امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دفاع منظم کارگر،حمله های نیمه تمام ایرانجوان،رای به پیروزی کارگر داد

یاران سبز _محمداحمدزاده:لیگ دسته دو فوتبال کشور هم استارت خود در گروه سه دو تیم هم استانی ایرانجوان خورموج و کارگر بنه گز در هفته اول دربی استان بوشهر را برگزار کردند ، این مسابقه که در ورزشگاه تختی شهر خورموج بر گزار شد با نتیجه ۲ بر ۱ به سود میهمان به اتمام رسید، در نیمه نخست این دیدار شاگردان سرخاب در دقایق اولیه بازی را خوب کردند و به موقع هم به گل رسیدند . یک حرکت از جناح راست کارگر با ضربه مصطفی انصاری فرد گل نخست کارگر در این فصل را به همراه داشت. بعد از این گل ایرانجوان با توپ گیری های علیرضا زارعی و ارسالهای بلند زمانی پشت مدافعین کارگر را در جناح چپ نشانه روی کردند اما اکثر این حملات نیمه تمام باقی ماند تا میزبان در نیمه نخست به گل نرسد.  در یکی از جدی ترین ضد حملات کارگر در نیمه نخست ضربه احسان رستمی به تیر دروازه ایرانجوان اصابت کرد روی این حرکت یاسر الهی دروازه بان ایرانجوان هم اشتباه داشت.
در نیمه دوم شاگردان بهنام ابولی برای جبران گل خورده وارد زمین شدند، اما این سراسیمگی در همان دقیقه اول گل دوم را برای کارگر به دنبال داشت .این گل را هم انصاری فر به ثمر رساند.در ادامه ، توپ و میدان در اختیار ایرانجوان بود ؛ حملات این تیم  با ضربه سر صادق احمدی به بار نشست .میزبان برای رسیدن به گل دوم حلقه محاصره را بیش از پیش تنگ کرد ولی سرخاب با اضافه کردن مدافعین خود تمامی روزنه ها را بست تا ایرانجوان نتواند به خواسته خود برسد.
در حواشی :

اعتراض هر دو تیم بر روی تصمیمات داوری تا جای که احمد جهان آرا سرپرست تیم کار گر بنه از سوی قاضی میدان اخراج شد.

در تیم کار گر بنه گز حسن آشتی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت،گرچه نباید از بازی خوب مصطفی انصاری فرد مهاجم بنه گزی ها گذشت که از حداکثر موقعیت ها نهایت استفاده را کرد و دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

بلیط فروشی این دیدار را فرهاد آتش جو مدیر عامل سپاهان خورموج انجام داد.ایرانجوان-خورموج کارگر-بنه-گز

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *