امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیگ نوجوانان استان،شکستهای خانگی نمایندگان گناوه،پیروزی خارج از خانه آبیهای بوشهر+تصویر

یاران سبز: لیگ نوجوانان استان هفته دوم خود را با پیروزی تیمهای خیبر اهرم ، بستان جوان عسلویه ، پیروزی برازجان ، ایرانجوان و استقلال بوشهر در مقابل حریفان خود پشت سر گذاشت. در این هفته هر دو نماینده گناوه میزبان بودند ولی حاصل این میزبانی دو شکست بود. ابتدا امید در مقابل ایرانجوان بوشهر ۲ بر صفر مغلوب شد و سپس سپاهان ۳ بر یک نتیجه را به بوستان جوان بستانو واگزار کرد. در برازجان پیروزی با سه گل از سد پویا دیلم گذشت .خیبر اهرم در ورزشگاه شهدای اهرم ایرانجوان خورموج را شش تایی کرد و استقلال بوشهر در کنگان و در یک بازی پر حاشیه یک بر صفر ایرانجوان کنگان را شکست داد..

ایرانجوان بوشهر ۲   امید گناوه صفر

یک طراح در میانه میدان ایرانجوان در روزی که امید طباطبایی و سید امیر حسین موسوی بهترینهای امید روز بد خود را پشت سر گذاشتند باعث پیروزی ایرانجوان بوشهر شد. نیما خالق پناه در میانه میدان ایرانجوان گر چه توسط سید حسن موسوی کنترل شده بود ولی نقش اصلی را در پیروزی ایرانجوان بازی کرد. ایرانجوان ابتدا توسط علی ابراهیمی از روی یک ضربه آزاد مستقیم به گل رسید . بعد از این گل خالق پناه با شوتی دقیق دومین گل ایرانجوان را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقایق پایانی آشفتگی در خط دفاعی امید باعث شد تا ایرانجوان به یک ضربه پنالتی هم دست یابد که این ضربه را آریا ماهینی نتوانست به گل تبدیل کند.

بستان جوان بستانو ۳   سپاهان گناوه ۱

این بازی آغاز نشده پر از حواشی بود ، بستان جوان که در هفته گذشته با شکست ایرانجوان کنگان با سیل انتقادات در مورد استفاده از بازیکن غیر مجاز روبرو شده بود در این دیدار هم از همان ابتدا مجبور به پاسخگویی شد گر چه با تمام فشارهایی که بر این تیم رفت ، هنوز در این مورد چیزی مشخص نشده است و نماینده عسلویه به عنوان یکی از مدعیان این لیگ به کار خود ادامه می دهد.

در این دیدار شاگردان یعقوب ارجمندی با قدرت ظاهر شدند و با تکیه بر هنر علیرضا لاری هافبک میانی خود موفق به شکست سپاهان شدند. میهمان ابتدا با گل شمس الدین سپهریان که سجد شکر نوجوانان بستان جوان را هم به دنبال داشت پیش افتادند و در همان نیمه نخست عبدالرئف خرام به گل دوم هم دست یافتند. در نیمه دوم سپاهان به لطف بازی خوب مهدی حیاتی در خط دفاعی و کریم حیدری در میانه میدان موفق شد تا فاصله را با گلی که سینا عبدشیخی به ثمر رساند کم کند اما فرار تماشایی عبدالرحیم محبوبی گل سوم  را هم برای بستان جوان به همراه داشت تا دومین شکست هم در کارنامه اسکندر طاهری و شاگردانش ثبت شود.

 در حاشیه:

در پایان بازی تعدادی قصد داشتند از چند بازیکن بستان جوان عکس بگیرند که با مخالفت سرپرست بستان جوان رو برو شدند.

استقلال بوشهر ۱     ایرانجوان کنگان صفر

آبی های بوشهر در این فصل هم از مدعیان قهرمانی می باشند ، این تیم در هفته دوم میهمان کنگانی ها بود که موفق به شکست میزبان شد. این دیدار که به دلیل تاخیر در آغاز بازی در نیمه دوم در زیر نور انجام شد ، در دقایق پایانی و درست زمانی که استقلال به یک ضربه پنالتی دست یافت با قطع برق روبرو شد . با وصل برق محمد رضا اسلوب ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد . این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.در استقلال رسول غلامی ملی پوش نونهال کشور روز خوبی داشت همچنین آرمین هنردیده هم در میانه میدان استقلال تلاش زیادی برای کسب پیروزی استقلال انجام داد.

در حاشیه:

در دقایق پایانی وقتی توپ در درون محوطه جریمه ایرانجوان بود و داور در صحنه ای مشکوک در سوت خود دمیده بود ناگهان برق قطع شد و دقایقی بعد مجددا وصل گردید. کادر فنی استقلال از پیش آمدن این موضوع اظهار نارضایتی کردند .

در کنگان هم خبری از امکانات برای آغاز بازی  نبود ، دریغ از حتی توپ .

پیروزی برازجان ۳    پویا دیلم صفر

پیروزی برازجان که هر سه امتیاز  هفته نخست را به استقلال بوشهر داده بود در این دیدار میزبانی پویای دیلم را به عهده داشت که موفق به کسب هر سه امتیاز این بازی شد. پیروزی به رهبری امید بورکی در این دیدار تغییرات زیادی را در پستهای مختلف به وجود آورده بود . در این دیدار رضا بهی در خط حمله روز خوبی داشت و دو گل هم به ثمر رساند و یاسین گنجی هم که در دیدار گذشته یکی از بازیکنان خط دفاعی پیروزی بود و در خط دفاعی کارنامه ناموفقی داشت در این دیدار به خط حمله رفت و سومین گل برازجانی ها را هم به ثمر رساند.

در حاشیه:

امید بورکی که حالا هدایت پیروزی برازجان را به عهده گرفته است با تغییرات زیاد در دومین دیدار شاگردانش را به زمین فرستاد.

خیبر اهرم ۶    ایرانجوان خورموج صفر

ایرانجوان خورموج فصل را بسیار بد آغاز کرده است .این تیم که در بازی نخست خود هفت گل دریافت کرده بود در دومین دیدار هم با شش گل بدرقه شد تا از همین ابتدای لیگ آهنگ خداحافظی سر داده باشد. خیبر در این دیدار به لطف هنر گلزنی حسین بهادر که در این دیدار بی مهار نشان داد و بازی خوب سجاد عاشورپور به این پیروزی دست یافت. در این دیدار حسین بهادر سه گل ، محمد باقر بهادری ، علی عباس پور و دانیال زارعی هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

بستان-جوان-بستانو سپاهان-گناوه نوجوانان-ایرانجوان-بوشهر نوجوانان-امیداسکندر-طاهری علی-ناصری-پوران سرتلیان یعقوب-ارجمندیمحمد-جواد-عباسی باقری علیرضا-لاری عبدالرحیم-محبوبیعبدالرحیم-ابراهیمی.سینا-عبدشیخی سامخانی شادی-بعد-از-گل.بستان-جوان داوود-نهنگ-زادهبستان-جوان.سپاهان-گناوه نیما-خالق-پناه طباطبایی.خالق-پناه سید-علیرضا-حسینیسید-حسن-موسوی رضا-خواجه-حسینی ایرانجوان-بوشهر.امید-گناوه ایرانجوان.امیدامید-گناوه.ایرانجوان-بوشهر امید-حیدری امید.ایرانجوانعبدالرحیم-ابراهیمی

پست های مرتبط

۲۹ نظر

    1. خالد محمدي

      نوجوانان
      میگم شما جطوره بازیکان که اومدن داخل زمین گرم کنن با بازیکان که بازی کردن عوض کردین

      پاسخ
  1. کنگان دوست دادیم

    ایرانجوان کنگان یا علی بگو و بلند شو و لیگ را زیر و زور کن و ای شیر خفته در حد ابهت نام شهرت نتیجه بگیر ما کنگانیهای اصیل حمایتت می کنیم تو میتوانی و باید بتوانی یا علی مدد

    پاسخ
  2. دره گپ

    سپاهان که باز باخته ، بابا خضری سیاه نمایی نکن تو رو خدا اصلا این امر امکان عقلی نداره مگه میشه سپاهان باخت بیاره!

    پاسخ
  3. خالد محمدي

    اقا. جون بچه های عسلو با تعصب بازی می کنن جیگرتون بسوزه واو
    سال دیگه بشیمت بشت تلفزون بازی بجه هامون ببینین

    پاسخ
    1. محمد عباسی

      تیم خیبر احرم بادیلمی که تیم ما تو زمین دیلم٨زدیم شما مساوی کردین وبا تیم دربوداغون ایرانجوان خورموج ۶تا زدین فکر میکنی حریف ما میشین

      پاسخ
  4. استقلال بوشهر

    سرور همه تیم ها استقلال صاف میکنه همه تیم ها رو حتی عسلویه با بازیکنای تقلبیش

    پاسخ
    1. .....

      استقلال همین تیمهای بد بخت رو گیر میاره روشون میزنه رو تو کنگان ۶تا میزدن خیلی رو بازیکن ملیشون ننازن

      پاسخ
      1. استقلال بوشهر

        فعلا که میبینی بهتره همه تیم ها بازی میکنه همون تیم عسلویه با این همه تقلبی هم میبریم

        پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *