امروز: ۳۰ مهر ۱۴۰۳

پتروشیمی فاصله گرفت/توحید یقه گرفت

یاران سبز: نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان با انجام پنج بازی در شهرهای گناوه ، خورموج ، بوشهر ، آب پخش و دلوار آغاز شد. در هفته نخست چهار میزبان در خانه مغلوب میعمانان خود شدند و یک میزبان هم به سختی یک امتیاز به دست آورد . در گناوه ، امید شروع خوبی داشت و با استفاده از فرارهای عیسی حجری در جناح راست و علی کاظم پور در جناح چپ خط دفاعی پتروشیمی را با مشکل روبرو کردند و با ضربه پرقدرت کاظم پور که از روی پاس حجری به دست آمده بود به گل رسیدند. دوندگی بالای بازیکنان پتروشیمی در نیمه نخست باعث شد تا امید برای حفظ نتیجه فشار زیادی را متحمل شود و همین موضوع دلیلی شد تا در نیمه دوم میهمان به گل دست یابد. حرکات سجاد صفدرنیا و داریوش خلیلی در جناح چپ و حرکات رضوان درویشی در راست پتروشیمی سه امتیاز با ارزش را برای این تیم به ارمغان آورد.گلهای پتروشیمی را داریوش خلیلی و امین اله کهن به ثمر رساندند.

در آب پخش شاهین این شهر مغلوب توحیدی شد که نیم فصل را با ۶ امتیاز به پایان رسانده بود. توحید که امین فتحی را به کادر فنی خود اضافه کرده است سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد تا اندکی آرامش بر اردوی توحید حاکم شود. در این دیدار توحید با استفاده از نقاط کور خط دفاعی حریف توسط علی اکبر عمری به گل رسید . در نیمه دوم این دیدار شاهین تیم برتر میدان بود اما ۴۵ دقیقه برتری گلی برای آب پخشی ها به دنبال نداشت تا شاهین مانند سال گذشته آرام آرام صدر جدول را به رقیبان خود واگذار کند.

وقتی تیم شاهین تمام تمرکز خود را بر روی حمله قرار داد آن وقت ارزشهای خالق جوهری در خط دفاعی این تیم نمایان شد.جوهری اجازه نداد تا ضد حملات میهمان گلی به همراه داشته باشد.

در تیم توحید بوشهر هم برترینهای میدان از خط دفاعی بودند.حمید حاجی پور در دفاع توحید و جعفری در درون دروازه این تیم بدون اشتباه کار کردند تا توحید در خانه حریف قدرتمند خود پیروز شود.

سرخ پوشان برازجان در خورموج سه بر صفر سپاهان را مغلوب کردند تا مقامس زاده و شاگردانش همچنان با خطر سقوط لیگ را دنبال کنند. در نیمه نخست این دیدار دو تیم نتوانستند راهی به دروازه بیابند اما در نیمه دوم محمد بناری با فرارهای ویران کننده خود از جناح راست دو بار دروازه سپاهان را باز کرد تا شاگردان مسعود فتحی نفسی به راحتی بکشند. در دقایق پایانی حمید رضا نادری گل سوم سرخپوشان را هم وارد دروازه میزبان کرد.

محمد بناری هم دو گل زد و هم در گل سوم سرخپوشان تاثیرگذار بود .این بازیکن چهره برتر میدان بود.

در ورزشگاه شهید جمادی دلوار توحید باز هم ناامید کننده ظاهر شد و نتیجه را به میهمان برازجانی خود واگزار کرد.  ابوذر کلمه بود وقتی در درون دروازه با عکس العمل های خوب جاوید غلامرضا پور خیالش آسوده شد آنگاه به گل هم رسید. در این دیدار ابتدا توحید با خطایی که سجاد رضایی مدافع ابوذر بر روی میلاد دریانوردی انجام داد به یک ضربه پنالتی دست یافت تا بهترین موقعیت برای رسیدن به گل برای میزبان مهیا شود اما ضربه میلاد دریانوردی به گل تبدیل نشد .بعد از ضربه پنالتی یک اشتباه در خط دفاعی توحید توپ را به پور آزاد مهاجم باتجربه و گلزن ابوذر رساند که این بازیکن قدر فرصت بدست آمده را دانست و تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

دیدار پر برخورد پویا دیلم و سپاهان بوشهر با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید. پویا در نیمه نخست با گلی که محسن عباس پور به ثمر رساند از میزبان پیش افتاد و حتی در نیمه دوم همین بازیکن گل دوم را هم برای پویا به ثمر رساند . اما دقایق پایانی برای سپاهان دو گل به همراه داشت ، گلهایی که با اعتراض میهمان هم همراه بود. ابتدا سپاهان از روی نقطه پنالتی توسط رسول دشتیاری به گل رسید و در لحظات پایانی هم یک شروع مجدد پر از حاشیه توسط داور باعث شد تا گل دوم سپاهان هم به ثمر برسد ، این گل را هم دشتیاری به ثمر رساند.

در پایان این دیدار حجت محمدی و عباس پذیره مربیان دو تیم سپاهان بوشهر و پویا دیلم نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند. محمدی مدعی بود دو پنالتی را داور برای تیمش نگرفت و اعلام ضربه پنالتی در دقایق پایانی هم شاید جهت جبران اشتباهاتش بوده است. پذیره سرمربی پویا هم در پایان این دیدار گفت: داور با اشتباهات خود نتیجه بازی را تغییر داد. یک اشتباه مسلم در اعلام ضربه پنالتی که باعث شد تمرکز تیم ما به هم بخورد و ما گل اول را دریافت کنیم . پذیره گل دوم سپاهان را هم دور از انصاف دانست و گفت : وقتی دروازه بان ما مصدوم شد توپ در میانه میدان بود و داور برای مداوای دروازه بان ما بازی راقطع کرد و وقتی دروازه بان ما مداوا شد برای شروع مجدد داور توپ را به پشت محوطه جریمه ما آورد و نوع آغاز بازی هم اشتباه بود چون داور و بازیکن حریف اصول بازی جوانمردانه را رعایت نکردند که همین توپ هم وارد دروازه ما شد.

امید-گناوه پتروشیمی-جم-خورموج

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *