گناوه و گاز جم هر دو به دنبال سه امتیاز بودند. پاس که در هفته گذشته در اهرم تن به تساوی داده بود در اولین میزبانی خود کسب سه امتیاز را در برنامه داشت و گاز جم هم با توجه به شکست خانگی در هفته نخست بدنبال کسب سه امتیاز بود . در این مسابقه پاس آغاز خوبی داشت ، رضا طاهری اولین گل تیمش را به ثمر رساند در ادامه نیمه اول هم بازیکنان پاس فرصت مناسبی داشت تا به گل های بیشتر برسند که با بی دقتی این توپ ها را حدر می دادند.در نیمه دوم هم ابتدا پاسی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند و چند موقعیت هم ایجاد کردند ولی رفته رفته تیم گاز توپ و میدان را از آن خود کردند ولی نتوانستند از دفاع خوب تیم پاس عبور کنند ، نماینده جم در یکی از جدی ترین موقعیتهای خود روی اشتباه افراسیابی گلر تیم پاس صاحب موقعیتی عالی شد که با بی دقتی مهاجم این تیم این موقعیت از دست رفت تا نماینده گناوه اولین سه امتیاز خود در لیگ استان را کسب کند.

در این دیدار باغبان تلاش زیادی در میانه میدان انجام داد تا گاز جم نتواند به دروازه پاس نزدیک شود.بیژن-جعفری جم جوانان-پاس محمد-کوه-بیکسیجاسم-ذعاب علیرضا-محمدی سید-احمد-صدری خواجه-گیرییزدانی مجتبی-جلال-پور

پست های مرتبط

۱۸ نظر

  1. هوادار

    با سلام و خسته نباشید مربیان پاس کجا بودن که عکسشون رو نیست .دنبال توپ بودن یا برانکارد خراب شده بود

    پاسخ
  2. دره گپ

    لباس که زشت آرم باشگاه هم که شده مثل آرم گروه داعش سیاه ، آقا مهدی دست گلت درد نکنه . فقط مونده یه کارای دیگه هم بکنی که شش دنگ تکمیل بشه که با توجه به شناختی که از مهدو دارم کاملا در این امر ساعی و کوشا ست انشالله!

    پاسخ
  3. ع.ج

    آقا ما شرمنده هستیم واقعا در بازیهای امید برانکارد چی ها در طول نود دقیقه بیشتر از بازیکنا در تلاش وحرکتن البته چند ساله جاب سرمربی محترمه تیم امید آقای…. میشناسیم که دست به این کاره میزنه ،همینه نمیشه کاریش هم کرد. البته حساب تیم خیبر جداست.

    پاسخ
  4. بازیکن امید

    سلام . ما هم از داور نا راضی هستیم چون ۲ بنالتی و یک گل ما رو ندید و حتی مهاجم فجر که به عمد دروازبان ما رو زد طوری که بعد مسابقه ناظر بازی با داور هردو امدن و سینه مصدوم دروازبان ما رو دیدن و از اشتباه خود ناراحت بودن که چرا مهاجم فجر را اخراج نکردن برای همین بازیکنان فجر میگن وقت تلف میکرد امید . اونها جوانمردانه که بلد نبودن توبی که خومون بهشون میدادیم مربیشون داد میزد بهشون ندین . ولی خدا خودش میدونه که ما اصلا نمیخواستیم با وقت کشی امتیاز بگیریم. اخه تیم فجر با کمک داور بازی رو در دست داشت اگه خودشون خوب بودن حداقل یه موقیت گل رو روی دروازه ما به وجود میاوردن. با تشکر از سایت خوب شما

    پاسخ
  5. برازجون

    اصلا بوشهری ها عادت دارن هر گاه نمیبرن میندازن گردن داور اخه کسی نیست بگه به اینها که داور که خودتون میزارین روش اعتراض هم میکنین تازه بیشتر وقت ها هم داور تیم های بوشهری با شهرستان های دیگر خود بوشهری ها میزارن که عجیب به نفع بوشهر سوت میزنن. برای همین بیروز میشن ها نه که تیمشون خوب باشه خیلی بارتی دارن توی هیت استان…….

    پاسخ
  6. علی سلیمانی

    واقعا برات متاسم که فقط کارت خرابی و ضربه زدن به دیگر تیمها هست اقای خضری …حالا دتری داخل کار پرسپولیس سنگ اندازی می کنی واقعا برات متاسم !! بهم گفته بودن که تو آدم پوچی هستی و حالا با چشم خودم دیدم

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام برادر سلیمانی.موسوی.احمدی
      لطفا در نوشته های من تجسس کن ببین کجا در کار پرسپولیس کلوخ اندازی کردم که باعث تاسف شما شده

      پاسخ
  7. جواب ع ح

    اقا جان من تا حالا هم خیبر بازی کردم هم امید تا حالا از اقای گرامی یا کسی از طرف امید نشنیدم برای وقت تلف کردن خودش رو به زمین بندازه در حال حاضر هم بازیکن خیبر در لیگ استان هستم . و اینو هم باید بگم هیچ مربی تو شهرستان تنگستان بهتر اقای گرامی نبوده و نمیاد هم او سابقه مربی گری در بیرون شهرستان رو داره که هیچ کس نداره او سابقه مربی گری در لیگ ۲و۳ کشور رو داشته که هیچ تنگستانی نداشته و مدت زیادی هم مربی تیم های لیگ استانی بوده به نظر من هیچ کس به افتخارات اقای گرامی نمیرسه بدون شک او مربی و معلم دلسوز است که همیشه با نداشته ها تیم رو هدایت کرده و نتیجه گرفته واصلا کسی نیست که بیروزی رو به هر قیمتی بخواد. مثل بعضی ها….

    پاسخ
  8. اهرمی

    اقایان باید به شما بگم در شهر ما اهرم ادم حسود و بدخواه زیاد است برای همین شهر ما بیشرفت نمیکند کسایکه در یه سایت استانی هم شهری خودشون رو به وقت تلف کردن متهم میکنند . من کاری ندارم اهل تیم امید هم نیستم فقط طرفدار شهرستان هستم میدونم هم که کی این نظرات رو داده ولی من جوابش نمیدم فقط اینو باید دونست زیر دست اقای گرامی کار کردن افتخار میخواد که هر کس نداره اینو همه تنگستونی ها میدونن که اقا گرامی بهترین مربی تنگستون است بدون شک همه مربی های بزرگ استان هم او رو میشناسن حالا خوبه کسی دیگه ای رو بشناسن از اهرم بابا باید قبول کرد که مربی گری تنگستون رو به نام حیدر گرامی میشناسن . اقا جان کمبود نداشته باش قبول کن

    پاسخ
  9. جواب ع ح خیبری

    اقا شما فکر تیم خودتون باشین که تا که یه گلی میخورین … میاد توی زمین به داور حمله میکنه اینو همه دیدن که بازی با باس گناوه حداقل باید ۸ گل میخوردین وبا خوش شانسی نخوردین شما ابرو اهرم رو بردین با این … که به داور حمله ور شد و توهین میکرد ابرومون رو تو استان بردین شما ابرو ریزی کردین که تا اخر بازی یه توب روی دروازه حریف نبردین شما ابرو ریزی کردین که ۲ تا برانکاردچی نداشتین بازم بگم از این هیت خیبری با این کارهای … که انجام میدن. بابا زشته این سایت استانیه تا کی میخواین حسودی کنین . باید قبول کنین که هیچ مربی بهتر گرامی در حال حاضر در تنگستان وجود ندارد . اقای گرامی هر فصل چندتا بیشنهاد لیگی داره ولی به خاطر امید نمیره . اونوقت میگین برانکارد خیلی رفته تو زمین اگه برانکارد خیلی رفته بود چرا داور ۳ دقیقه وقت اضاف گرفت داور که همش به نفع فجر قضاوت کرد نیمه دوم رو کامل یکطرفه کرد. یه بار دروازبان افتاد که اونم به شدت مصدوم شده بود شما که مال اهرم هستید برین سینه بنیاسین رو ببینین بعد قضاوت عجولانه بکنین. واقعا که برای همین شهرما بیشرفت نمیکنه به خاطر چندتا ادم مثل شما و…..

    پاسخ
  10. جواب خیبری...

    اقا جان به اون ابرو ریزی میگن که به خاطر یه اوت دستی میان توی زمین که به داور حمله ور بشن به اون ابرو ریزی میگن که لطفی به اصطلاح با شخصیت و عضو شورا میره به داور حمله ور بشه و به داور توهین میکنه . به این ابرو ریزی میگن یا هنوز بگم . گناه شما نیست گناه ماست حرف اقای استادزاده درست بود که تو جمع گفت برای شهری که تو … باشی متاسفم . شما هم اهل همون مجموعه هستین که بلد نیستین توی رسانه استانی خویش تن داری کنین همیشه میخواین زهر خودتون رو به هم شهریاتون بریزین

    پاسخ
    1. خیبری

      باید موقع ناداوری هیچی نگی تا توپ بره تو گل.اوت دستی رو از زمین خودتن میگیرن میاد تا نصفه ی زمین ما میزنید نباید اعتراضزکنیم که توپ بره تو گلمون

      پاسخ
  11. دره گپ

    خضری به من هم گفته بودن خیلی پوچی ، آخه چرا ؟ نه واقعا چرا تو که بلد نیستی پالام پلوم پلیش بازی میکنی که همش پوچ بشی!
    خب می میری یه بار جفت سنگی ، جفت قیچی یا جفت کاغذ بیاری ؟
    به راستی این همه تجرد درون تو آبشخور کدام چشمه است!!!

    پاسخ
  12. صادق

    کسی نیست به این خیبری هابگه این سایت استانیه همه چیز زشته که بگیم کمی شخصیت داشته باشین ابرو شهر رودارین میبرین

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *