امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جوانان گناوه ، روزهای خوب امید و پرسپولیس و باز هم حواشی +تصویر

یاران سبز-محمد احمدزاده : مسابقات فوتبال باشگاه های گناوه هفته چهارم خود را هم پشت سر گذاشت ، هفته ای که حرف و حدیثهای فراوانی را هم نقل مجالس ورزشی کرده است، در اولین دیدار این هفته ، امید دروازه آزادی را به توپ بست و این تیم را شش تایی کرد ، ایرانجوان اردوی وحدت را نا امید و خود را امیدوار به صعود کرد ، پرسپولیس در مقابل شاهین جشنواره ای از گل به راه انداخت.

در اولین مسابقه از هفته چهارم امید به مصاف آزدای رفت ، امیدیها خیلی زود و در دقایق اولیه در طی دو دقیقه توانستند دوبار توسط رضا خواجه و محمدرضا سیفیان به گل برسند ، شاگردن ربیعی در ادامه از آشفتگی خط دفاع آزادی نهایت استفاده را کردند و موفق شدند دوبار دیگر توسط محمود فاطمیان و حسین احمدی به گل برسند و با همین نتیجه راهی رختکن شوند،در نیمه دوم هم این امید بود که تیم برتر میدان بود و بارها و بارها توانستند موقعیت های گلزنی ایجاد کنند که فقط دو گل حاصل حملات این تیم بود.گلزنان امید در نیمه دوم سعید احمدی و محمدرضا رستمی بودند . آزادی فقط توانستند یکی از گلها خورد را در نیمه دوم توسط حسین شمسی آزاد پاسخ دهد.

در دومین مسابقه از هفته چهارم و یکی از بازی های حساس این هفته تیم های ایرانجوان و وحدت رو در روی یکدیگر قرار گرفتند،دو تیمی که شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشتند ، وحدت بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه دو صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد بوستانی این فرصت مناسب را از دست داد ؛در ادامه مسابقه این ایرانجوانی ها بود که بازی بهتری به نمایش گذاشتند و موفق شدند در نیمه اول توسط علی بویر احمدی به گل برسند تا بازی با همین نتیجه در این نیمه به پایان برسد،در نیمه دوم هم باز ایرانجوان بود که نمایش قابل قبولی داشت و دوبار دیگر توسط بویر احمدی و مسعود عربزاده به گل رسید،گر چه ایرانجوانی ها بازی را با همین نتیجه تمام شده می دانستند ولی در دقایق پایان وحدت موفق شد دوگل به ثمر برساند ولی برای جلو گیری از شکست کافی نبود.

در آخرین مسابقه تیم های پرسپولیس و شاهین در مقابل یکدیگر قرار گرفتند ، سرخپوشان برای رسیدن به صدر جدول به دنبال هر سه امتیاز بودند و شاهینی ها هم کسب سه امتیاز را برای ماندن در کورس کافی می دانستند به همین دلیل بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود . اما  پرسپولیس بازی بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشت و در نیمه اول دوبار بار توسط مهدی تندسر و محمد امین صیادی به گل رسیدند، در نیمه دوم هم پرسپولیس از نه نفره بود شاهین نهایت استفاده را کردند و ۶ بار دیگر موفق به گلزنی شدند البته سه گل آن از روی نقطه پنالتی بود.امیرحسین موسایی ، ابراهیم محمدپور،داریوش شمسی زاده هر کدام یک گل و امین بولحاجی(سه گل ) گلزنان پرسپولیس در نیمه دوم بودند،شاهین که در بازی گذشته عملکرد قابل قبولی در برابر امید داشت در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت.

در حواشی :

جلال پور کاپیتان تیم شاهین با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد .کامران نیلا دیگر بازیکن شاهین بود که به دلیل مصدومیتی از زمین بیرون رفت و چون شاهین تعویضهای خود را انجام داده بود شاهین با ۹ نفر به بازی ادامه داد.

گناوه ای ها در هفته چهار بار میزبانی رقابت های لیگ های برتر در رده های پایه تا بزرگسالان استان را به عهده دارند . عدم وجود تابلو در یکی از رختکن ها  را هم باید جز مشکلات لاینحل فوتبال ما دانست ، به راستی مربیان تیمها از چه ترفندی برای ترسیم تاکتیکهای خود استفاده می کنند؟!

یعقوب جوهری مربی این فصل تیم امید در پایان بازی دو تیم شاهین و پرسپولیس حرفهای را عنوان نمود که باز هم لرزه بر اندام فوتبال گناوه انداخت البته یکی از بازیکنان امید هم حرفهای جالبی داشت .

ایرانجوان برای صعود به زیرگروه لیگ استان هم سه امتیاز با آزادی را نیاز دارد و هم آوراژ گل اما شنیده ها حاکی است تیم آزادی قصد ندارد در آخرین بازی خود حاضر شود .اگر این تیم حاضر به بازی نشود پاسخگوی زحمات ایرانجوان چه کسی است.جوانان-آزادی جوانان-امید جوانان-پرسپولیس جوانان-شاهینطباطبایی سیفیان محمد-امین-صیادی یزدان-ساخورده محمود-فاطمیان

پست های مرتبط

۶ نظر

  1. ===

    سلام ضمن خسته نباشی و تشکر از شما بخاطر پوشش خبری رویدادهای شهرمان

    این فوتبال دیگه مرده حرف زدن در موردش هم بی فایده است وقتی اقایانی که تا دوسال پیش یه عکس با لباس ورزشی نداشتن و حتی ف فوتبال رو هم بلد نبودن الان اومدن و پشت هر کدام از تیمها رو نگاه میکنی یکی از اینها ظاهر شدن و هرسال یک تیم عوض میکنن
    این به ظاهر مربیان که واقعا باید فکری به حالشان شود نه نجربه فوتبالی دارن نه دوره مربیگری (و حتی نه شخصیت اجتماعی که حداقل مورد احترام قرار بگیرن) خوب این مربیان چه جوری میتونن یه تیمی رو راهنمایی کنن فقط با زدو بند بازیکنان قبل از بازی یا توی بازی (نمونش همین بازی شاهین که مربیش وسط نیمه بازی رو رها میکنه و میره توی سکو از اونجا به بازیکنش میگه شما هم بیا بیرون ، زیاد هست این مدلی) یا اینجوری راهنمایی میکنن بروووووو برگرد بزن دورش کن اینها عامیانشه و کلمات توهین امیز و یا اعتراض بر روی داور که حتی ازش سوال کنی دلیل اعتراضت چی بود میگه نمیدونم فقط باید اعتراض کنم که بهم بگن مربی
    ان دسته از ادمای محترم هم به چوب اینا میسوزن
    ببخشید زیاد شد از اینگونه حرفها زیاده امااااااااااا

    پاسخ
  2. سلام

    با نظر شما موافق هستم.یه افرادی میان تو فوتبال و مربی میشن که بلد نیستن .توپ استپ کنن .تا ازشون میپرسی چرا باختی .میگه داوری بد بود آخه تو که .با ۶_۷_۸گل میخوری داور مقصر هست .شما ها نمیتونین .چیزی نشون این جوان ها بدین….

    پاسخ
  3. دره گپ

    خضری تو فکرش رو بکن:
    یعقوب که خودش با حضورش در عرصه فوتبال لرزه بر اندام هر فرد فوتبالی میندازه حالا حرفهایی برای نگفتن دارد! که لرزه بر اندازه! وضعیت اسفبار و وحشتناک فوتبال گناوه در همین کلام مجمل استاد یعقوب نهفته است.
    محمد نعمتی هم فقط کرنومترش فوتبالیه وگرنه خودش که..
    یه عکس مونده به آخرت آدم رو یاد مجسمه های میکلانژ میندازه!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *